Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg er en av de som liker salt karamell veldig godt, velger ofte den smaken hvis det er et alternativ :) Liker søt karamell også forsåvidt. Men kjedelig likevel at det skal komme salt karamell i alt mulig, føler ikke det er nødvendig. 

Vet du (eller andre) om ting som forsvinner?

Anonymkode: 41d15...00f

Her er en del av det som forsvinner fra Meny: https://meny.no/sok/?query=ryddesalg&expanded=products

Aner ikke om det forsvinner fra alle typer butikker, og det er sikkert ikke alt, men det er en del. Se på de som er markert med «utgående varer». Godt mulig noe bare bytter pakning også, for noe er litt rart om faktisk forsvinner. Dette er også bare et søk, kan søke på flere ting, også kommer ulikt opp. Det er ikke 300 produkter som er merket med «utgående» selv om det kommer frem i søket. Så en må lete litt. 

Endret av Daisy-love
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har jeg prøvd Maarud’s intens bacon bbq. Jeg likte den veldig godt. Smakte mest bbq, men kunne kjenne litt baconsmak. 

Anonymkode: abec2...eca

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daisy-love skrev (5 timer siden):

Her er en del av det som forsvinner fra Meny: https://meny.no/sok/?query=ryddesalg&expanded=products

Aner ikke om det forsvinner fra alle typer butikker, og det er sikkert ikke alt, men det er en del. Se på de som er markert med «utgående varer». Godt mulig noe bare bytter pakning også, for noe er litt rart om faktisk forsvinner. Dette er også bare et søk, kan søke på flere ting, også kommer ulikt opp. Det er ikke 300 produkter som er merket med «utgående» selv om det kommer frem i søket. Så en må lete litt. 

Åh, jeg håper ikke at den Harissaen forsvinner fra alle butikker. Den bruker jeg mye :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vålull skrev (10 timer siden):

Wow nye ballerina brownie smaker nesten som dots kjeksene!!!!

Vet he he...kjøpte de i går..dynka de i melk ha ha 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vålull skrev (10 timer siden):

Jeg er enig! Husker ikke eksakt hvordan Dots smakte siden det er lenge siden men jeg kjenner på disse at de er veldig nærme!  10/10.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vaati skrev (2 timer siden):

Åh, jeg håper ikke at den Harissaen forsvinner fra alle butikker. Den bruker jeg mye :( 

Den måtte jeg søke opp for det sa meg cirka null. Fant det var blant annet en saus og en pasta. Ikke sett de i butikk, men handler lite sånn, så har ikke sett etter heller. Uansett kjipt når en mister sine favoritter ☹️ Aner ikke om det er bare ny pakning eller ei, men er nok dessverre typisk et produkt som kommer og går. Mulig de har på en internasjonal butikk? 

Ellers lov å hamstre sånn. Kjør på. Hilsen hun med ekstremt mange pakker med Oreo Gingerbread 😆🥰😋🫣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vålull skrev (13 timer siden):

Du tuller?! Jeg elsket dots!! Forstår ikke hvorfor de forsvant. Jeg er ikke noe glad i brownies, liker ikke konsistensen. Så unngår alt som har med brownie å gjøre, men disse må jeg prøve. 

Anonymkode: 37090...670

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MarianneE skrev (3 timer siden):

RedBull sukkerfri med bringebær er ny? Ihvertfall himla god!

Jeg syntes det smakte såpe.

Anonymkode: b4717...a2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (På 10.2.2025 den 17.49):

Den er min favoritt ^^,  Veldig «smooth» i smaken. 

Denne var god ja! Men de har bedre smaker fra før. Red bull med grapefrukt var også veldig god. Ca like god som juneberry 😙👌🏻

Anonymkode: e0b77...ded

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde Eldorado Spicy guac and cheese i dag. De var veldig dårlige. Smakløse og tørre på en fettete måte. 🤢

om noen skulle la seg skremme av spicy kan jeg berolige med at de smaker ingenting. 

Anonymkode: e0b77...ded

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MarianneE skrev (3 timer siden):

RedBull sukkerfri med bringebær er ny? Ihvertfall himla god!

Synes de er så dyre, men fant de små på Normal til 14 kr i dag. En del av produktene der er jo utenlandske (som polsk Fanta med halvparten av de norske kaloriene), men denne hadde faktisk norsk tekst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det noen andre som har sett at den skulle komme cult energy med pære? Eller har jeg bare innbilt meg det?😂

Anonymkode: 3113e...c0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

applestories skrev (50 minutter siden):

Synes de er så dyre, men fant de små på Normal til 14 kr i dag. En del av produktene der er jo utenlandske (som polsk Fanta med halvparten av de norske kaloriene), men denne hadde faktisk norsk tekst.

Det var der jeg og fant den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Er det noen andre som har sett at den skulle komme cult energy med pære? Eller har jeg bare innbilt meg det?😂

Anonymkode: 3113e...c0d

Den skal være på vei, men har ikke sett den ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Testet denne i dag og anbefaler å styre unna. Det var en ubestemmelig grøt hvor ris og kylling hadde gått i helt i oppløsning. Rett og slett udelikat.

Screenshot_20250206_215647_Google.jpg

Anonymkode: 424e3...ecd

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har allerede vært en lang og fæl dag, og den er langt fra over. Så da ble det en annerledes lunsj enn normalt:

Pågen Gifler Kardemomme: mener at disse ikke er nye, at jeg har sett dem før. Men sto oppført som en nyhet og jeg har ikke smakt dem før. Jeg vet ikke om jeg forstår meg på dette med «kardemomme» type kanel i svingen. Det smaker jo godt, men jeg kunne nok like gjerne hatt en vanlig bolle 😅 7/10

Ballerina Brownie: denne visste jeg bille bli god. Kun det gode fra vanlig ballerina kjeks! Jeg kjøper jo aldri slike ting, så vet ikke om det blir det store gjenkjøpet, men kjekt å smake på. 10/10

Farris Frus Mandarin og Mango: Denne var god! Kan godt kjøpe igjen! Jeg er stor fan av alle smakene som har vært, og dette var nok en god en. 10/10

Alle tre tingene ble funnet på Meny. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kliner til med flere nyheter for å hjelpe på med humøret 😅

Hennig Olsen Creme Lemon Passion: God som de fleste andre Creme ispinner. Har det sorbet type utsiden, og krem is inni. Bildet er noe misvisende med vaniljeprikker i iskremen, ser et par stykker, men langt fra hva bildet viser. Men god var den, frisk i smaken. 9/10

Maarud Mike’s Tortilla Chilli & Lime Style: jeg tåler ikke for mye spice, så disse er kanskje ikke spicy nok for mange 😅 Men syntes de var gode, passer nok ekstra godt ned en dipp til som kan hjelpe med spicen. Kjenner chillien, og kjenner limen. Den brenner i munnen, men etter litt øvelse med Buldak nudler, så går denne greit 😄 7/10

Solo Super Pasjonsfrukt: Vet ikke hvor utbredt «Love Brus» er, men denne minnet on den. Berentsen sin Love brus er bedre, men denne funker. 7/10

Alle 3 er kjøpt på Coop Mega

• Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Testet denne i dag og anbefaler å styre unna. Det var en ubestemmelig grøt hvor ris og kylling hadde gått i helt i oppløsning. Rett og slett udelikat.

Screenshot_20250206_215647_Google.jpg

Anonymkode: 424e3...ecd

Jeg smakte også den en dag og den hadde konsistens som babymat, syns jeg. Ikke noe usmak på den, men ekkel konsistens. Kjøper ikke igjen. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...