Gå til innhold

Forelsket!

Stillest vann

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ONDING!

Hvordan fikk du Brutal mann sitt svar til å være vondt ment? Kanskje han synes det er hyggelig at andre er forelsket og koser seg med å lese innleggene her. Ikke alle som er direkte og åpne i sin væremåte trenger å være onde.

Ts, håper dette er den ene og at du får en herlig vår. Jeg traff min kjære også på denne tiden for 3 år siden og hadde verdens herligste vår og sommer, men jeg er fortsatt like forelsket. Akkurat nå er min kjære i England, men kommer hjem imorgen. Dobbeltsenga føles iskald hver natt jeg ligger i den når han er borte :). Forelskelsesfølelsen er nå av det beste som finnes selv i min alder :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heri, jeg tror ikke BM er OND i det hele tatt. Jeg bare dulte-flørte-erter'n. Men det er jo ikke lett å vite når jeg skriver ett ord på åpent forum...Fint at jeg fikk presisert det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heri, jeg tror ikke BM er OND i det hele tatt. Jeg bare dulte-flørte-erter'n. Men det er jo ikke lett å vite når jeg skriver ett ord på åpent forum...Fint at jeg fikk presisert det!

Hehe, regnet forsåvidt med noe slikt også da, men men..mange innpå her som lett fordømmer så greit å ta tak i det også. Men, til syvende og sist så klarer jo forsåvidt Brutal mann og svare for seg selv også da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Nettopp!

Forøvrig heier jeg på SV, dette er tida for å være forelsket. Jeg vil og!

Gir du deg selv lov til det?

Eller sagt med et litt søkt bilde: Hvis du vil at himmelen skal falle i hodet på deg, må du faktisk befinne deg utendørs...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Til alle i denne tråden og overalt ellers i verden:

Våg å leve mens du gjør det, våg å elske mens du tør det! (Piet Hein)

Endret av Belladonna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på to dater, og det var veldig bra :jepp:

Skal møte han igjen idag, store muligheter for litt love her da det er en fantastisk kjemi :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal møte han igjen idag, store muligheter for litt love her da det er en fantastisk kjemi :rødme:

:duskedame: lykke til videre da, så koselig =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gir du deg selv lov til det?

Eller sagt med et litt søkt bilde: Hvis du vil at himmelen skal falle i hodet på deg, må du faktisk befinne deg utendørs...

Hva? Den fikk jeg ikke helt med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klappe::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hva? Den fikk jeg ikke helt med meg.

Du vil og være forelsket, sier du. Men møter du menn med "følelsessikkerhetsbeltet" på, eller gir du så mye av deg selv at du risikerer å bli såret? Jeg tror ikke man kan forelske seg hvis man hele tiden har et sånt sikkerhetsbelte på.

Men jeg vet jo ingenting om hva du gjør, jeg bare spør... og du trenger ikke svare til andre enn deg selv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øh... Alt jeg sa var som svar på at du var forelsket, at så heldig du er, det skulle jeg ønske jeg var.

Jeg trenger ikke en hel personlighetsanalyse om sikkerhetsbelter av den grunn.. Du er nå rar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...