Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Smakte inspira med sitron idag!

Elsket toppen, masse saus og lite kjeks 🤤 men lenger ned så ble det dessverre for lite saus, smakte mer av kjeks enn sitron. Ser ut til at det er godt med saus langs sidene og, så gleder meg til de, men redd resten av "midten" blir kjedelig (om man er ute etter mye sitronsmak)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes Stratos med brownie var god, men ganske mektig så blir bare noen ruter før den må inn i kjøleskapet igjen. Gleder meg til å smake Mr Lee-nudlene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til fun light julebrus (ref.orkla linken ovenfor her) men mistenker den smaker likt som bringebærsaft hvis det er snakk om rød julebrus? Noen som har sett bilde? Saft som har brus-smaker smaker jo fort vekk som død brus så får blande med kullsyre vann så er vi der🤶🏻

Endret av Mperle
Skrivefeil
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den krisp sjokoladen var veldig god, men den var liksom en ulogisk, salig blanding av alt 😂 elsker dog alltid med rosiner i, og den var liksom en mykere og ferskere versjon av lion, så blir nok gjenkjøp! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nidar Salted Caramel Brownie (den lille) var ikke god. En merkelig bismak, litt kvalmende. Ikke noe særlig "salted" heller. Blir ikke gjenkjøp, orket ikke spise den opp engang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stratos brownie var dessverre ganske skuffende... Sjokolade er jo digg, men det som er inni er ikke brownies! Mer kjeks med sjokoladesaus...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok nettopp Nidar sin salted caramel brownie-sjokolade til kaffen. Jeg spiser som regel alt med sjokolade i, og den var ikke så verst. Men jeg tror jeg hadde litt for høye forventninger. Den ble litt for kjedelig, så det er nok mange andre småsjokolader som går langt foran denne for egen del! 

Anonymkode: 6ffa3...56c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smakte idag skyr med salt karamell. Den var ikke god. Spiste 1/4 før jeg kasta resten.

Derimot kan jeg si at Bare bra granola med blåbær og sitron var veldig god. Pga sitronen og kardemommen gir den noe assosiasjoner til noe kake/kjeks av noe slag. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk tak i den andre Nidar ajokoladen, salted caramel greia: meh. Dr glad jeg kun fant den lille typen og ikke den store plata. Var ikke ringt, men var ikke noe spesielt heller 😅

Skulle ønske de kunne kommet med en «bringebær gele» plate 🥺 Trist at den er «tre-delt» den som har det i seg.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er autumn crisp på plass i spar butikken her. Men de er ikke store og crispy, så spørs om de ikke har rushet litt for å få de ut i butikk fordi de er så populære. 

Alt jeg vil ha er de store crispy som de var før, cotton candy i vanlig størrelse boks som før. Og en stor troika. That's it. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Saph skrev:

Nå er autumn crisp på plass i spar butikken her. Men de er ikke store og crispy, så spørs om de ikke har rushet litt for å få de ut i butikk fordi de er så populære. 

Alt jeg vil ha er de store crispy som de var før, cotton candy i vanlig størrelse boks som før. Og en stor troika. That's it. 

De var ENORME på Kiwibutikken jeg var innom i går! Rart at det er så store avvik i størrelse 

Anonymkode: caf01...8e0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De var ENORME på Kiwibutikken jeg var innom i går! Rart at det er så store avvik i størrelse 

Anonymkode: caf01...8e0

Her er de ikke på kiwi i det hele tatt. 🤨

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Saph skrev:

Nå er autumn crisp på plass i spar butikken her. Men de er ikke store og crispy, så spørs om de ikke har rushet litt for å få de ut i butikk fordi de er så populære. 

Alt jeg vil ha er de store crispy som de var før, cotton candy i vanlig størrelse boks som før. Og en stor troika. That's it. 

Kjøpte på meny lokalt, disse var store og crispy. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjøpte autumn crisp-druer her tidligere i uka, og etter å ha lest om dem her hadde jeg litt forventninger til disse. For meg smakte det som helt alminnelige, grønne druer, så jeg er kjempeskuffa.

Ellers, kommer nok til å smake Nidar sine nye sjokolader, og muligens Inspira med sitron, men ellers er jeg litt skuffet over dette slippet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner ikke de nye sjokoladene noen steder. Noen som har sett dem i Hønefossområdet?

Anonymkode: 05ab0...1cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stratos brownie er min nye favoritt iallefall. Jeg elsker den type sjokoladesaus, og selv om det ikke var det jeg så for meg ble jeg positivt overrasket. Og det er uansett sånn jeg steker brownies :sikle: (når jeg lager til meg selv vel å merke). Et crispy lag oppå, fremdeles flytende inni. Jeg er en deigelsker, det finnes ikke en eneste kake jeg liker bedre etter den er stekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stratos Brownie - skuffende. Smakte jo ingenting egentlig. Kan like godt bare kjøpe vanlig stratos. Ikke gjenkjøp.

Nidar salt karamell - helt grei, ingen høydare så blir ikke til at jeg velger den når jeg har lyst på sjokolade. Ikke gjenkjøp.

Double Cut Onion chips - like den noenlunde. Men regner ikke med å kjøpe den igjen, har derimot håp om at paprikaversjonen vil være susen. 

Safari Salt Caramel - nei. Ikke god, vet ikke helt hvorfor, kanskje størrelsen og ble for søt?

Hittil ikke noe nevneverdig imponert.

Endret av Hatsumomo
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...