Gjest gjest1 Skrevet 3. september 2003 #1 Del Skrevet 3. september 2003 Hei alle, gamle kjente! Vil bare si til Kid-a, Hege, Diva og alle andre som kanskje husker meg: HEISANN! Er her litt fra og til, men tenker på dere oftere enn dere aner! Kjempestor klem til alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 3. september 2003 #2 Del Skrevet 3. september 2003 Hei Hope!!! :D Har lurt på hvor du har tatt veien!!! Hvordan har du det? Bra håper jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 3. september 2003 #3 Del Skrevet 3. september 2003 Hei Hope! Godt å høre fra deg! Håper du har det bra. Skal rote fram mailadressa di og send deg noen ord jeg :D Lenge siden sist og vi har vært lenge uten internett. Ha en fin dag så lenge Klem, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 3. september 2003 #4 Del Skrevet 3. september 2003 Velkommen tibake Hope Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 3. september 2003 #5 Del Skrevet 3. september 2003 Klart jeg husker deg, Hope! Klem til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dorian Skrevet 3. september 2003 #6 Del Skrevet 3. september 2003 Hallaisen Hope! Tenkte på deg og kidden her om dagen. Hun er ikke her så mye lenger, hun hell. Har dere fått dere typer siden dere ikke har tid til internettvennene deres lenger? *snufs* doriansen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 7. september 2003 #7 Del Skrevet 7. september 2003 Laien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 7. september 2003 #8 Del Skrevet 7. september 2003 Heisan, Hope - det var hyggelig! Håper du har det bra og at vi ser deg mer fremover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 7. september 2003 #9 Del Skrevet 7. september 2003 Hei på deg, Hope. Koselig å se deg igjen. Håper du stikker innom ofte :D Klem, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 8. september 2003 #10 Del Skrevet 8. september 2003 Dorian, dah! Jeg har da ikke noen andre på si jeg. Du er alt for meg! Vet du ikke det? :D Og hei til dere andre som har svart! Koselig at jeg ikke har gått helt totalt i glemmeboken! Har bare veldig mye å gjøre med skolen og alt som hører med. Ikke like greit å rote seg inn på KG i hvert ledige øyeblikk. Men jeg kommer nok til å stikke innom litt, lese og svare på det som interesserer meg. Kidden er stadig på farten, så det er ikke så ofte jeg ser henne jeg heller. Tjohei alle sammen! Vi tastes... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå