Gjest Gjest_singeljente_* Skrevet 31. januar 2010 #1 Del Skrevet 31. januar 2010 Hei! Jeg leker med tanken på å prøve meg på nettdating. Dette fordi jeg synes ikke jeg møter noen i dagliglivet, og nettdating virker som et mulig alternativ. Jeg har lenge vært skeptisk da jeg er redd nettdating kan bli sett på som litt desperat, det har jo ikke så godt rykte på seg, men det er kanskje i endring....? Uannsett, jeg sliter med å velge et sted. Går jo selvsagt ann å ha profil flere steder, men er det noen som har noe å anbefale blir jeg glad for tips:) begrunn gjerne hvorfor. Sukker og q500 er de jeg har tenkt mest på..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2010 #2 Del Skrevet 31. januar 2010 Det hele kommer litt an på alder, føler jeg. Sukker hvis du er 35 eller yngre. q500 hvis du er over. Nå er ikke denne grensen akkurat statisk men jeg har inntrykk av at de som klager mest på den første, og da på manglende respons, er de eldre. q500 forsøkte jeg en gang, men der følte jeg meg for ung (antar andelen skilte og separerte er noe høyere der enn på sukker). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 31. januar 2010 #3 Del Skrevet 31. januar 2010 Jeg er 24. Det som virket bra med q500 var at de hadde et ganske omfattende matchingopplegg, men sukker har kanskje noe lignende? Av en eller annen grunn ser jeg for meg at sukker er hakket mer useriøst, vet ikke helt hvorfor da:P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 31. januar 2010 #4 Del Skrevet 31. januar 2010 Jeg er 24. Det som virket bra med q500 var at de hadde et ganske omfattende matchingopplegg, men sukker har kanskje noe lignende? Av en eller annen grunn ser jeg for meg at sukker er hakket mer useriøst, vet ikke helt hvorfor da:P Jeg kan være enig i det siste, men for min del har jeg ikke problemer med det. Jeg føler at litt vel mange er ute etter kone/mann på q500, og da gjerne nummer 2 eller 3. På sukker blir det litt mer lax. Litt mer useriøs flørting, men også muligheter for noe mer. Og ja, ganske omfattende matching på sukker og. Men igjen, hva vet jeg. Jeg er jo fortsatt singel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shaggy Skrevet 31. januar 2010 #5 Del Skrevet 31. januar 2010 Jeg er 24. Det som virket bra med q500 var at de hadde et ganske omfattende matchingopplegg, men sukker har kanskje noe lignende? Av en eller annen grunn ser jeg for meg at sukker er hakket mer useriøst, vet ikke helt hvorfor da:P Hjelper ikke det når det bare er ett par hundre medlemmer på q500 som er under 25 MED bilde. Nettby for -25 Sukker for 18-40 Q500 for 35+ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 31. januar 2010 #6 Del Skrevet 31. januar 2010 Det høres ut som om sukker passer best aldersmessig ja, da får jeg kanskje prøve meg der da:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2010 #7 Del Skrevet 1. februar 2010 okcupid er ganske grei, men jeg bruker den i hovesak for å finne venner. Det er ikke så mange der fra Norge, men det har lite å si for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå