Gå til innhold

Arnie

OppNed

Anbefalte innlegg

:D

Folkens, dere er til å spise opp. Har bare lest første og siste side, men kan fantasere meg fram til hva som ligger imellom den 1-7 sandwichen.

Mmmmh. Mmmeer.

Med glinsende trutmunnhilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:o

Nå ble jeg virkelig målløs, Maiken. Kan du slå knute på en kirsebærstilk- med TUNGA- med LUKKET munn?

:Hehe:

Det er jo nesten kriminelt.

Jeg kan å spikke seljefløyte, jeg. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o ....................... :o

:o :o.............:o :o

:o.....:o........:o.....:o

:o.........:o............:o

:o........................:o

*kry*

Kan vel web-design jeg, vel!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Døh.... Maiken... dagens nedtur!

Her har jeg sittet og stirret deg inn i øynene i en halvtimes tid og lurt på hvem som skal ta for seg av den siste, hvite tutten på soft-isen, og så ... påstår du at *vi* får deg til å le, og glemme hele isen...!

Driver du og planlegger bonusordninger til deg selv? Soft-is hver fredag dersom uka er vellykket?

En oval, utenlandsk sak som skal få gjennomgå i kveld kan du tro.

??? Noe han tvilsomme franskmannen din har fått sendt deg, tro...?

mmmMMmmm... fikk lyst på kirsebær, men tør ikke se Maiken spise dem... er redd jeg ville få... assosiasjoner.

For ikke å snakke om hvilken distraksjon du sikkert kunne få ut av en plomme!

Og det dere knute-tricket - finnes det noen som virkelig *greier* det der, eller er det bare noe noen har funnet på for å skryte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var det ikke mange som hev seg på bølgen med å knyte kirsebærstilken etter å ha sett Twin Peaks?

Jeg gjorde, i alle fall.

Fikk krampe i tungen. Fikk til knuten på stilken også. Hvor sexy det var å stikke knuten ut igjen med en forvridd grimase og en verkende tunge? Tja... Tungen var ikke brukenes til mye annet den kvelden.

Men det er sikkert bare å øve, Arnie. Øve, øve. Får du til å konsentrere deg med et sløret, forførerisk blikk i samme slengen, er det neppe mange som står støtt etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Ja!!! Tenk, jeg gjorde faktisk det!!! Var ikke det...prikken over i'en eller?

ERSÅ lykkelig i dag, fordi jeg har lært meg web-design! Føler meg røsket inn i det ovale rom, nesten! En av gjengen, lissom!

Skal øve på flere bokstaver siden!

Spikker du seljefløyte???????????

Splendid Lillesol! Jeg kunne det engang, når jeg var ung. I fjor engang, og du Vibeke...

Fantaserer du om hva som STÅR mellom 1 og 7? Gjør DU også det? Det hender jeg også fantaserer om hva som står mellom 1 og 7 :o

Kanskje lage egen tråd på seksualitet om det. Filme tråden, se på den, komme, hvordan var rekkefølgen Vib? Du hadde en knakende bra måte å gjøre dette på...

*knekke fingre*

La den klemmes mellom leppene og videre inn, til den legger seg over tunga. Nammmmm :salig: klemmer den opp mot ganen med tunga, lett først. Så litt fastere...til...skinnet SPREKKER :o  

Arnie skrev

mmmMMmmm... fikk lyst på kirsebær, men tør ikke se Maiken spise dem... er redd jeg ville få... assosiasjoner.

:o Arnie...ditt råskinn! Råskinn som får heftige bilder på nettskinnet...netthinna...av å lese om råskinnets skinnsprekkehang!

Var dette en del av TwinPeaks sier du? Lærte trikset i USA, av en jente på en fest som var helt beyond dritings! Det eneste hun greide var å slå knute på stilken, med tunga. Hun nærmest lå i stolen, og munnpartiet jobbet som bare søren. Så på dette, og var ganske...imponert igrunnen. Hadde ikke sett slikt før. I Norge barberte ikke damene engang leggene omtrent på denne tiden, tror det var i -47 eller no'sånt. Like etter krigen ihvertfall.

Den gangen vi spiste sild og flesk. Og Oslofjorden var stinn av makrell.

Og dengangen vi spikket Barbiedukker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fulgte Twin Peaks i sin tid, men det der hadde jeg faktisk glemt. På denne tråden har vi liksom overlatt huskingen til Maiken - som er erklært å ha elefanthukommelse. (Ingen andre sammenligninger for øvrig - hun har neppe snabel...)

Forbasket at kirsebærsesongen er over for lenge siden. Må kanskje vurdere å få importert noen nordfra.

Hmmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Filme en tråd eller filme tråden? Hva er det du vil jeg skal gjøre, Maiken? :wink:

*hemmelighetsfullt og megetsigende blunkeblikk*

God helg, folkens.

:briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...