chimp Skrevet 4. september 2003 #41 Del Skrevet 4. september 2003 Ett poeng, Lasse! (ehhhh....skjønte den hvertifall selv....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 4. september 2003 Forfatter #42 Del Skrevet 4. september 2003 :o *fniser* Mega, LASSE (skal aldri kalle deg jugger igjen. Ikke naut heller) Malaprop...er da det samme som en avsporing, mer eller mindre. Men hørtes mye mye bedre ut. Greier ikke skrive rapport, jeg. Men MÅ gjøre det. Snart, siden. Helst power-point, men har aldri gjort det før. Bare later som jeg kan det, uten å skjønne bæret. Har jo lastet innpå så mye fancy på PC'en som helst, uten å benytte mer enn 1 promille av det. Surfer på KG, Nettavisen og bruker mailsystemet, Word...thats about it. Jeg vil ikke bli en Saccosekk!!!!!!!!!!!!! Nekter å bli en saccosekk :veldigsur: Vil bli en fugl, tror jeg. En ikke-så-nebbete fugl. Hvordan gå frem, hvordan skru på evolusjonen for fullt slik at forvandlingen skjer litt kjapt? Tips? Vil bli en kvinnelig han-fugl; de har penere farver! Synes fuglerasen er vanvittig kjønnsdiskriminerende. Hadde jeg vært hunfugl, skulle jeg hatt meg frabedt dette tøvet om at jeg skulle stappe mark i fremmede nebb hele livet og lagt EGG! DET skulle far fått gjort, så kunne jeg flydd rundt omkring, spist litt brødsmuler etc, dannet forening for fugl-som-også-vil-ha-pene-farver-på-fjøra og bygd et reir i ny og ne. Om loffen har EU-standard? Vi...er jo ikke medlem enda da. Burde brød :oops: hatt EU-standard? Er forøvrig DYPT enig med deg i at et brød på høykant er...er...estetisk *blush* Hvis du skriver flere slike innlegg, slutter jeg i jobben min og tar meg fulltidsjobb som KG-surfer. Inspirert nå...kjenner flow-en, hvis du skjønner. *gisp* Er klokka 1139?????????????????????? Faen... Shit! Klemmeklem!!! Må fly som en gal...Må gjøre noe! Gi meg vinger! Het han Faustino?? Var'n rød på nesetippen chimp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 4. september 2003 #43 Del Skrevet 4. september 2003 hehe.. Så du har funnet ut hva som er meningsfullt for deg Maiken?... Hvorfor er det det da?... Og hvorfor avspores du så lett av brød på høykant?... Kan din sans for det som er meningsfullt da også være det for andre? betyr det noe for noen? Fugl ja.. Hmm... Da må du finne deg en grunn til å fly da... Noe du trenger der oppe... Og kjønn... dus kal ikke legge egg og ikke mare unger og ikke ha grå fjær.. Hva med å ta skrittet fullt ut da.. Bli en mann?... Trenger vi to kjønn egentlig da? Hva skal vi med det? Det er jo slik at vi nærmer oss hverandre stadig mer... Og med litt kyndig genmanipulering kan mennogså snart få barn... Videre vil jo mannens kromosom dø ut om en tid, så det er vel det naturlige vei å gå.. mot tvekjønnhet. Tenk på det da.. Alle du møter er potensielle makkere.. Det er jo så vanskelig å møte den rette nå, så sjanen blir jo større da.. sex blir mer spennende, og man slipper problemene barn får med å kun vokse opp med en av forekdrene... Nå vil jo begge kunne gi barnet de samme verdiene, fordi man ikke fyller klassiske roller som før.. Nå er det kun personlige, individuelle forskjeller... kjekt!... Vet du forresten at elefanten kan styre sin penis? At den har muskler? Kan klø seg på magen me den også, og trenger ikke blodtilstømning for å få den til å fungere. Er det noe eller?... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskemannen Skrevet 4. september 2003 #44 Del Skrevet 4. september 2003 Maskemannen har ingen muskelstyrt sak, men en diger styrepinne!... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 4. september 2003 #45 Del Skrevet 4. september 2003 Fascinerende lesning!!! Hvorfor d da, når han allerede HAR en snabel....+ støttenner! Kattemonsen min er ikke istand til å klø seg på magen selv.....Hvorfor skal noen få alt??? Vel, katta mi har i d minste utseendet m seg dahhh....og så har han bløt og dilig pels og ikke sånn rynkete, grå elefanthud! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 4. september 2003 Forfatter #46 Del Skrevet 4. september 2003 :o Vet du forresten at elefanten kan styre sin penis? At den har muskler? Kan klø seg på magen me den også, og trenger ikke blodtilstømning for å få den til å fungere. Er det noe eller?... For...for...et konspt!!! Jeg...så *rødmevedtanken* et program som gikk på TV om akkurat denne delen av elefanten, og det var i all sin gru et fascinerende skue. Nå så det ikke ut som om det mest interressant var å klø seg på maven akkurat da...men mener du å si at den ER så stor...hele tiden? Hvor gjør de av den, mener jeg, sånn innimellom? Trekker de den på innsiden, eller krymper den når de ikke klør på maven *blush* I dag, kjære Lasse, chimp, Arnie...kjære VERDEN: har jeg gjort noe stort!!! Aldri undervurder andres ords virkning på ens psyke. I dag har jeg vært så bitt av flow-basillen, og dere har ikke akkurat bidratt til å få meg ut av trancen...at en endring har skjedd i mitt liv! En forandring av de helt store (tror jeg) Har horoskoper ettervirkende kraft? Noen? Leste et horoskop...i...juni tror jeg. Hvor det stod at Geminikvinne...du vil merke en forandring i livet ditt! Har ventet og ventet...og hver dag siden så har det jo skjedd noe, et eller annet. Men nå trodde jeg jo, f.eks. at det ville dukke opp en ånd fra en flaske eller'no som ville tilby meg Norges feteste jobb, med frynsegoder av en annen verden. En jobb hvor jeg slapp å gjøre no'annet enn å slenge ut en og annen teori, for så å ta meg en sig og legge meg på en gresseng og glo opp i skyene. Men dette skjedde jo da aldri. Så i dag tok jeg skjeen i egen hånd! Takket være bedøvende ord fra Lasse, akkompagnert av en herrrlig chimpydoo! Jeg...har...farvethåretRØDT Har prøvd det å være brunette i fem dager, og nå var det rødt som stod for tur :o For å forstå det sensasjonelle her, så må dere forstå at fra det å ha vært lysblond fra fødselen og helt frem til nå, 29 år etter til å bli rødtopp, Terracottarødtopp med noe blondt innimellom...er mildt sagt formidabel!!! Nå går det jo ut etter tre vask dah! Dette var det første steget i evolusjonsprosessen om å forvandles til en fugl, serru. En...Rødstrupe...en rødstrømpestrupemedsvartestrømper...og et litew nebb m rød leppestift. Er det ikke sånn å forstå, forresten at rødt...tiltreffek alt fra EU-brød til *kremt* elefantkløpinner? Er ikke rødt en sånn primalfaktor? Må jeg begynne med burka nå? Erfaringer mottas med takk. Lasse...tvekjønnethet er jo en tanke. Har lekt med en ide selv, som vil sikre likestilling i div styrerom etc. Sett at vi kuttet ut dette jente/guttenavntøvet. Kalte våre døtre Gunnar, Torstein, Peder...solide herrenavn. Kalte våre sønner Torbjørg, Konstanse, Ingjerd...staute kvinnenavn I skjønn mix, så papiret aldri avslørte om søker har styrepinne eller ei? Rapporten min...er fremdeles på idestadiet. Intet gjort, intet skjedd. Gav opp! Tar det siden. Nå? Det ville jo, i det minste, skapt endel kaos rundt div utvelgelsesprosesser, vil jeg tro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 4. september 2003 #47 Del Skrevet 4. september 2003 Har horoskoper ettervirkende kraft? Noen? Leste et horoskop...i...juni tror jeg. Hvor det stod at Geminikvinne...du vil merke en forandring i livet ditt! Maiken, dette var da veldig ALTERNATIVT dahh.... Lurer på akkurat hvor!!! d var jeg!!! påvirket deg til å farge håret rødt!!! :o Pønsker sjøl på å farge tuppene svarte, og d er selvfølgelig deres, du og Jugge sin skyld..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 4. september 2003 Forfatter #48 Del Skrevet 4. september 2003 :o Tuppene, chimp? Hvorfor...bare...tuppene? Hopp i det, strekk ut armene, lukk øynene, snuuuus inn eimen av...hva det nå dufter hvor du er, kjenn på flow-bølgen, ta sats og HOPP!!! Ta sjansen, grip dagen, carpe diem, hasta la vista...farv hele manken. Dypp hue i svart farvestoff, løft det, se i speilet og re-oppdag urkvinnen i deg selv! Og deretter...løp ut i verden og fang den!!! Ta den! Hehe!!! Qlt! Øver på tale, skjønner du. Om no'helt annet, riktignok. Men dog, en tale! Eller et foredrag, rettere sagt. Enten må jeg lage no'krutt, levere varene så det riktig synger, la ordene suggerere disse mannfolka i senk... ...eller jeg må levere noe som ikke suser fullt så mye. Og det er vel her rødfarven kommer inn, vil jeg tro. Kanskje det tar fokus bort fra manus, mener jeg. Slik at de på en måte glemmer hva de egentlig skal høre etter. Hvis poenget (eller det manglende) forsvinner, så vil kanskje håret ta litt av fokus? Slik som febrilsk fomling med overhead gjør? Er det dette som kalles kvinnelig hersketeknikk? Er det uetisk...? Og isåfall...er klønete bruk av overhead uetisk? *knekker i fingrene igjen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 4. september 2003 #49 Del Skrevet 4. september 2003 Kjære Maiken! Så du tilhører foreningen for kvinner som aldri blir eldre enn 29 du og...? Vi er mange - og ganske sterke...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 4. september 2003 Forfatter #50 Del Skrevet 4. september 2003 Yepp...vi er mange, og vi er sterke, Lisa-Beth! Dalmantinernappende, PMS-besatte kvinne Tvefarvet hår, CruelladeVille *grøssegrøsse* Hvordan funker det egentlig? Merker du...som 29årig kvinne med tofarvet hår og morskt uttrykk...en viss respekt? Er morsk dekkende? Freser du også, når PMS'en jager sin ville krigsdans gjennom systemet? Flekker tenner, hveser...farver håret i enda en nyanse kanskje? Eller synger du bare du og eeeg, og så er alt er i orden? Var i helgen overbevist om at jeg var iferd med å bli sprø, skjønner du. Lurer på om PMS er PMS samme dag som, ja, opplegget starter, for å si det sånn. Eller er PMS en greie som bare herjer noen dager før? Enkelte har kontinuerlig PMS, hevdes det. Er besatte av PMS, og hevder de har PMS hver gang de griner for å få viljen sin etc. Hver gang de føler litt sånn galskap...Har bestandig hevdet at moi ikke er rammet av dette nifse PMS-greiene, og har spunnet et koselig lite sikkerhetsnett rundt eget ego som fremdeles sender innbillende signaler til solar plexus og hevder at sånn er det bare. Maiken har IKKE PMS!!!PMS-fri rødstrømpestrupe! Herlig liten livsløgn, kanskje :o Så inn i de sprudlende, årvåkne øynene, så med gledesstrålende uttrykk rett inn i et sprudlende, blussende ansikt, la merke til en hårmanke som har vært lik i farve i tjueni år (dette er, for ordens skyld...stygt ironisk! Kronisk ironisk!!! Skriver allikevel! Peprer ord rett ut i cyberspace, i tilfelle ett eneste lite menneske kanskje finner trøst i at andre også ser jævlig ut om morgenen) Og tenkte at NÅ er dagen for endring!!! Nå, din morgenfriske doggperle med trøtte øyne, dratt fjes, helsikesblondmanke...NÅ er dagen opprunnet (sikkert veldig bra bøying av verbet opprinne...opprinne, opprant, har opprunnet???) Før jeg visste ordet av det, så var manken BRUN!!!! Sånn mørkblondbrun!!! Ny!!! Kanskje er hårfarving dop? For det gikk altså nøyaktig 5 - FEM - dager *knekker fingre igjen - fryktelig uvane* før dette ble uqlt, og ny endring måtte finne sted... Ikke rart stakkars elskling sikkert innerst inne blir lettere nevrotisk av opplegget. Hver gang, når han er borte over tid, kommer han hjem til en stue hvor alt er snudd trill rundt. Bilder henger andre steder, sofa'en er flyttet rundt på, hyller står ikke hvor de engang gjorde...denslags. Nå må han, på toppen av det hele, stålsette seg for å unngå hjertesvikt hver gang han entrer hjemmet sitt. Stålsette seg for å unngå å dø av skrekksjokk fordi han tror det står en fremmed kvinne i stua si. En fremmedhårfarvet kvinne. Nifst, vil jeg tro. :o Dette tar jo helt av...makan til tidsbruk :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 4. september 2003 Forfatter #51 Del Skrevet 4. september 2003 Yepp...vi er mange, og vi er sterke, Lisa-Beth! Dalmantinernappende, PMS-besatte kvinne Tvefarvet hår, CruelladeVille *grøssegrøsse* Hvordan funker det egentlig? Merker du...som 29årig kvinne med tofarvet hår og morskt uttrykk...en viss respekt? Er morsk dekkende? Freser du også, når PMS'en jager sin ville krigsdans gjennom systemet? Flekker tenner, hveser...farver håret i enda en nyanse kanskje? Eller synger du bare du og eeeg, og så er alt er i orden? Var i helgen overbevist om at jeg var iferd med å bli sprø, skjønner du. Lurer på om PMS er PMS samme dag som, ja, opplegget starter, for å si det sånn. Eller er PMS en greie som bare herjer noen dager før? Enkelte har kontinuerlig PMS, hevdes det. Er besatte av PMS, og hevder de har PMS hver gang de griner for å få viljen sin etc. Hver gang de føler litt sånn galskap...Har bestandig hevdet at moi ikke er rammet av dette nifse PMS-greiene, og har spunnet et koselig lite sikkerhetsnett rundt eget ego som fremdeles sender innbillende signaler til solar plexus og hevder at sånn er det bare. Maiken har IKKE PMS!!!PMS-fri rødstrømpestrupe! Herlig liten livsløgn, kanskje :o Så inn i de sprudlende, årvåkne øynene, så med gledesstrålende uttrykk rett inn i et sprudlende, blussende ansikt, la merke til en hårmanke som har vært lik i farve i tjueni år (dette er, for ordens skyld...stygt ironisk! Kronisk ironisk!!! Skriver allikevel! Peprer ord rett ut i cyberspace, i tilfelle ett eneste lite menneske kanskje finner trøst i at andre også ser jævlig ut om morgenen) Og tenkte at NÅ er dagen for endring!!! Nå, din morgenfriske doggperle med trøtte øyne, dratt fjes, helsikesblondmanke...NÅ er dagen opprunnet (sikkert veldig bra bøying av verbet opprinne...opprinne, opprant, har opprunnet???) Før jeg visste ordet av det, så var manken BRUN!!!! Sånn mørkblondbrun!!! Ny!!! Kanskje er hårfarving dop? For det gikk altså nøyaktig 5 - FEM - dager *knekker fingre igjen - fryktelig uvane* før dette ble uqlt, og ny endring måtte finne sted... Ikke rart stakkars elskling sikkert innerst inne blir lettere nevrotisk av opplegget. Hver gang, når han er borte over tid, kommer han hjem til en stue hvor alt er snudd trill rundt. Bilder henger andre steder, sofa'en er flyttet rundt på, hyller står ikke hvor de engang gjorde...denslags. Nå må han, på toppen av det hele, stålsette seg for å unngå hjertesvikt hver gang han entrer hjemmet sitt. Stålsette seg for å unngå å dø av skrekksjokk fordi han tror det står en fremmed kvinne i stua si. En fremmedhårfarvet kvinne. Nifst, vil jeg tro. :o Dette tar jo helt av...makan til tidsbruk :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 4. september 2003 #52 Del Skrevet 4. september 2003 Hva ER d med deg, jente??? :o :o :o Munndiaré!!! Si meg, skravler du like mye som skriver??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 4. september 2003 Forfatter #53 Del Skrevet 4. september 2003 Nei (ser du...kan være innmari kort også!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 4. september 2003 Forfatter #54 Del Skrevet 4. september 2003 Kort R qlt, d oxo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 4. september 2003 #55 Del Skrevet 4. september 2003 Du virker litt...hva skal man si.....på siden av deg selv!!! Første gang du har farget håret, Maiken??? Nettopp!!! D er no uvanlig med deg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 5. september 2003 #56 Del Skrevet 5. september 2003 Du er sprø Maiken! ositivt, men kliiin steike sprø!.. hehe... Skulle gjerne tatt opp tråden (!) men er i et helvetes drithumør i dag!!!... :-? :evil: :-? trenger et nummer eller en ykketur.. Sjansen er utrooooolig liten for at det blir noe annet enn en dykketur for å slappe av .... Har lyst å slå hull i vegger og kjøre folk gjennom vinduer uten å åpne først i dag... Ingen god sinnstemning å ha i min jobb!... Skal nøye meg med å skjære brødet ekstra hardt i dag!... hehe... Vittigheter og underfundige betraktninger får vente til jeg har vært på havets bunn uten luft, og luktet litt på slutten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 5. september 2003 Forfatter #57 Del Skrevet 5. september 2003 *hviske* Skal GI deg et nummer, jeg, Lasse. Gratis!!! Se her...kjenn etter...er du klar? 666 Resten: hold fingra av fatet! Dette nummeret var Lasses! Han trenger det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arnie Skrevet 5. september 2003 #58 Del Skrevet 5. september 2003 :o Det er slike grøssere som dette som gjør at jeg er sjeleglad jeg ikke er jente og dermed ikke risikerer å få PMS. Selv om jeg jo innser at man likevel kan være en utløsende faktor.. som får problemet til å "flomme over", altså... Ikke så qlt det heller. Når det gjelder blondhet, så har jeg skumle tendenser i retning å få lyst hår jeg også... etter å ha vært velsignet med mørk manke fra naturens side. Tror dere det risikerer å ufrivillig innvirke på hjernefunksjonen? At jeg en dag ser et lyst hode i speilet, og dermed automatisk og underbevisst avfeier meg selv som mindre intelligent..? :o :o Maiken: Trenger du noen tips med Power-Point, så er det bare å si fra - jeg er en racer med PowerPoint... også... Ellers har jo dere jenter utallige måter dere kan lede oppmerksomheten bort fra de delene av presentasjonen man vet er "tynn". Det gamle knepet med å snakke ekstra tydelig og insisterende og med hevet stemme på de punktene man er mest usikker på gjelder vel for så vidt. Men dere har jo så mange andre muligheter... Miste en transparent på gulvet, f.eks.... finnes et utall måter å plukke den opp igjen på, og jeg er sikker på at du selv kan tenke deg opptil flere som får stakkars mannehjerner til å glemme siste punkt på presentasjonen. Snakker om elefanter, du.. jeg så en vitsetegning engang, av en han-elefant som sto med snabelen (den egentlige, altså) ned under magen og bakover, med et serdeles salig uttrykk i øynene... Snabel på snabel, liksom ... duverden, for en tanke.... Ellers var det noen greier i et tidligere innlegg her, på italiensk, som passerte langt over hodet på meg. Behersker dere blondiner italiensk just like that??? Har ikke tid til å forsøke å dechiffrere det heller. Fordømt travelt her om dagen - igår fex: ikke ett minutt til å skrive et innlegg på min egen tråd/streng ...! ...æææh... hva var det jeg snakket om nå .... kom litt utav det et øyeblikk - det var akkurat som om noe kilte meg i nesa.... underlig. har noen tenkt på at det er fredag idag, forresten? Det vil si at det er bare en drøy uke siden midten av forrige uke (føles som en evighet... eller var det bare noe jeg drømte?) , og at det bare er *tre* små dager igjen til vi kan ta fatt på en ny arbeidsuke - fin tanke - ikke sant? Uff, roter visst nå. Miljøskadd kanskje. Av dere KG'ere. Nei, nå må jeg stikke. Har *to* viktige mailer som jeg ikke har besvart. Og en hauuug mindre vesentlige. Men de to må jeg få svart på - fikk ikke gjort det igår, var opptatt med allverdens andre ting. Dere som er blonde... har dere noen gang filosofert over dette med hjerner: Jeg tror at dersom hjernen vår hadde vært så enkel at vi hadde vært i stand til å forstå den, så ville vi vært så lite intelligente at vi ikke ville ha forstått den likevel. Noe å tygge på, ikke sant? Seigere enn en plastpakket baguette, ikke sant---? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arnie Skrevet 5. september 2003 #59 Del Skrevet 5. september 2003 Døh, Maiken... det der var jo feil nummer. Nummeret for å komme i euforisk - ute-av-denne-verden-stemning er: 621 Oppgitt over deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 5. september 2003 #60 Del Skrevet 5. september 2003 Skulle gjerne tatt opp tråden (!) men er i et helvetes drithumør i dag Lasse-Bassen min! Har et knall forslag til å få deg i kjeme-fredags-humør igjen! Har du sjekka tråden som heter 'Usofistikerte bønder'??? Dette kan bli moro tror jeg....Stikker og kjøper et par six-pack m Double Ice og masse snacks og så setter vi oss på gjerdet. Skal vi ta m oss Maiken og Arnie sier du??? OK! Men Maiken er ikke så folkelig at hu tar seg en øl! Ok! Vi gir'a himkok da..... Hva sier du?????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå