Gjest Student fra Hemnes Skrevet 8. september 2003 #21 Del Skrevet 8. september 2003 Det er direkte usmakelig å stjele gåstoler!! Syns rette vedkommende kan levere den tilbake! En ting er å stjele sykler men ferdig preparert gåstol for vinteren er bare for drøyt. Hvis du leser dette Student fra Hemnes så er du hjertelig velkommen til å sitte på med meg i dag også! Vi utvekslet jo ikke telefonnummer da jeg har kastet min mobil på Økern forrige mandag. Det er veldig snilt av deg, Hølending å la meg sitte. Fint om du kunne vrenge bilenhelvete inn på universitetsplassen, jeg blir så drit sliten av pingse meg bort til fortauet. Jeg står og som faen med hadikapskiltet, så ikke onkel polti sperrer oss inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Student fra Hemnes Skrevet 9. september 2003 #22 Del Skrevet 9. september 2003 Huffa meg, dette har hvert en jævlig kødag :o Det starta med at en lokal bondetapp klarte å velve hele møkkahengeren i riksveien og det endte med at busshelvete kjørte seg fast i den mega møkka haugen. Da vi endelig fikk opp bussdøra, så klarte jeg å kjøre fast den nye gåstolen i dritten. Faen og, var ikke i by'n før lunch tider og da var jeg så steik forbanna at jeg kasta opp Håper for all del Hølendingen dukker opp på hemmat vegen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2006 #23 Del Skrevet 6. juni 2006 for en tråd, riktig nok fra 2003 men Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Yzma Skrevet 7. juni 2006 #24 Del Skrevet 7. juni 2006 hehe ja...lurer på hva som skjedde vidre jeg:P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nabojenta Skrevet 25. september 2015 #25 Del Skrevet 25. september 2015 FOR en tråd ler så jeg griner. Er fra 2003 - " Knust begge lyktene på bilen så har montert en 2 x 36 W lysarmatur i grillen" " Høleningen" og " Studenten fra Hemnes" - ha ha dette er jo helt legendarisk humor!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 26. september 2015 #26 Del Skrevet 26. september 2015 Hør hør! En klassiker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinkee Skrevet 26. september 2015 #27 Del Skrevet 26. september 2015 Ja, en gang i tiden, var KG virkelig verdt å bruke tiden på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nabojenta Skrevet 28. september 2015 #28 Del Skrevet 28. september 2015 Jeg husker at de hadde en tråd om stjeling fra hotellrom også. Tror det var Studenten fra Hemnes som hadde stjålet minibaren og instalert den hjemme på sitt eget toalett smekk fult av assortert utvalg av LETTØL!!! :laugh: Og folk kastet seg på og kjeftet og smelte om at det var en fryktelig ting å gjøre ha ha. Klarer ikke å finne igjen tråden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå