Gå til innhold

Fokus

Gjest Kevlarsjäl

Anbefalte innlegg

Så kjipt med kink i nakken når du var så godt i gang med treningen. Håper du blir bedre snart. Forresten blir jeg veldig inspirert av "gymtime"-styrkeøvelsene dine. Jeg skal begynne å trene styrke hjemme etter jul og da skal jeg stjele noen av øvelsene dine :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kevlarsjäl

Da er vaksina tatt, og så har jeg lånt fem bøker på biblioteket :)

Jeg tar treningspause nå fram til julaften og litt til. Hvis jeg trener blir det bare fordi jeg vil!

Så vi får se.

Kinken er bedre, men den er der fortsatt, og jeg har fått en ganske fin hodepine som følge av den, så da.. tja.. tror jeg det er greit å ta det rolig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Jeg fikk mail om at jeg har vunnet et gavekort på 500 kroner på H&M, i en julekalenderkonkurranse! Gjett om jeg er happy! Det passa utrolig bra, så mye som jeg har sutra over at jeg ikke kan ta meg råd til klær, spesielt nå i jula hvor man tar seg råd til å kjøpe gaver til gud og hvermann. Ny kjole eller en ny genser eller noe, med god samvittighet! Hurra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Jeg har skrevet pakkeliste til australia, og lista "ting jeg vil ha med, men som jeg ikke får plass til og som må ettersendes" begynner å bli ganske lang. Jeg vil jo ha med alle sprayboksene mine, men de veier fire kilo..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Huskeliste:

-Send tskjorter (snurp igjen smella di + analog + håkan + nyeste kenttskjorta + arvikatrekant) og yndlingsjeansen og flanellskjorta til bestemor for reprasjon

-Fyll blekk på taggetusjene

-bestill forsikring (det blir gjensidige "student i utlandet"-forsikring + gouda studentforsikring)

-Betal forsikringsfaktura

-Mål kofferten

-Prøvepakk tingene

-Ta et passbilde som skal stå på ISIC-kortet (internasjonalt studentkort)

-Si ifra til skolen at jeg vil ha airport pickup service

-Prøv å finn ut om skolen har en psykolog jeg kan henvende meg til der nede

-Ta en tur til frisøren på nyåret

-Spray skoene

-Hente kofferten til pappan til Drage

-Bruke gavekort på H&M og tilgodelappen på B-young

Endret av Kevlarsjäl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kevlarsjäl

Haha, Aurelia, jeg.. eh.. tegner barter i ansiktet på fremmede på treningssenteret, vel? :tronderbart:

Og Ashelia, neinei, kan jo ikke prøvepakke før jeg har fått gavene :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Tante rød er på besøk, og det er jo kjempetypisk at hun kommer akkurat i dag, når jeg skal ut på byen!

Makan til smerter :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Hurra meg rundt, i dag skal jeg til psykiateren min for siste gang. Det blir jo litt gøy.

Har lagt inn en edit på huskelista mi, kom på at det er flere ting som må gjøres.

Det stresser meg ørlitegrann, skal innrømme det..

SÅ jeg tror jeg skal fikse noen småting nå i treningsfriuka, selv om jeg lovte meg selv null-to-do.

Jeg kommer bare til å bli uberstressa om jeg prøver å ikke gjøre noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Kofferten min er 50 cm bred, 55 cm høy og 22 cm dyp og veier 2 kilo. Den er jævlig liten.

Vurderer å kjøpe en ny en, men det er litt vanskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Forresten: godteristoppet mitt har fungert utmerket!

Jeg spiste litt godteri på fredag, men det var snakk om to skjeer med sjokoladepudding og litt vaniljesaus. :P var nok verre med all sirupen man heller på pannekakene..

Og på søndag ble det litt is. Med andre ord: drastisk lite i forhold til hva jeg pleier, men allikevel nok :)

Jeg har blitt helt dilla på Farris Bris med oransj kork igjen. Den er så sykt digg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kevlarsjäl

Hallo yoga :smilyblomst: og velkommen til treningsboka mi, som akkurat nå er inne i en treningspauseperiode!

Jeg reiser til australia i slutten av januar 2011, og skal ta et treårig studie i fotografi :)

Jeg kommer jo tilbake i ferier osv, men flytter ikke hjem igjen før om tre år :)

----

I dag har jeg og RødeDrage vært på besøk hos Ashelia+ektemann for å feire bursdagen til Ashelia. Har vært skikkelig ålreit med masse god mat, drikke, brettspill og fjas :)

Dessuten møtte jeg en kjempesøt bussjåfør i dag: jeg har på meg rød lue, og da jeg kom inn på bussen, sa bussjåføren på norsk med polsk bebrokkenaksent: "jei trodde duo var jolenissen med den røde lue" og smilte såååå stort :nigo:

Etter en stund på bussen må vi stoppe for å vente på et forbikjørende tog. Da åpner bussjåføren dørene, går ut av bussen, tar snø i begge hendene og lager en snøball, kaster den, og vasker seg på hendene med snøen. Så går han inn igjen, ser på meg, og sier: "aaah det var deili" herregud, for en sjarmerende, glad mann :D

Sånne mennesker gjør dagene mine.

I morra: pynte juletre, henge med bestevenninne H, OG ta et par pils på en pub sammen med masse gode venner.

Jula er fullstappa av sosiale aktiviteter nå som alle vennene er tilbake fra studier, så jeg lurer på når jeg skal få tid til å lese bøker og se på tvserier.. Tredje juledag? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Kevlarsjäl

Yoga: reiser heeelt aleine, men en venninne jeg kjenner flytter ned neste år :)

Hjemmetrente i dag, ble så innmari rastløs. Et veldig enkelt program, med bare de øvelsene jeg følte for!

Slik så det ut:

Yogaøvelser i tjue minutter (oppdaga nemlig at bluerayspilleren min har hjemmetrneingsvideoer innlagt. oppdaga også at den har youtube. fett.)

The bug, mageøvelse: 25 + 30 + 23

Lett rygghev: 10 + 15 + 15

Tåhev i trapp: 14 + 20 + 20

planken: 30 sekunder + 40 sekunder + 30 sekunder

Og etterpå tok jeg en laang dusj, og skrubba hele kroppen med skrubbehanser fra bodyshop + digg dusjsåpe. Og så smørte jeg inn hele kroppen med fuktighetskrem, og brukte 15 minutter på å lufttørke, samtidig som jeg tøyde ut hele kroppen. Oh yeah.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satser på at jeg får all treninga jeg trenger for i dag ved å fly opp og ned til kjelleren hundreogørten ganger... Vet du hvor mye jeg har gått opp siden i sommer? Fem kilo :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

I dag:

Tidligere: Var på Preuss fotomuseum med Drage

Nå:

Ferske rundstykker med smør, bacon, bløtkokt egg, tomat, agurk, salt, pepper OG majones + colabrus + en stor kopp grønn te OG Gossip girl sesong 3

Etterpå:

Reuinionsfest med folk fra vidregående, gleder meg enormt, siden det er den beste gjengen mennesker jeg vet om (sammen med drage, ashelia+ektemann)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Jeg er full, og har noen tanker som må ut selv om de ikke har noenting med trening å gjøre:

Jeg liker folka jeg har gått på vidregående med. Vi kan synge til alle låter, danse, snakke seriøst og generelt være tøffe. En kompis nevnte eksen min i en bisetning for 7 timer siden, og jeg tenker på det enda. Det er skikkelig vondt at vi ikke er venner. Jævla helvetes drit. Jeg vil være forelska, og jeg grugleder meg til å reise til australia. Vil ikke reise fra vennene mine, men trenger å komme meg vekk herfra. Jeg vet ikke hva jeg tenker om å være hjemme 02:30, synes egentlig det er for tidlig å dra hjem fra byen. Men jeg er glad jeg ble kjørt hjem. Savner en armkrok. Syntes det var deilig å kose med KompisN i dag, og ble faktisk sjarmert da han spurte om vi skulle sove sammen i natt. Takket pent nei, selv om jeg egentlig alltid har lyst til å gjøre det. Han er fin. Tenkte det var smart å la vær. Syntes det var nydelig av KompisB å spørre om det samme. Synes verden er utrettferdig, og at det kan komme en fantastisk mann å elske meg så snart som mulig. Jeg driter i om jeg blir feit, stygg, ekkel og jævlig og utrent, så lenge jeg finner en mann som jeg elsker, og som elsker meg tilbake. Og siden det ikke skjer med det første, så skal jeg finne en lighter, ta en røyk, pusse tenna, og sove.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...