AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:21 #20661 Del Skrevet fredag kl 17:21 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Plattfot er testet! Forstår det slik at denne isen var populær en eller annen gang på 80-tallet. Jeg er født i år 2000 og er altfor ung til å kunne ha minner om denne isen. Måtte si jeg fikk meg en liten latter da jeg åpnet den. Kan trygt si bildet lyver. Kan selvsagt hende at den ble litt rar av utseende pga smelting, kanskje den akkurat ble lagt i frysedisken. jeg forstår heller ikke hvorfor det står vaniljesmak når den smaker banan? Eller ish banan i alle fall. Den inneholder 0 banan. Den var ok, blir neppe gjenkjøp. Anonymkode: 97f13...ea2 Likte denne isen veldig godt som barn,men blir ofte skuffet når slike gamle klassikere kommer tilbake. Enten har de forandret oppskriften,eller så har min smak endret seg,for det smaker ikke sånn som før.... Men,skal gi den en sjanse! Anonymkode: 8738c...64f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet fredag kl 17:26 #20662 Del Skrevet fredag kl 17:26 Smakte Maarud Green Pepper og den var veldig god. En liten sting av jalapenos. God smak. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:26 #20663 Del Skrevet fredag kl 17:26 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Har noen sett nyhetene fra Diplom-is enda? Jeg fant Hennig Olsen-nyheter på Eurospar i går, men jeg er mer spent på Diplom-is. Særlig den Sjokomums med sjokolademousse høres innmari digg ut! Anonymkode: fff2e...c46 Jeg smakte Sjokomums i dag. Sjokolademoussen var god,men det var alt for lite av den,så den ble litt borte i vaniljeisen. Og krokankulene smakte veldig salt. Anonymkode: 8738c...64f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polyester Skrevet fredag kl 17:39 #20664 Del Skrevet fredag kl 17:39 enkefru skrev (På 13.2.2025 den 18.11): Test av noen av nyhetene: https://www.godt.no/aktuelt/i/7310J4/matnyheter-2025-test?utm_source=vgfront-personalized&utm_content=hovedlopet_row13_pos2&utm_term=niche_personalized_front-test-standard_ctr-1-norman_chouse Inkompetent panel, tenk å kalle sjokolade med appelsin for oldemorsjokolade? Sjukt, siden det er det beste som finnes. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:42 #20665 Del Skrevet fredag kl 17:42 Polyester skrev (1 minutt siden): Inkompetent panel, tenk å kalle sjokolade med appelsin for oldemorsjokolade? Sjukt, siden det er det beste som finnes. Slik går det når et seriøst mediehus ansetter bare tenåringsjenter (muligens pluss noen år) til å ta hånd om matstoffet i Norges største avis... Anonymkode: 1c409...5de 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet fredag kl 17:52 #20666 Del Skrevet fredag kl 17:52 (endret) Sørlandschips Trippel Paprika: Øm… … Trippel paprika… det brenner noe i munnen, det er tydelig krydder på chipsen. Men tror ikke jeg har vært borti særlig mange chips som tydelig er krydret, men som også smaker så lite. Jeg følte kanskje det kom gjennom noe paprika, men … vil si at Maarud Paprika smaker mer. Denne … ja … smaker lite. Hadde vært noe å dyppet i dipp 😅 god og sprø, men mangler skikkelig smak. Brann i munnen og ingen smak er ikke en kombinasjon jeg ønsker 😅 *Etter å ha smakt mer; virker nesten som om den smaker mye med en gang jeg begynner å spise, så overtar brannen munnen og det blir ingenting igjen… Men nå kjenner jeg paprika smaken, eller «grandiosa» smaken 😅 endrer karakter litt. Men er absolutt ingen my favoritt. 4/10 Kjøpt på Coop Mega Endret fredag kl 18:02 av Ariana807 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet fredag kl 19:22 #20667 Del Skrevet fredag kl 19:22 Tabris skrev (1 time siden): Smakte Maarud Green Pepper og den var veldig god. En liten sting av jalapenos. God smak. Syntes du den var sterk? Altså jeg liker ikke spicy og sterkt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet fredag kl 19:53 #20668 Del Skrevet fredag kl 19:53 Hatsumomo skrev (30 minutter siden): Syntes du den var sterk? Altså jeg liker ikke spicy og sterkt. Jeg synes ikke den var spesiell sterk, men jeg er ikke rett person å spørre siden jeg elsker alt som er sterkt. Den har først og fremst smak av grønn paprika, men også en smak av jalapenos. Jeg vil ikke kalle det sterkt, men det er etter min smak. Det trenger ikke være lik din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 23:12 #20669 Del Skrevet fredag kl 23:12 Minde salt karamell skum - helt OK. Kvalmende etter 4 biter. Blir ikke gjenkjøp men posen blir spist opp. St. michael crunchy coated peanuts BBQ - God, men savner mer smak. Foretrekker sour cream & onion varianten. St. michael crunchy coated peanuts chili cheese - Som forventet, har et lite kick i seg. Ikke så stor fan i chili cheese generelt. For de som liker den smaken så er denne perfekt. Santa maria tortilla strips crunchy cheesy - Konsistensen er... tam. Smak OK. Spiste 4 og resten gikk i søpla. Kavli chedar dipp - Ok kald, ikke god varm. Blir ikke gjenkjøp, gikk i søpla. Sørlands chips trippel paprika - Mindre smak enn forventet. Ikke noe spesielt. Finnes bedre paprika potetgull. Gikk i søpla. Maarud intense bacon bbq - Smaker som en dårlig bbq. Flakene med ekstra krydder var kvalmende. Gikk i søpla. Det meste gikk i søpla. Skuffet over nyhetene så langt. Jeg spiser ikke ting jeg ikke liker, men hater å kaste ting også. Anonymkode: 37090...670 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illumi Skrevet 22 timer siden #20670 Del Skrevet 22 timer siden Smakte den nye rosa monsteren på nytt... Vet ikke om jeg var veldig tørst eller hva det var, men nå syntes jeg den var helt insane god. Min nye favoritt faktisk Blir mange gjenkjøp 🙏🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kelsi Skrevet 21 timer siden #20671 Del Skrevet 21 timer siden (endret) Denne er vel ny? Men skjønner ikke helt hva som skiller den fra lignende produkter? Endret 21 timer siden av Kelsi 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #20672 Del Skrevet 20 timer siden Kelsi skrev (1 time siden): Denne er vel ny? Men skjønner ikke helt hva som skiller den fra lignende produkter? Vet ikke hva som er nytt med den, og jeg kjøper ikke ting hvor kjendiser bukes så kommer ikke til å smake på den. Anonymkode: 07883...d44 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 20 timer siden #20673 Del Skrevet 20 timer siden Kelsi skrev (1 time siden): Denne er vel ny? Men skjønner ikke helt hva som skiller den fra lignende produkter? Therese Johaug brunost Terningkast: – Var ikke noe gærent med den. Den likte jeg, sier Andreas. – God, men litt salt ettersmak, sier Ane. – Oi, den var kjempegod, sier Ingebjørg. – Jeg fikk sjokk, for jeg hadde trodd den skulle være mye mildere. Overraskende mye geitostsmak, men jeg liker det, så jeg synes den var god, sier Atle. https://www.godt.no/aktuelt/i/7310J4/matnyheter-2025-test?utm_source=vgfront-personalized&utm_content=hovedlopet_row13_pos2&utm_term=niche_personalized_front-test-standard_ctr-1-norman_chouse 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Johan uten land Skrevet 19 timer siden #20674 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Vet ikke hva som er nytt med den, og jeg kjøper ikke ting hvor kjendiser bukes så kommer ikke til å smake på den. Anonymkode: 07883...d44 Så enig - jeg styrer konsekvent unna alt mulig der man bruker kjendiser/influensere og annet ræl til å markedsføre matvarer. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet 19 timer siden #20675 Del Skrevet 19 timer siden Ariana807 skrev (16 timer siden): Pepsi Max Lemon: denne er jo vel strengt tatt ikke en ny nyhet. Den smakte godt, som alltid 😅 Jeg foretrekker den orginale Pepsi Max, men denne er ikke dum. 10/10. Det er nok en gammel nyhet som har kommet tilbake, ja. Husker at den var i butikkene for en god stund siden, og ble utmeldt til slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #20676 Del Skrevet 17 timer siden Illumi skrev (4 timer siden): Smakte den nye rosa monsteren på nytt... Vet ikke om jeg var veldig tørst eller hva det var, men nå syntes jeg den var helt insane god. Min nye favoritt faktisk Blir mange gjenkjøp 🙏🏼 Jeg har skrevet i tråden tidligere at den var god, men ikke best. Og så drakk jeg den en gang, til denne gangen fra glass, og ble veldig imponert. Definitivt en favoritt 🏆 Anonymkode: e0b77...ded 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 17 timer siden #20677 Del Skrevet 17 timer siden (endret) Jeg gikk litt bananas med nyheter 😅 Sura Mini Bubbelgum Nappar: De smaker «bubblegum», eller litt hubba bubba som jeg ville kalt det, men sur smak. Helt greie, gummi snop. 6/10 Rema1000 Sura Mini Cola Nappar: Ikke den beste Colasmaken jeg har prøvd. Disse også helt greie om man ser etter noe gummi surt snop. 6/10 Rema1000 Malaco Jordbær Strips: Europris har noe lignende, men isteden for flate strips så er de vel avlange og runde. Malaco er godt, jordbær og surt. 10/10 Rema1000 Q protein melk sjokolade: Denne minne litt om den Sjokomelken Q har uten sukker, litt mindre tykk. Men denne er ikke tynn, noe fylde. Grei smak, kjenner kanskje noe til søtstoffer. Men jeg liker ikke formen på kartongen. Med den der elendige nye korken, så de to «vingene» som stikker ut å toppen, står i veien for korken som må stå der. Kanskje korken skal stå oppover, men den veien så funker gravitasjonen enda mer på korken og den faller over. Patentet på disse korkene (ikke bare Q men alle) er elendig. Jeg hører klikket, men den blir ikke stående. Og utformingen på denne kartongen gjør ting enda mer utfordrende. 5/10 Kiwi Tine Kremgo Chimichurri: Denne var god. Minner nok litt om den med urter, men denne har et kick av chilli. 8/10 Coop Extra Smil Chewies: Hva skal man si, skokolade, karamell, smil smak 👌🏻 10/10 Coop Extra Sørlandschips Cheddar og Frekk Vårløk: Mmm! Denne var digg! 😋 Den minner veldig om andre «ost og løk» chips, men denne hadde mye smak, og … et eller annet 😅 Jeg så en TikTok der noen mente konsistensen var mer luftig enn vanlig Sørlandschips. Jeg er usikker, kanskje, men er lenge siden jeg generelt har spist Sørlandschips, så kan ikke si helt sikkert. De er nå sprø. 12/10! Hennig Olsen Creme Rosso: Jeg hadde store forventninger, og den levde ikke helt opp til de. Creme is er alltid et godt valg, men denne har ikke en intens smak kanskje. Føler ikke jeg klarer helt å ski hva den skal smake, hadde ønsket meg mer bringebær smak. 6/10 Kiwi Tupla Double Layer White Nugat: Jeg vet ikke om jeg helt har ord for å beskrive denne. Den minner kanskje om Lion 🤔 Veldig god! Krunsj, sjokolade, og nugat. 10/10 Coop extra Rema1000 har kommet med noe i sin egen serie «R»: BonBon wannabe. Likt for begge: Man merker at det ikke er BonBon, man merker at det er noe som ikke helt stemmer. Fiskene er hakket større, fargen på noen av de andre bitene er ikke helt som de skal. Det er likt nok til at man ser hva det skal være, men det er ikke helt identisk. De funker helt greit. Om BonBon forsvinner er jeg glad for noe som ligner litt. Men velger BonBon over disse 10/10 ganger. Kan gi disse 6/10. De er helt greie. Jeg fant også Fanta Exotic Uten Sukker i 10pk på Rema1000. Brusen i seg selv er ikke ny, men 10pk er 😅 Endret 16 timer siden av Ariana807 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #20678 Del Skrevet 15 timer siden Testet Hennig Olsen sine nyheter: Verst ut kom soft shake popkorn. Trodde jeg hadde fått akutt corona og mistet smaksløkene. Den smakte ingenting før jeg tygget gjennom en maiskule. Hadde aldri gjettet popkorn. Men for all del, den var ikke vond. Terningkast: 3. Oreo: Isen inni var ok. Smakte mer krem enn is(men det synes jeg er typisk oreois). Laget utenpå smakte nesten litt parfyme. Smakte i alle fall ganske falsk. Terningkast: 3+. Creme rosso: denne var frisk og god. Men jeg savnet vaniljekorn. Isen avbildet hadde masse vaniljekorn og det stod at det inneholdt ekte vanilje. Jeg så vel ett eneste korn i hele isen. Utenom det var smaken skikkelig digg. «Dessverre» har creme både cappuccino og karamell-isen, så kommer nok ikke til å velge denne igjen. Terningkast: 5-. Anonymkode: 97f13...ea2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hadet Skrevet 15 timer siden #20679 Del Skrevet 15 timer siden Fikk endelig smakt Yoplait kvarg med bjørnebær og vanilje. Den var så absolutt god og det blir nok gjenkjøp, men jeg syns den smakte skuffende lite av bjørnebær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 15 timer siden #20680 Del Skrevet 15 timer siden Sørlandschips med cheddar - God. Akkurat en slik ostechips jeg liker. Blir gjenkjøp, men må jeg velge mellom den og Parmesan så vinner nok sistnevnte fortsatt. Maarud green pepper - God. Ikke sterk, heldigvis, men et lite sting kjenner man. Er nok supergod til dipp! Blir nok gjenkjøp. Maarud intense bbq - Knallgod! Ny favorittchips, å hamstre for den er nok ikke en stayer. Mye smak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå