Gå til innhold

søndag og singel

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mer og mer lesing til eksamen idag. Selvom sola skinner ute. Buhu!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ruslet tur langs Akerselva. :)

Fra Oset ved utløpet av Maridalsvannet helt øverst og ned til Treschows bru på Bjølsen.

Skrevet
:sol: skinner i hovedstaden. Da bør man vel være ute. Men koser meg inne foreløpig.
Gjest Carleigh-Ann
Skrevet

Jeg har vært på stranda i hele dag! Ordentlig deilig var det. Nå skal jeg se en film tenkte jeg.

Skrevet

Fyllesjuk! Blæ! Så det blir middag og film. Også natta.

Skrevet

Sliten etter en lang og slitsom jobbhelg!! Slappe av resten av kvelden.

Skrevet

Har vært på jobb, sovet ut bakrusen og spiser nå pasta mens jeg ser på "Masterchef". Klager ikke :)

Skrevet

koser meg med øl og fotball :jepp:

Skrevet (endret)

FRI!!!

Jeg skal bruke dagen på å rydde litt. Tenkte jeg skulle levere bøker og filmer på loppemarked i løpet av høsten. Greit å bli kvitt en del ting. Også lage meg noe godt til middag og se film.

Endret av MissStiles
Gjest Carleigh-Ann
Skrevet

Æsj, jeg er fortsatt syk så ligger på sofaen med kleenex, pepsi max og ostepop. Skulle ryddet leiligheten, men orker bare ikke.

Skrevet

Sola skinner i Trøndelag,så idag har jeg og en venninne kost oss på verandaen:)Nå skal jeg bake brød og bare glede meg til enda mer koslig besøk i kveld :)

Skrevet

Har vært ute og teakolja lister på båt, samt flikket på bunnstoff.

Skrevet

joggetur ved stranda, kommer til å slappe av med en god film og en glass rød vin.

Skrevet

Alt for lang/kjedelig film, middag på verandan, gåtur i byen, møte. Resten av kvelden skal jeg slappe av og lese forsikringspapirer. Kanskje det blir en film til?

Skrevet

Ikveld er det kino med jentegjengen. Før det skal jeg bare slappe av og nyte søndagen.

Skrevet

Ut på tur på stranda. Værgudene er ikke helt snille, men fint å spasere for det. Får ta på regnjakka hvis det blir for ille.

Skrevet

Får se om jeg tar meg en tur ut i "finværet", må uansett være litt husvakt for en i familien som er i syden.

Ellers har jeg lyst å ta turen på et standup show i kveld, men får se om noen av de inviterte vil ta turen med. Hadde vært fint om spesielt en ville være med, men får se om hun tar sjansen...

Ellers blir det nok litt rydding og generell shining i hjemmet.

Skrevet

Sitte å lese over pensum samt drømme seg litt bort :rødme: . Så får vi se hva kvelden bringer

Skrevet

Jeg har vært å trent, kost meg med egg og bacon til lunsj etter treningen og nå er vel planen å slappe av resten av dagen. Skal prøve å få ryddet og vasket litt hjemme også da, men ellers bare ta det med ro, surfe litt på nettet, lese blad, spise pottis og kose meg på sofaen. Ha en strålende søndag allesammen!

Skal ut og ta en joggetur!! Uansett vær!

Må også jobbe litt i dag, i hele 3 timer ved PC.

Så blir det TV.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...