Gjest Borghild Skrevet 6. juni 2012 #521 Del Skrevet 6. juni 2012 Nam! Nå fikk jeg vann i munnen her! Sjokkis og salt lakris er det beste jeg vet, så denne sjokoladen må jo være fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 7. juni 2012 #522 Del Skrevet 7. juni 2012 Nå har jeg smakt ny versjon av Stupedamen, men jeg må si jeg ble skikkelig skuffet De smakte da virkelig myyye bedre før? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 8. juni 2012 #523 Del Skrevet 8. juni 2012 (endret) nja, jeg vet ikke Rumle! Jeg har også smakt stupedamen, men det har seg jo slik at smaken forandrer seg med alderen da... kanskje de bare er litt mere barnevennlige? det skal jo være den samme oppskriften så.. så vidt jeg vet, så var det jo bare stort sett 20-30 åringer som ville ha den tilbake- og det var jo denne aldersgruppa som var unge da stupedamen var her? Endret 8. juni 2012 av NozMonster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaprifolen Skrevet 8. juni 2012 #524 Del Skrevet 8. juni 2012 Bonaqua med mango og guava!!!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 8. juni 2012 #525 Del Skrevet 8. juni 2012 nja, jeg vet ikke Rumle! Jeg har også smakt stupedamen, men det har seg jo slik at smaken forandrer seg med alderen da... kanskje de bare er litt mere barnevennlige? det skal jo være den samme oppskriften så.. så vidt jeg vet, så var det jo bare stort sett 20-30 åringer som ville ha den tilbake- og det var jo denne aldersgruppa som var unge da stupedamen var her? Hmmm det kan selvfølgelig være du har rett i det, men jeg synes virkelig de smakte veldig forskellig da! Er du sikker på at det er heeeeeelt den samme oppskriften altså? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Borghild Skrevet 8. juni 2012 #526 Del Skrevet 8. juni 2012 Syns stupedama smakte akkurat som før jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 8. juni 2012 #527 Del Skrevet 8. juni 2012 Jeg liker ikke salt lakris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 9. juni 2012 #528 Del Skrevet 9. juni 2012 Syns stupedama smakte akkurat som før jeg. Synes du? Hmmmm kanskje Noz har rett da, jeg ble jaffal veldig skuffet over smaken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 9. juni 2012 #529 Del Skrevet 9. juni 2012 Synes du? Hmmmm kanskje Noz har rett da, jeg ble jaffal veldig skuffet over smaken kanskjeee? de sa jo at stupedamen som var her igjennom 50 år skulle komme tilbake, så jeg bare regner med at det er den samme oppskriften ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofie_22 Skrevet 9. juni 2012 #530 Del Skrevet 9. juni 2012 Har kommet mange nye produkter i det siste, i dag så jeg en ny sjokolademelk fra tine med smak av nystekte brownies. Er ikke særlig glad i sjokolademelk, men lurer på hva som skiller denne fra vanlig sjokoladesmak. Dream-is derimot er veldig godt, noen som har smakt den nye med cookie dough? Lyst til å prøve, men var noen sa den ikke var noe god. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
belle_ Skrevet 9. juni 2012 #531 Del Skrevet 9. juni 2012 Har kommet mange nye produkter i det siste, i dag så jeg en ny sjokolademelk fra tine med smak av nystekte brownies. Er ikke særlig glad i sjokolademelk, men lurer på hva som skiller denne fra vanlig sjokoladesmak. Dream-is derimot er veldig godt, noen som har smakt den nye med cookie dough? Lyst til å prøve, men var noen sa den ikke var noe god. Den nye sjokomelken er ikke god, den er alt for tykk og kvalmende. Originalen er best! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dobby Skrevet 9. juni 2012 #532 Del Skrevet 9. juni 2012 Dream-is derimot er veldig godt, noen som har smakt den nye med cookie dough? Lyst til å prøve, men var noen sa den ikke var noe god. Eg synest den er god, men at den har for få deigbitar. Men eg synest alltid det er for få bitar i is... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 9. juni 2012 #533 Del Skrevet 9. juni 2012 Har kommet mange nye produkter i det siste, i dag så jeg en ny sjokolademelk fra tine med smak av nystekte brownies. Er ikke særlig glad i sjokolademelk, men lurer på hva som skiller denne fra vanlig sjokoladesmak. Det er en Litago-variant ja. Jeg synes ikke den var noe god, og kan ikke helt fatte at den skulle smake så veldig brownie heller Litago kommer jo stadig ut med nye varianter, og jeg savner den med kokosbolle! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Borghild Skrevet 11. juni 2012 #534 Del Skrevet 11. juni 2012 Litago med kokosbolle har gått meg hus forbi. Kjøpte de to nye god morgen-yoghurtene idag, gleder meg til å smake. Må kaste müslien da siden det er hvetemel i den, men har glutenfri å erstatte den med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 11. juni 2012 #535 Del Skrevet 11. juni 2012 Jeg smakte Freia Kokos kubbe i dag. Foretrekker gode gamle Bounty gitt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 12. juni 2012 #536 Del Skrevet 12. juni 2012 Jeg smakte en til eske Stupedamen i dag, den var virkelig ikke særlig god altså! Jeg er nå stadig sikker på at den er annerledes jeg ... men ok jeg skal gi meg, inntil videre! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 12. juni 2012 #537 Del Skrevet 12. juni 2012 Litago med kokosbolle har gått meg hus forbi. Kjøpte de to nye god morgen-yoghurtene idag, gleder meg til å smake. Må kaste müslien da siden det er hvetemel i den, men har glutenfri å erstatte den med. hmm..? var det ikke glutenfri musli da? det er ihvertfall noe nye greier nå som er glutenfrie- jeg mente det var disse 2 yoghurtene jeg? Jeg smakte en til eske Stupedamen i dag, den var virkelig ikke særlig god altså! Jeg er nå stadig sikker på at den er annerledes jeg ... men ok jeg skal gi meg, inntil videre! :gjeiper: hheheee... vi får ringe til produsentene å spørre Rumlert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2012 #538 Del Skrevet 12. juni 2012 Jo,den smaker anderledes,spiste alltid den når jeg var liten for ca 40 år siden og den smaker ikke det samme lengre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^me^ Skrevet 12. juni 2012 #539 Del Skrevet 12. juni 2012 (endret) freia kokoskubbe var KJEMPEGOD!anbefales for bountyfans! Endret 12. juni 2012 av ^me^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 12. juni 2012 #540 Del Skrevet 12. juni 2012 freia kokoskubbe var KJEMPEGOD!anbefales for bountyfans! Slett ikke enig. Jeg elsker Bounty. Og kokoskubben var en skuffelse. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå