Ariana807 Skrevet 5. mai 2021 #14001 Del Skrevet 5. mai 2021 Har smakt på den nye Cola Zero: grei nok, er ikke Pepsi Max. Merker at det kanskje er en liten forskjell fra tidligere Zero, men ikke stor forskjell, det smaker fortsatt cola, og pepsi max er best 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antlers Skrevet 5. mai 2021 #14002 Del Skrevet 5. mai 2021 2 hours ago, Ugresset said: Disse var helt ok. Herregud... Jeg blingset litt og trodde det var en ny yoghurt med smak av grønn doc. Ekleste tanken jeg har hatt på lenge 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
n0vember Skrevet 5. mai 2021 #14003 Del Skrevet 5. mai 2021 Hennig Olsen Idyll Salt Karamell: God smak av selve isen, kremete konsistens. Sjokoladepeanøttene var ikke så gode, men. Gleder meg til å prøve jordbær og sjokolade neste gang. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugresset Skrevet 5. mai 2021 #14004 Del Skrevet 5. mai 2021 Antlers skrev (2 timer siden): Herregud... Jeg blingset litt og trodde det var en ny yoghurt med smak av grønn doc. Ekleste tanken jeg har hatt på lenge Hahahahaha 🤣 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 5. mai 2021 #14005 Del Skrevet 5. mai 2021 Usikker på hvor ny den er, men god var den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #14006 Del Skrevet 6. mai 2021 Fikk kjøpt Sørlandschips med trøffel på Meny i Kristiansand. Sykt god og avhengighetsskapende! Slukte posen på 15 min 🤪 Anonymkode: a91b2...3d0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 6. mai 2021 #14007 Del Skrevet 6. mai 2021 Fanta lemon (sitron) uten sukker: Er nok mer fan av den med sukker. Men denne er god, bare ikke like bra 😅 greit alternativ om du ikke ønsker å drikke dukkeret du får i deg, men heller spise det i en anne form som sjokolade 😂 Tine Rømmedipp Paprika og Løk: den luktet holiday dip. Den smaker litt som det også, men den smaker mer av paprika. Er noe løk der, men skulle ønske det var sterkere løk smak og mindre paprika smak. Dippen virker og surere enn når man blander rømme og holiday dipp pulver. Den er mørkere i fargen, men det er tilsatt farge (paprika ekstrakt), så ikke merkelig 😅 Blir nok ikke gjenkjøp, da den normale holiday dippen er bedre. Men jeg er ikke super glad i paprika smak, og da denne smaker av dette 😅 men føler nesten jeg får litt «toro tomatsuppe» ettersmak i munnen av denne 😂 men det er ingen tomat i denne 😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #14008 Del Skrevet 6. mai 2021 Har nettopp spist en sånn her. Vil påstå den er mye bedre enn mange av dem de allerede har 🤩 Anonymkode: 3f4bc...71c 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #14009 Del Skrevet 6. mai 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Har nettopp spist en sånn her. Vil påstå den er mye bedre enn mange av dem de allerede har 🤩 Anonymkode: 3f4bc...71c Hvor fant du den? Anonymkode: 927df...ae8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 6. mai 2021 #14010 Del Skrevet 6. mai 2021 Jippi! https://www.godt.no/aktuelt/i/7Ke4lW/isen-sjokokirsj-gjoer-comeback-etter-13-aar?utm_source=vgfront&utm_content=hovedlopet_row7_pos2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #14011 Del Skrevet 6. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor fant du den? Anonymkode: 927df...ae8 Extra 😊 Anonymkode: 3f4bc...71c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 7. mai 2021 #14012 Del Skrevet 7. mai 2021 Da har jeg smakt Bakehusets Kanelknute som de selger bla på Kiwi. Den var god! Absolutt et alternativ til bakeri. I går kjøpte jeg ikke fordi jeg så de var stekt for mye. I dag var det passe 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2021 #14013 Del Skrevet 7. mai 2021 Highhopes skrev (På 3.5.2021 den 23.06): Noen som har funnet den nye soloen med smak av pære? Hvilken kjede i så fall? Prøvde den nye blå «what the Fanta» og den smake rett og slett helt jævlig. Så Linnea Myhre ga den terningkast 1 på brusbloggen, og jeg kunne ikke vært mer enig. Er den ekleste brusen jeg har smakt i hele mitt liv, uten tvil. Den finnes jo visstnok i flere smaker, men jeg kommer ikke til å forsøke igjen for å si det sånn. 🤢 Haha, jeg så den i dag og kjøpte den ikke, men kjenner at nå må jeg kjøpe den bare for å kjenne hvor jævlig den er!! Jeg har ikke funnet solo med smak av pære dessverre. Anonymkode: eb6ab...552 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ludovica- Skrevet 7. mai 2021 #14014 Del Skrevet 7. mai 2021 Ariana807 skrev (På 5.5.2021 den 18.56): Har smakt på den nye Cola Zero: grei nok, er ikke Pepsi Max. Merker at det kanskje er en liten forskjell fra tidligere Zero, men ikke stor forskjell, det smaker fortsatt cola, og pepsi max er best 😄 Jeg liker cola zero veldig mye bedre enn pepsi max. Hva er greia med den nye? Prøver den å bli mer som pepsi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2021 #14015 Del Skrevet 7. mai 2021 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Har nettopp spist en sånn her. Vil påstå den er mye bedre enn mange av dem de allerede har 🤩 Anonymkode: 3f4bc...71c Hvilken butikk selger denne? Anonymkode: ec096...ab8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2021 #14016 Del Skrevet 7. mai 2021 Ludovica- skrev (Akkurat nå): Jeg liker cola zero veldig mye bedre enn pepsi max. Hva er greia med den nye? Prøver den å bli mer som pepsi? Jeg tror zero blir som cola light og at light utgår? Smaker helt likt nå, før smakte jeg forskjell. Bare en teori Anonymkode: 1de08...5ef 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2021 #14017 Del Skrevet 7. mai 2021 SPOCA skrev (20 timer siden): Jippi! https://www.godt.no/aktuelt/i/7Ke4lW/isen-sjokokirsj-gjoer-comeback-etter-13-aar?utm_source=vgfront&utm_content=hovedlopet_row7_pos2 Nå ble jeg glad!!!! Anonymkode: 1de08...5ef 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ludovica- Skrevet 7. mai 2021 #14018 Del Skrevet 7. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg tror zero blir som cola light og at light utgår? Smaker helt likt nå, før smakte jeg forskjell. Bare en teori Anonymkode: 1de08...5ef Cola zero er jo mye bedre enn cola light da 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2021 #14019 Del Skrevet 7. mai 2021 Ludovica- skrev (3 minutter siden): Cola zero er jo mye bedre enn cola light da Enig. Hvis Cola zero går over til å smake som cola light så slutter jeg å kjøpe fra dem. Anonymkode: 3c222...097 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 7. mai 2021 #14020 Del Skrevet 7. mai 2021 Ludovica- skrev (33 minutter siden): Jeg liker cola zero veldig mye bedre enn pepsi max. Hva er greia med den nye? Prøver den å bli mer som pepsi? Nei den prøver å bli mer som vanlig cola med sukker 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå