Gå til innhold

Mange faker bryllup...

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Er det mange her som faker at de skal gifte seg og dikter opp drømmebrullupet, sånn bare for gøy? Skal vi ha ei lita opptelling? Utfordringen er herved gitt! Vær anonym om du vil..... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

EEeeehhmmm..... :o

Camie tar utfordringen på strak arm og svarer; NEI, vi faker ikke at vi skal gifte oss, slik at vi kan "fake" ett drømmebryllup her inne! Bryllupet og forberedelsene våre er HELT ekte og ikke noe oppspinn.

Men tror du virkelig at det finnes folk her inne som driver å "faker"?

Er jeg naiv som ikke tror det ?... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiver meg på i samme klubben som camie. Jeg faker ikke denne gangen, har laget fake-bryllup før, men det har dere hørt alt om....

Denne gangen er det ekte, jippi!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...jeg lurer dessuten på hva slags grunnlag forfatteren av hovedinnlegget har for påstanden i overskriften - "mange faker bryllup"? Har du førstehåndskjennskap til dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som sitter her inne og faker og dikter opp et drømmebryllup må igrunnen ha et kjedelig liv.

Her fakes det iallefall ikke. Drømmekjæresten skal bli min mann :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her feikes det heller ikke :) Bryllupet vårt er "the real thing"!!!

Med mindre..........kanskje jeg må klype min kjære i armen for å se om jeg drømmer :hoho::hoho:

Sikkert noen som feiker, men hva så.............det er lov å drømme.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mange her som faker at de skal gifte seg og dikter opp drømmebrullupet, sånn bare for gøy?

:hoho::hoho::hoho: Gud, så kjedelig jeg er som ikke kommer på slikt! Jeg skal gifte meg og det er helt ekte. Men kanskje kommer jeg tilbake om et par år og faker et bryllup? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hey1 Kanskje jeg skal fake litt ?

Jeg skal jo ikke gifte meg såvidt jeg vet,- så kanskje jeg skal sprite opp livet mitt littegrann og laaate som om jeg skal gifte meg med glamour, pomp og prakt og lage en skikkelig fantastisk bryllupsdagbok : hurra :

:P

Nah, overlater det til de som ikke har noe liv. Kjør i vei for min del. Det er morro å lese innleggene i bryllupsforumet uansett.

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tja kanskje for en 15 år siden kunne jeg feiket bryllup...men da feiket jeg jo orgasmer også så da så...

Men ikke DENNE gangen nei hehe........the real McCoy her :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste som skriver mye om bryllupet sitt legger jo ut bilder i etterkant. Tviler på at noen vil finne på å legge ut 100-vis av bilder av noen andre sitt bryllup. Litt lett å bli avslørt av de som egentlig hadde bryllupet da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkelig noen som gidder å gruble over gjestelister, brudekjoler, bordkort, fotograf...osv uten mål og mening ??

Litt kjipt når man faktisk oppdager at man ikke har noen å gifte seg da.....

Det er jo deilig å drømme seg bort av og til da....men jeg hadde ikke gidda å detaljplanlegge et helt bryllup uten å få lønn for strevet !!

Heldigvis har jeg en herlig samboer som jeg absolutt har tenkt å gifte meg med på ordentlig. Både kirka og lokalet er bestilt og vi gifter oss den 7 aug neste sommer. Jippiiiii :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkelig noen som gidder å gruble over gjestelister, brudekjoler, bordkort, fotograf...osv uten mål og mening ??  

Litt kjipt når man faktisk oppdager at man ikke har noen å gifte seg da.....

Det er jo deilig å drømme seg bort av og til da....men jeg hadde ikke gidda å detaljplanlegge et helt bryllup uten å få lønn for strevet !!

Heldigvis har jeg en herlig samboer som jeg absolutt har tenkt å gifte meg med på ordentlig. Både kirka og lokalet er bestilt og vi gifter oss den 7 aug neste sommer. Jippiiiii  :hoho:

:enig: Samme her (bortsett fra ta vi gifter oss 26.juni da :wink: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...