cappocino Skrevet 3. september 2003 #21 Del Skrevet 3. september 2003 Fake bryllup? Skulle ønkse jeg hadde så lite å gjøre om dagen at jeg kunne funnet på noe sånt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 3. september 2003 #22 Del Skrevet 3. september 2003 Later som gjør jeg ikke, jeg har i hvert fall annet å gjøre enn å dikte opp liksomliv og liksombryllup. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 3. september 2003 #23 Del Skrevet 3. september 2003 At jeg ikke tenkte på det....... :o Gud, så masse penger jeg hadde spart...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurre Skrevet 3. september 2003 #24 Del Skrevet 3. september 2003 Ikke jeg heller ..... men et fint forslag på hva jeg skal gjøre etter jeg er gift. Behøver liksom ikke å slutte med å chatte her da Kunne faktisk tenkt meg å planlegge et sommer bryllup også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stinina Skrevet 3. september 2003 #25 Del Skrevet 3. september 2003 Jeg FAKER ikke om bryllup :D Men jeg tror absolutt at det er noen her inne som gjør det. Har hørt rykter om det :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
verene Skrevet 3. september 2003 #26 Del Skrevet 3. september 2003 Stinina.. Det er vel 26 juni du gifter deg, ikke juli? (signaturen din..) Mener du nylig skrev at vi hadde samme dag nemlig, og 26. juli er jo en mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
toflus Skrevet 3. september 2003 #27 Del Skrevet 3. september 2003 Skjønner ikke at noen har så sørgelige liv at de må dikte både det ene og det andre jeg....... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stinina Skrevet 3. september 2003 #28 Del Skrevet 3. september 2003 Stinina.. Det er vel 26 juni du gifter deg, ikke juli? (signaturen din..) Mener du nylig skrev at vi hadde samme dag nemlig, og 26. juli er jo en mandag Takk, har ikke lagt merke til feilen :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 3. september 2003 #29 Del Skrevet 3. september 2003 Har folk fritidsproblem i travle Norge??? Heldigvis ingen fake her. Er lykkelig over at om 24 dager er vi gift..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå