Gå til innhold

P- ringen

Gjest Gjest_lena_*

Anbefalte innlegg

Gjest julie

Hei!

Jeg begynte å bruke p-ring I DAG faktisk, og slet veldig med å få det langt nok inn.

Bare jeg stikker en finger inn, kjenner jeg den med en gang.

Noen som har ett tips eller to for å få det så langt inn som mulig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg begynte å bruke p-ring I DAG faktisk, og slet veldig med å få det langt nok inn.

Bare jeg stikker en finger inn, kjenner jeg den med en gang.

Noen som har ett tips eller to for å få det så langt inn som mulig?

Eh. Skjeden er ikke større når du ikke er opphisset. Får du skubbet den lengre inn så havner den i livmorhalsen. Og du villa også slitt med å få den ut igjen. Når du blir opphisset vil skjeden utvide seg og det vil bli et lite "hulrom" der ringen er, og de fleste merker ikke ringen under sex (hvis det var derfor du ville ha den lengre inn?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte p ringen før, men syns ikke det var noe særlig. kjæresten kjente den under sex og den datt ofte ut under sex også.. syns også det var ganske uhygienisk. måtte jo nesten ta den ut og vaske den etter sex, og syns også det var litt ekkelt å ha den i i 3 uker..

Jeg bruker p-plaster nå, og er kjeempe fornøyd! Anbefales! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte p ringen før, men syns ikke det var noe særlig. kjæresten kjente den under sex og den datt ofte ut under sex også.. syns også det var ganske uhygienisk. måtte jo nesten ta den ut og vaske den etter sex, og syns også det var litt ekkelt å ha den i i 3 uker..

Jeg bruker p-plaster nå, og er kjeempe fornøyd! Anbefales! :)

Jeg og kjæresten opplevde akkurat det samme.

Jeg byttet selv tilbake til p-piller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...