Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2010 #1 Del Skrevet 30. januar 2010 hjelp! nå er daten min her om ca veldig få minutter....biter negler og er nervøs...hjelp:) wish me luck!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Momseguri Skrevet 30. januar 2010 #2 Del Skrevet 30. januar 2010 Lykke til, blir sikker bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trolletrine Skrevet 30. januar 2010 #3 Del Skrevet 30. januar 2010 Hehehe..kjenner følelsen Pust med magen! Når daten først er kommet, så blir det nok veldig hyggelig. Daten din er sikkert kvalm av nervøsitet h*n også Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2010 #4 Del Skrevet 31. januar 2010 Hehehe..kjenner følelsen Pust med magen! Når daten først er kommet, så blir det nok veldig hyggelig. Daten din er sikkert kvalm av nervøsitet h*n også Lykke til! det var så koselig...sukk....litt betatt ja....det var koselig ca hele tiden..han er bare så søt så jeg kan oppfordre alle til å gå på date, tull og tøys og ha det gøy:) klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trolletrine Skrevet 1. februar 2010 #5 Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) det var så koselig...sukk....litt betatt ja....det var koselig ca hele tiden..han er bare så søt så jeg kan oppfordre alle til å gå på date, tull og tøys og ha det gøy:) klem Så herlig! Nyt og kos deg Endret 1. februar 2010 av Trolletrine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fisk Skrevet 1. februar 2010 #6 Del Skrevet 1. februar 2010 Hvordan møttes dere første gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2010 #7 Del Skrevet 1. februar 2010 Hvordan møttes dere første gang? Vi møtte hverandre for første gang for nesten 6 år siden, men omstendighetene gjorde at det var uanktuellt med noen ting som helst da.... Så hadde vi ingen kontakt i nesten 3 år før kontakten ble gjennopptatt tidlig i høst... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå