Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2010 #1 Del Skrevet 31. januar 2010 Mir wäre wichtig gewesen, was von Deutschland aus an Fahrten organisiert wird. Wir müssten ja auch irgendwie bis dort kommen??? Weißt du da was von? Wen kann ich ansprechen? Danke für eine Antwort. Ich schau, was ich machen kann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
påtuppa Skrevet 31. januar 2010 #2 Del Skrevet 31. januar 2010 Jeg ville ha vært viktig, som er organisert av Tyskland til lignende reiser. Vi har også en eller annen måte komme opp der? Because of you know what? Hvem kan jeg kontakte? Takk for svar. Jeg skal se hva jeg kan gjøre. Kryptisk og ikke helt korrekt, men du kan kanskje lese noe ut av det? (google translate, jeg kan ikke tysk ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Robotkalle_* Skrevet 31. januar 2010 #3 Del Skrevet 31. januar 2010 Mir wäre wichtig gewesen, was von Deutschland aus an Fahrten organisiert wird. Wir müssten ja auch irgendwie bis dort kommen??? Weißt du da was von? Wen kann ich ansprechen? Danke für eine Antwort. Ich schau, was ich machen kann. Dette hadde vært viktig for meg å se hva som blir organisert av turer fra Tyskland. På en eller annen måte må vi jo komme dit? Vet du noe om det? Hvem kan jeg spørre om dette? Takk for svar. Jeg skal se hva jeg kan gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2010 #4 Del Skrevet 31. januar 2010 Tusen takker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå