Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Har smakt på den nye Cola Zero: grei nok, er ikke Pepsi Max. Merker at det kanskje er en liten forskjell fra tidligere Zero, men ikke stor forskjell, det smaker fortsatt cola, og pepsi max er best 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 hours ago, Ugresset said:

Disse var helt ok. 

Screenshot_20210505_170011.jpg

Herregud... Jeg blingset litt og trodde det var en ny yoghurt med smak av grønn doc. Ekleste tanken jeg har hatt på lenge :spy:

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hennig Olsen Idyll Salt Karamell: God smak av selve isen, kremete konsistens. Sjokoladepeanøttene var ikke så gode, men. Gleder meg til å prøve jordbær og sjokolade neste gang.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antlers skrev (2 timer siden):

Herregud... Jeg blingset litt og trodde det var en ny yoghurt med smak av grønn doc. Ekleste tanken jeg har hatt på lenge :spy:

Hahahahaha 🤣

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fikk kjøpt Sørlandschips med trøffel på Meny i Kristiansand. Sykt god og avhengighetsskapende! Slukte posen på 15 min 🤪

Anonymkode: a91b2...3d0

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fanta lemon (sitron) uten sukker: Er nok mer fan av den med sukker. Men denne er god, bare ikke like bra 😅 greit alternativ om du ikke ønsker å drikke dukkeret du får i deg, men heller spise det i en anne form som sjokolade 😂

Tine Rømmedipp Paprika og Løk: den luktet holiday dip. Den smaker litt som det også, men den smaker mer av paprika. Er noe løk der, men skulle ønske det var sterkere løk smak og mindre paprika smak. Dippen virker og surere enn når man blander rømme og holiday dipp pulver. Den er mørkere i fargen, men det er tilsatt farge (paprika ekstrakt), så ikke merkelig 😅 Blir nok ikke gjenkjøp, da den normale holiday dippen er bedre. Men jeg er ikke super glad i paprika smak, og da denne smaker av dette 😅 men føler nesten jeg får litt «toro tomatsuppe» ettersmak i munnen av denne 😂 men det er ingen tomat i denne 😂

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har nettopp spist en sånn her. Vil påstå den er mye bedre enn mange av dem de allerede har 🤩

Screenshot_20210506-205103_Snapchat.jpg

Anonymkode: 3f4bc...71c

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Har nettopp spist en sånn her. Vil påstå den er mye bedre enn mange av dem de allerede har 🤩

Hvor fant du den? 

Anonymkode: 927df...ae8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvor fant du den? 

Anonymkode: 927df...ae8

Extra 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

image.png.aec67967740eca9b157aa7ba2b0bb014.png

Da har jeg smakt Bakehusets Kanelknute som de selger bla på Kiwi. Den var god! Absolutt et alternativ til bakeri. I går kjøpte jeg ikke fordi jeg så de var stekt for mye. I dag var det passe 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Highhopes skrev (På 3.5.2021 den 23.06):

Noen som har funnet den nye soloen med smak av pære?  Hvilken kjede i så fall?

Prøvde den nye blå «what the Fanta» og den smake rett og slett helt jævlig. Så Linnea Myhre ga den terningkast 1 på brusbloggen, og jeg kunne ikke vært mer enig. Er den ekleste brusen jeg har smakt i hele mitt liv, uten tvil. Den finnes jo visstnok i flere smaker, men jeg kommer ikke til å forsøke igjen for å si det sånn. 🤢

Haha, jeg så den i dag og kjøpte den ikke, men kjenner at nå må jeg kjøpe den bare for å kjenne hvor jævlig den er!! :P 

Jeg har ikke funnet solo med smak av pære dessverre. 

Anonymkode: eb6ab...552

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ariana807 skrev (På 5.5.2021 den 18.56):

Har smakt på den nye Cola Zero: grei nok, er ikke Pepsi Max. Merker at det kanskje er en liten forskjell fra tidligere Zero, men ikke stor forskjell, det smaker fortsatt cola, og pepsi max er best 😄

Jeg liker cola zero veldig mye bedre enn pepsi max. Hva er greia med den nye? Prøver den å bli mer som pepsi? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Hvilken butikk selger denne? 

Anonymkode: ec096...ab8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Ludovica- skrev (Akkurat nå):

Jeg liker cola zero veldig mye bedre enn pepsi max. Hva er greia med den nye? Prøver den å bli mer som pepsi? 

Jeg tror zero blir som cola light og at light utgår? Smaker helt likt nå, før smakte jeg forskjell. Bare en teori :P 

Anonymkode: 1de08...5ef

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg tror zero blir som cola light og at light utgår? Smaker helt likt nå, før smakte jeg forskjell. Bare en teori :P 

Anonymkode: 1de08...5ef

Cola zero er jo mye bedre enn cola light da :(

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Ludovica- skrev (3 minutter siden):

Cola zero er jo mye bedre enn cola light da :(

Enig. Hvis Cola zero går over til å smake som cola light så slutter jeg å kjøpe fra dem.

Anonymkode: 3c222...097

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ludovica- skrev (33 minutter siden):

Nei den prøver å bli mer som vanlig cola med sukker 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...