Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Er denne ny??

1DF9FACE-F725-4BB6-B1E3-38B5B98F685A.jpeg

Anonymkode: 2cad0...c7a

Kanskje i dagligvaren, har kun sett sånn på typ hurtigruta og togstasjonen før.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Er denne ny??

1DF9FACE-F725-4BB6-B1E3-38B5B98F685A.jpeg

Anonymkode: 2cad0...c7a

Slike har da vært i hundre år

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er denne ny??

1DF9FACE-F725-4BB6-B1E3-38B5B98F685A.jpeg

Anonymkode: 2cad0...c7a

Holy shit, den der har jeg ikke sett i butikker på mange, mange år. Det var en favoritt da jeg var unge.

Anonymkode: 6c511...697

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Den prøver å blir mer lik den originale med sukker...

Jeg synes den nye zero ikke var bra. Merkelig kunstig 😌 

Anonymkode: 24854...717

Skjønner ikke helt hvorfor de skulle endre på et produkt som var mer enn bra nok fra før! Den nye er ok, fortsatt bedre enn pepsi- men syns den var bedre slik den var.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MarianneE skrev (9 timer siden):

Slike har da vært i hundre år

Hva er inni? 

Anonymkode: 0ba5a...504

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva er inni? 

Anonymkode: 0ba5a...504

Det er kokosbolle, bare i avlang form.

Anonymkode: ad748...cf0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MarianneE skrev (11 timer siden):

Slike har da vært i hundre år

Ikke i singlepack og avlang, iallfall ikke i dagligvaren. Det har vært mer en fergegreie. Perfekt for oss som vil kose oss med kun en kokosbolle.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koksbollestanga har vi kjøpt på Obs i fjor en gang. Men jeg ser aldri verken den eller kokosbollene jeg. Det fikk jeg skikkelig lyst på nå. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MarianneE skrev (13 timer siden):

Slike har da vært i hundre år

Oja, har aldri sett de før. Har tatt min andel ferger i livet, men ikke sett det der heller. 

Anonymkode: 2cad0...c7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Severus skrev (2 timer siden):

Ikke i singlepack og avlang, iallfall ikke i dagligvaren. Det har vært mer en fergegreie. Perfekt for oss som vil kose oss med kun en kokosbolle.

Det kan godt hende du har rett her ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke det er nevneverdig forskjell på den mye cola uten sukker. Den smaker kanskje litt mer, men ikke særlig annerledes

Anonymkode: 2056d...39a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Severus skrev (15 timer siden):

Kanskje i dagligvaren, har kun sett sånn på typ hurtigruta og togstasjonen før.

Vi hadde det i kantina der jeg jobbet for ca 20 år siden og. Pleide å kjøpe en sånn en hver fredag :arwen: Kostet 6 kr eller noe, husker jeg. Bra de har kommet til dagligvaren og, for de er veldig gode, men kjipt å måtte kjøpe en hel pakke om man bare har lyst på 1-2 kokosboller. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke direkte nyhet, men jeg kjøpte en skyr salt karamell i dag, og i stedet for den vanlige skjeen (eller treskjeen de har hatt i en av de andre), så hadde de en slags pappskje. Den var som en tynn og veldig bøyelig pappbit, og var helt umulig å spise med. Etterhvert ble den fuktig også, og da mista den den lille stivheten den hadde i starten også. I tillegg smakte den papp. Helt håpløst. Blir ikke mer av denne skyren på meg om dette blir en fast greie. 

Anonymkode: d5f00...54e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ikke direkte nyhet, men jeg kjøpte en skyr salt karamell i dag, og i stedet for den vanlige skjeen (eller treskjeen de har hatt i en av de andre), så hadde de en slags pappskje. Den var som en tynn og veldig bøyelig pappbit, og var helt umulig å spise med. Etterhvert ble den fuktig også, og da mista den den lille stivheten den hadde i starten også. I tillegg smakte den papp. Helt håpløst. Blir ikke mer av denne skyren på meg om dette blir en fast greie. 

Anonymkode: d5f00...54e

https://www.q-meieriene.no/Produktkategorier/skyr-R-original-islandsk-yoghurt/ny-skje-i-skyr-R-salt-karamell

Ser ut til at det er flere enn meg som er misfornøyd 

Anonymkode: d5f00...54e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Ikke direkte nyhet, men jeg kjøpte en skyr salt karamell i dag, og i stedet for den vanlige skjeen (eller treskjeen de har hatt i en av de andre), så hadde de en slags pappskje. Den var som en tynn og veldig bøyelig pappbit, og var helt umulig å spise med. Etterhvert ble den fuktig også, og da mista den den lille stivheten den hadde i starten også. I tillegg smakte den papp. Helt håpløst. Blir ikke mer av denne skyren på meg om dette blir en fast greie. 

Anonymkode: d5f00...54e

Du lar være å kjøpe skyr mer på grunn av skjeen? Eier du ikke egne t-skjeer?

Anonymkode: 28880...882

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ikke direkte nyhet, men jeg kjøpte en skyr salt karamell i dag, og i stedet for den vanlige skjeen (eller treskjeen de har hatt i en av de andre), så hadde de en slags pappskje. Den var som en tynn og veldig bøyelig pappbit, og var helt umulig å spise med. Etterhvert ble den fuktig også, og da mista den den lille stivheten den hadde i starten også. I tillegg smakte den papp. Helt håpløst. Blir ikke mer av denne skyren på meg om dette blir en fast greie. 

Anonymkode: d5f00...54e

De driver vel og tester ut alternativer, det var en annen som hadde treskje en stund (har ikke sett det på de siste jeg kjøpte), var ikke så begeistret for den, men den holdt i alle fall formen. XD

Jeg bruker egen skje når jeg spiser hjemme, og har tatt vare på en del ubrukte plastskjeer, så kan jeg jo passe på å ha en på innerlomma så jeg har en skje som duger når jeg er på farta.

Anonymkode: 6c511...697

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Du lar være å kjøpe skyr mer på grunn av skjeen? Eier du ikke egne t-skjeer?

Anonymkode: 28880...882

Kjøper det kun når jeg trenger noe raskt på farta, da har jeg gjerne ikke skje i nærheten. Og gidder ikke kjøpe en skyr som er umulig å spise og smaker papp pga skjeen. 

Anonymkode: d5f00...54e

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Kjøper det kun når jeg trenger noe raskt på farta, da har jeg gjerne ikke skje i nærheten. Og gidder ikke kjøpe en skyr som er umulig å spise og smaker papp pga skjeen. 

Anonymkode: d5f00...54e

De skal heldigvis trekke pappskjeen og produsere med plastskje igjen :)

Jeg gidder heller ikke ikke drasse rundt på en t skje overalt i lomma i tilfelle jeg får lyst på en skyr i farta sånn 4-6 ganger i året.

Anonymkode: 3c222...097

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant yoplait med smak av bringebærlimonade. Er limited edition, gleder meg til å smake imorgen til frokost :)

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...