Gjest Gjest_Flodhestene Skrevet 5. februar 2015 #4101 Del Skrevet 5. februar 2015 Signerer den! Lette på Coop extra i sted, men de hadde den ikke. Håper jeg finner den i helga! Mååååå ha! Og er det noen som vet om den nye gule stratosen inneholder hvetemel? Ikke sett den noe sted, så ikke fått sjekket. Jeg sprang ned på ica for å sjekke der, de hadde ikke fått den. Var på kiwi tidligere i dag og så den ikke der heller, men da viste jeg ikke at den skal komme, så lette ikke. I morgen skal jeg sjekke meny, rema og prix Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #4102 Del Skrevet 5. februar 2015 Skulle ønske det ble lansert noe vegetarisk/vegansk. Samt mer gluten/melkefritt!!! Anonymous poster hash: d7fa3...1b4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #4103 Del Skrevet 5. februar 2015 Jeg sjekker denne tråden. Følger med i butikkene rundt produktslippsdato. Sjekker www.consuming.co Anonymous poster hash: ed562...cf0 Hva menes med produktslippdato? Noe du har fulgt med via aviser *flau*Anonymous poster hash: ca204...646 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #4104 Del Skrevet 5. februar 2015 Hva menes med produktslippdato? Noe du har fulgt med via aviser *flau*Anonymous poster hash: ca204...646 Det er produktslipp noen ganger i året:) februar, mai og september i hvert fall. Har jobbet i matbutikk ved siden av skolen i flere år, så husker det vel derfra. Anonymous poster hash: ed562...cf0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #4105 Del Skrevet 5. februar 2015 Det er produktslipp noen ganger i året:) februar, mai og september i hvert fall. Har jobbet i matbutikk ved siden av skolen i flere år, så husker det vel derfra.Anonymous poster hash: ed562...cf0 AHA, hehe Anonymous poster hash: ca204...646 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 6. februar 2015 #4106 Del Skrevet 6. februar 2015 Folkens, hvordan får dere vite alt nytt? Går dere bevisst på nett og sjekker diverse sider eller ser reklamer osv? Nysgjerrig her.Anonymous poster hash: ca204...646 Det popper jo opp noen reklameannonser her og der. Senest for 20 minutter siden så så jeg at polarbrød reklamerte med et nytt produkt som kommer med denne lanseringen. Et nytt og supert surdeigsbrød i polarbrød-stil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dorosseru Skrevet 6. februar 2015 #4107 Del Skrevet 6. februar 2015 Kva er dei nye? Ein fransk og dobbel cheeze? Blir spent på den franske! Tror de har en italiensk en også? Om det stememr skal jeg ihvertfall prøve den. Liker ikke vanlig ostepop men tror at en italiensk inspirert smak kunne være noe for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 6. februar 2015 #4108 Del Skrevet 6. februar 2015 (endret) Fikk mail om dette. Jeg ser frem til begge stratosene! Det er en italiensk ostepop og. Endret 6. februar 2015 av pinar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 6. februar 2015 #4109 Del Skrevet 6. februar 2015 Jeg legger herved inn et par ekstra butikker på helgehandleruten min, bare sånn i tilfelle de har nyheter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sweety pie Skrevet 6. februar 2015 #4110 Del Skrevet 6. februar 2015 Naaaam, den gule stratosen ser bare helt yummy ut *sikle sikle* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dorosseru Skrevet 6. februar 2015 #4111 Del Skrevet 6. februar 2015 Må gå på jakt etter stratosene og den moccakjeksen etter trening idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2015 #4112 Del Skrevet 6. februar 2015 Må gå på jakt etter stratosene og den moccakjeksen etter trening idag De kommer ikke før den 16 Anonymous poster hash: 1e9f0...9f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2015 #4113 Del Skrevet 6. februar 2015 Den orginale Grandiosaen har kommet i 2-pakning, med ostebunn! Anonymous poster hash: 60b3f...e97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ennasus Skrevet 6. februar 2015 #4114 Del Skrevet 6. februar 2015 Stratos crunsj!!!! Å herregud Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 6. februar 2015 #4115 Del Skrevet 6. februar 2015 De kommer ikke før den 16 Anonymous poster hash: 1e9f0...9f1 Nei, egentlig ikke, men det er jo en del som slippes før alle de 3 gangene i året det er produktutslipp. Noe har jo vært ute i butikkene et par uker allerede så det kanskje ikke heeelt unødvendig og bortkastet å jakte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Clavel Skrevet 6. februar 2015 #4116 Del Skrevet 6. februar 2015 Smakte supercheese ostepop i dag. Ganske god, men litt krydret ostesmak syns jeg.. ikke bedre enn originalen men helt ok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2015 #4117 Del Skrevet 6. februar 2015 Nei, egentlig ikke, men det er jo en del som slippes før alle de 3 gangene i året det er produktutslipp. Noe har jo vært ute i butikkene et par uker allerede så det kanskje ikke heeelt unødvendig og bortkastet å jakte Det vet jeg,men nidar slipper det ikke ut før den 16,så da kommer det heller ikke i butikken før det.Fikk mail fra Nidar Anonymous poster hash: 1e9f0...9f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2015 #4118 Del Skrevet 6. februar 2015 Dette er hva jeg har fått med meg at har kommet hittil: Freia 200g melkesjokolade med japp Freia m/ritz Freia m/LU Grønnsaksjuice fra Cevita(4 typer) Dent Oi, (Lakris&Pære og Bringebær Maarud Supercheese(ostepop) Cola Life Er dette liksom alt? Noen som har funnet noe annet? Utrolig dårlig at det ikke kommer mer informasjon om det:/ Produktslipp er jo så gøy!Anonymous poster hash: 60b3f...e97 Dent oi med lakris og pære er da ikke ny? Den har jeg jo kjøpt opptil flere ganger i høst.. Anonymous poster hash: 73cfe...f0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 6. februar 2015 #4119 Del Skrevet 6. februar 2015 Vet ikke om dette er nytt og om det kan regnes som produktslipp, men var på Bunnpris i dag og så de "nye" Snål-produktene. Så det på et eller annet forbrukerprogram en eller annen gang i høst, så konseptet var ikke nytt, men veldig artig å se det i butikken. Det beste med det?? At gulrøttene kommer i løs vekt!! Det er noe jeg har ønsket lenge. Dessverre er ikke Bunnpris min nær(eller nesten-nær)-butikk, men kommer kanskje til å handle der oftere bare på grunn av dette. Det er jo litt å spare på de utvalgte fruktene og grønnsakene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoftKitty Skrevet 6. februar 2015 #4120 Del Skrevet 6. februar 2015 Har ikke hørt om "Snål", hva er det? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå