Gå til innhold

søndag og singel

Fremhevede innlegg

Skrevet

Idag blir det visninger sammen med en kamerat. Også gå ut og få frisk luft.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal på julefestival/messe/utstilling ting. Tror jeg det var. Og så slappe av i kveld.

Gjest Gudinna
Skrevet

I dag skal jeg gjøre ferdig et par oppgaver ifm skolen, også skal jeg lese ett kapittel. Mer enn det vet jeg ikke, lage meg noe godt til middag og slappe av foran TVen sikkert :D

Skrevet

har brukt søndagen min på å reise for å treffe noen slektinger jeg ikke har sett på nesten 3 år... det var ufattelig koselig :)

Gjest Thefainter
Skrevet

Jeg har lekt med den lille nevøen min i dag! Det var awesome! :biggrin:

Skrevet

Sovet lenge, spist frokost ute med venninne, vært på kafé med venner og ellers bare rusla rundt i byen og sett på all snøen som har kommet:) Burde vel gjort noe her hjemme også, men søndager er den eneste dagen jeg har helt fri, så i dag tok jeg meg virkelig helt fri også. Deilig det innimellom:)

Skrevet

Idag er jeg i bake-humør. Farsdag og ei venninne av meg har bursdag imorgen. Det passer bra. Ellers skal jeg bruke dagen på å gå på en haug med visninger.

• Liker 1
Skrevet

Idag skar jeg slappe mest mulig av... var ute å festet igår så er ganske redusert idag :gjeiper:

bare nyte søndagen :søvn:

Skrevet

Vært i dyreparken, sett gorilla'r, zebra, løver, tiger, hvit tiger osv

• Liker 1
Skrevet

Nok en søndag med visninger!! Innmari sliten nå. Skal bare slappe av resten av kvelden!!

Skrevet

Skal fortsette med å gjøre ferdig en oppgave som skal leveres inn i kveld. Forberede uka med klesvask, finne dokumenter osv. Gå en tur. Hvor og når skulle jeg ha tid til en mann?

Skrevet

Da har jeg spist en bedre middag!! Veldig glad jeg slapp å gå ut i dette været idag. Nå skal jeg bare slappe av og se film! Legge meg tidlig tror jeg...

Skrevet (endret)

Vært og sett på den lokale julegrantenningen.

Nå sitter jeg inne og får igjen varmen, hører på litt julemusikk og spiser julemarsipan.

:kaffekopp:

Men må snart gjøre noe fornuftig.

Å den som hadde kunnet bli liggende i den varme senga og se på all snøen imorgen tidlig. Det hadde vært noe det. :trist:

Endret av Cordelia
Skrevet

i dag har det blitt trening, internettloking+skype, kino med venner senere. kanskje ta en kaffe eller noe ute etterpå :)

Skrevet

Idag blir en rolig dag!! Litt pakking og rydding i boden. Hadde vært fint å komme seg ut en tur. Kanskje gå en tur.

Gjest Carleigh-Ann
Skrevet

Holder på å pusse opp! Har sølt maling overalt. Sliten. Så nå blir det film og sofaen.

Skrevet

Endelig en dag hvor jeg føler meg litt bedre. Jeg har ikke vært ute av døra siden fredag. Kanskje komme meg ut en liten tur idag. Siden butikkene har åpne og greier. Men først - pakke litt mer.

Skrevet

Tar en tur på Storsenteret for å shoppe julegaver.

Blir vel tid til kaffe og en titt på damene også... :kaffekopp:

Skrevet

Vaske, vaske og vaske!!! Hele leiligheten min!! Før jeg skal levere fra meg nøklene imorgen. Også middag med familien ikveld.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...