ondebanan Skrevet 5. oktober 2010 #161 Skrevet 5. oktober 2010 Bor i kollektiv, så får ikke nødvendigvis den store ensomhetsfølelsen, heldigvis. Hendte den kom snikende når jeg bodde helt alene. Vanligvis pleier jeg gjøre ting jeg ellers ikke helt får tid til, som å vaske hus, bake, handle, lage klart mat til utover uka. Også ser jeg på serier og koser meg med noe knask, har på ei ansiktsmaske osv.
Tempus Fugit Skrevet 10. oktober 2010 #162 Skrevet 10. oktober 2010 Er offshore i helgen og skal snart til lunsj, er kjekt med en tur ut og se på hva en jobber mot når en er på land Blir sikkert en god middag og i kveld og litt trening etter jobb.
MissStiles Skrevet 10. oktober 2010 #163 Skrevet 10. oktober 2010 FRI!!! Jeg skal nyte dagen!! Først rydde litt i leiligheten. Så tenkte jeg å komme meg ut en tur. Dra innom en visning. Også møte venninner til middag og kino idag.
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 10. oktober 2010 #164 Skrevet 10. oktober 2010 Har gått meg en tur! Nå koser jeg meg på sofan med pepsi max og stratos Skjønner ikke hvorfor det er så big deal å være singel på søndager. Har det glimrende jeg! Orker ikke snakke med en kjeft idag, bortsett fra katten.
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2010 #165 Skrevet 11. oktober 2010 Jeg er uenig i det siste Carleigh-Ann - jeg syns det er grusomt å være singel, spesielt på søndager! Er så fryktelig ensom og trist... Hører kanskje med til historien at det ikke er veldig lenge siden forholdet mitt tok slutt, og at jeg har skikkelig kjærlighetssorg!
Tempus Fugit Skrevet 17. oktober 2010 #166 Skrevet 17. oktober 2010 I dag er det en miks av baking (Prinsessekake), litt fotball (både se og sparke) og kanskje besøk og en film i kveld :-)
Cordelia Skrevet 17. oktober 2010 #167 Skrevet 17. oktober 2010 Litt husarbeid, foran tven eller lese. Kanskje en liten spasertur for å kjøpe avisa. Ikke så veldig spennende akkurat.
Gjest strykebrett Skrevet 17. oktober 2010 #168 Skrevet 17. oktober 2010 Sofa, bok, stearinlys, rydde litt, bake kake, bror på middag, litt musikk, lese litt bok igjen, litt sofa igjen.. Elsker søndager jeg! Særlig som singel! Kan bare la humla suse.. Samma her, koser meg skikkelig på søndager
MissStiles Skrevet 17. oktober 2010 #169 Skrevet 17. oktober 2010 I dag er det en miks av baking (Prinsessekake), litt fotball (både se og sparke) og kanskje besøk og en film i kveld :-) Du skriver fortsatt i tråden her. Ikke offisielt blitt sammen enda?? Nå er jeg snart ferdig med arbeidshelgen min. Gleder meg til å komme hjem. Slenge meg ned på sofaen og bare slappe av. Snakket med en fyr før idag. Som bor i samme by som jeg er i nå. Han lurte på om han skulle komme innom. Tydeligvis ikke. Jaja, da er han vel ikke så tøff som jeg trodde.
Tempus Fugit Skrevet 17. oktober 2010 #170 Skrevet 17. oktober 2010 Du skriver fortsatt i tråden her. Ikke offisielt blitt sammen enda?? Nå er jeg snart ferdig med arbeidshelgen min. Gleder meg til å komme hjem. Slenge meg ned på sofaen og bare slappe av. Snakket med en fyr før idag. Som bor i samme by som jeg er i nå. Han lurte på om han skulle komme innom. Tydeligvis ikke. Jaja, da er han vel ikke så tøff som jeg trodde. Ikke offisielt sammen enda nei, så derfor skriver jeg her fremdeles... For min del kunne det godt blitt slutt på "singellivet", men tror hun fremdeles tenker litt, selv om hun har sagt hun er glad i meg osv! Kjedelig fyr da, håper du finner en som er hakket tøffere! Kos deg på sofaen!
Cata Skrevet 17. oktober 2010 #171 Skrevet 17. oktober 2010 Vært ute på tur og deretter fikk bilen en sårt tiltrengt vask. Stakkaren skulle vært polert også før vinteren setter inn for alvor, men da må den være ren og tørr først. (Burde ha vasket den i går, ja )
Gjest Tsunade Skrevet 17. oktober 2010 #172 Skrevet 17. oktober 2010 Jeg og samboeren har det heller kjølig for tiden, jeg tenker jeg fremover kommer til å skrive mer på singelforumet enn på samliv og seksualitet... Vi driver og unngår hverandre, han er lei av meg - så i kveld drar jeg ut alene og ser fotballkamp!
elvital Skrevet 17. oktober 2010 #173 Skrevet 17. oktober 2010 Idag skal jeg bare slappe av tror jeg. Se litt desperate housewives, skype med familie, kanskje gå meg en tur på stranden etterpå... Kanskje møte ei venninne etterhvert... (kl er bare 11:30 her hvor jeg er )
Gjest Thefainter Skrevet 17. oktober 2010 #174 Skrevet 17. oktober 2010 (endret) Idag har jeg støvsugd, ryddet litt på soverommet og vasket klær (just for the record: jeg har ikke sløyfe i håret :gjeiper: ) . Også har jeg pusset støvlene mine, og lagt i nye ullsåler og satt på nye lisser... så nå er jeg klar for vintern! :snø: Endret 17. oktober 2010 av Thefainter
Hoppetaujenta Skrevet 17. oktober 2010 #175 Skrevet 17. oktober 2010 Smårydding og vasking hist og her i passelig avslappet tempo. Spilling av musikk. Laget meg middag og spist den. Vært litt på surfetur på nett. Har faktisk hatt en veldig hyggelig søndag her.
Krill Skrevet 17. oktober 2010 #176 Skrevet 17. oktober 2010 Jeg har vært på kafè med en venninne også har jeg gått en laaang tur alene i byen og i Frognerparken. Tok med meg en Sushi hjem og nå er det sofa!
Gjest KateW Skrevet 17. oktober 2010 #177 Skrevet 17. oktober 2010 Vært i kirken, vært i kaffebesøk hos syttiårsjubilant, hvor jeg holdt tale, spist middag med venninne, gått tur, betalt regninger, tatt ansiktsmaske og kroppsskrubb, betalt en skokk med regninger, lest bok, snakket med venner i USA, nå skal jeg lakke negler og ta fotmassasje.
MissStiles Skrevet 24. oktober 2010 #178 Skrevet 24. oktober 2010 Rydde og pakke ut etter helgens tur. Kose meg med en kopp te og lese noen blader. Kanskje gå en tur også innom et par leiligheter. Ikveld blir det kino med lillesøster.
Gjest KateW Skrevet 24. oktober 2010 #179 Skrevet 24. oktober 2010 Spist frokost på cafe, vært i kirken, sydd bunad, og nå skal jeg spise thai-mat til middag, før jeg rydder over leiligheten. Fin søndag.
Hoppetaujenta Skrevet 24. oktober 2010 #180 Skrevet 24. oktober 2010 Jeg har stortsett holdt på med håndarbeide i dag. Laget pannekaker til middag. Har ikke vært på nett før nå, og det er oppskriften for å få gjort noe skikkelige greier.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå