Daria Skrevet 28. november 2024 #19961 Del Skrevet 28. november 2024 Du får ønske deg til jul... Jeg har flere ildfaste former i mindre størrelser, inkludert et par som også tåler fryser, det er jo praktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 1. desember 2024 Forfatter #19962 Del Skrevet 1. desember 2024 (endret) Daria skrev (På 28.11.2024 den 21.01): Du får ønske deg til jul... Jeg har flere ildfaste former i mindre størrelser, inkludert et par som også tåler fryser, det er jo praktisk. Havner visst på ønskeliste sammen med nytt digitalt steketermometer. Batterier som har tatt kvelden i termometeret (lekkasje), da er det bare å planlegge for en tur til fyllinga etterhvert. Har en gammel digital radio som også går på søpla. Produsenten har avviklet løsningen sin, og siden radioen var knyttet til en spesiell konto der er løpet kjørt. Greit å få ryddet litt da Ellers ganske sløv søndag, Litt husmorplikter (søndag er den store klesvaskedagen), rydding, sofatid og avslapning. Har hatt superkoselig besøk av mine kjære foreldre ett døgn Varm i hjertet etter fine timer, god mat, gode samtaler og varme klemmer. Nå er planen å rydde litt i garnlageret = starte på ny sokkestrikk Har funnet en genser jeg synes er utrolig fin (i en spesiell farge), men er veldig i tvil hva gjelder garnet. Det er så tykt, og jeg er redd jeg ender med en genser som kun kan brukes et par timer i året, når gradestokken viser kaldere enn -10. Så får kikke litt mer og gruble litt. Trenger jo egentlig ikke flere hjemmestrikkede ullgensere heller Endret 1. desember 2024 av Roadrunner La til litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 1. desember 2024 #19963 Del Skrevet 1. desember 2024 Jeg har et analogt steketermometer, tror jeg har brukt det to ganger de siste 20 årene... Men jeg har slitt ut eggetimeren min og ønsker meg ny til jul - og har spesifisert at dekorativ verdi veier tyngst... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 1. desember 2024 Forfatter #19964 Del Skrevet 1. desember 2024 Daria skrev (25 minutter siden): Jeg har et analogt steketermometer, tror jeg har brukt det to ganger de siste 20 årene... Men jeg har slitt ut eggetimeren min og ønsker meg ny til jul - og har spesifisert at dekorativ verdi veier tyngst... Ikke veldig ofte brukt mitt heller (minst 15 år gammelt, kjøpt på Clas Ohlson i sin tid), men kjekt å ha når man trenger det. Men de batteriene har kjedet seg gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 2. desember 2024 Forfatter #19965 Del Skrevet 2. desember 2024 (endret) Ekstra klapp på skulderen i dag. Man har trent før jobb, uten at det var instruktører, PT eller fast opplegg på planen, og det ble en skikkelig god økt om jeg får si det selv. Så deilig! 10 minutter oppvarming Knebøy og stående roing i serie, 10 stk av hver (10 på hver arm ved roing) x 3 Markløft og brystpress i serie, 10 stk av hver x 3 Skulderpress og bicepscurl i serie (begge en arm av gangen), 8 stk av hver på hver arm x 3 Diverse kjerne til slutt: beinsenk, rygghev, planke og situps Svett skrott, slitne muskler og masse god samvittighet. Ingen dum start på dagen Nå er kontorstolen inntatt og man skal prøve å være litt effektiv på en mandag. Neste uke er det jobbreise tirsdag til fredag, så greit å få unna litt denne uken kjenner jeg. Endret 2. desember 2024 av Roadrunner La til litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 8. desember 2024 Forfatter #19966 Del Skrevet 8. desember 2024 God søndag! Man har bakt, sparket i gang vaskemaskinen og støvsugd Bakingen var på burde-lista, mens de to sistnevnte var på MÅ-lista. Nå er spørsmålet om husmora skal fortsette eller om man skal få seg litt frisk luft før det blir mørkt... Må uansett vente på vaskemaskinen,så har tid til å tenke litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 8. desember 2024 #19967 Del Skrevet 8. desember 2024 Frisk luft og dagslys hører jo egentlig til på MÅ-lista på denne tiden av året. Særlig hvis det er sol hos deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 8. desember 2024 Forfatter #19968 Del Skrevet 8. desember 2024 Daria skrev (2 timer siden): Frisk luft og dagslys hører jo egentlig til på MÅ-lista på denne tiden av året. Særlig hvis det er sol hos deg også Takk for spark bak! Bare antydning til sol gjennom skyene her, men dagslys, frisk luft og litt bevegelse gjorde godt! Finværet kommer visst hit i morgen, men da er man på jobb hele dagen og på reise resten av uka... Men det er bare 13 dager til vintersolverv - og da går det heldigvis mot lysere tider igjen (dog skrekkelig sakte i starten...). Nå er det litt velfortjent sofatjeneste før middag. Og så må det pakkes til grytidlig trening i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 9. desember 2024 Forfatter #19969 Del Skrevet 9. desember 2024 God mandag! Man har vært på trening, og skrenset inn på jobb etter en kjapp dusj. Og her kommer det til å gå i ett i dag! Tannlegetime i ettermiddag, så arbeidsdagen er litt amputert, og i tillegg må det pakkes til grytidlig avreise i morgen (fly letter 06, så skikkelig pysjamas-flight ). Planen er å kun pakke håndbagasje, selv om det blir en liten utfordring i forhold til vintertøy og div. Må begrense meg ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 11. desember 2024 Forfatter #19970 Del Skrevet 11. desember 2024 God onsdag fra det store utland! Litt trøttesen og småkald fuggel (vant til varmere kontor, hadde ull på i går, kjører litt mer "pyntet" i dag, og det straffer seg visst), men ellers bra på tur. Og gleder meg til å komme hjem til garn i posten, julekonsert og mer juleforberedelser Men det er først på fredag.. Først skal det sosialiseres på utenlandsk, og jobbes litt intensivt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 11. desember 2024 #19971 Del Skrevet 11. desember 2024 God ettermiddag fra hjemlandet. Sauen er oppdatert Og sitter igjen med å synes synd i den vaskemaskina di, som stadig sparkes i gang…. Og så settes jo grublinga om hva man skal ønske seg til jul i gang… Eselet spør, og jeg aner ikke hva jeg skal svare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 11. desember 2024 Forfatter #19972 Del Skrevet 11. desember 2024 I år har jeg faktisk hatt opp til flere gode julegaveønsker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 11. desember 2024 #19973 Del Skrevet 11. desember 2024 Sauen Shaun skrev (3 timer siden): God ettermiddag fra hjemlandet. Sauen er oppdatert Og sitter igjen med å synes synd i den vaskemaskina di, som stadig sparkes i gang…. Og så settes jo grublinga om hva man skal ønske seg til jul i gang… Eselet spør, og jeg aner ikke hva jeg skal svare. Årsabonnement på et blad eller magasin du har lyst til å lese? Roadrunner skrev (2 timer siden): I år har jeg faktisk hatt opp til flere gode julegaveønsker En vaskemaskin med fungerende på-knapp, så du slipper å sparke..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 11. desember 2024 Forfatter #19974 Del Skrevet 11. desember 2024 Daria skrev (1 time siden): En vaskemaskin med fungerende på-knapp, så du slipper å sparke..? Har faktisk relativt ny vaskemaskin Hørt om metafor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 11. desember 2024 #19975 Del Skrevet 11. desember 2024 Hørt om kverulant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 11. desember 2024 Forfatter #19976 Del Skrevet 11. desember 2024 Daria skrev (3 timer siden): Hørt om kverulant? Kjenner til og med noen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 11. desember 2024 #19977 Del Skrevet 11. desember 2024 Du har et speil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 11. desember 2024 Forfatter #19978 Del Skrevet 11. desember 2024 Daria skrev (2 minutter siden): Du har et speil? Kverulant? Jeg? Nei, her er det en uskyldig stakkar som prøver seg på metaforer i et krevende landskap... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 11. desember 2024 #19979 Del Skrevet 11. desember 2024 Mhm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 12. desember 2024 Forfatter #19980 Del Skrevet 12. desember 2024 Good morning! (ignorerer elegant Darias siste syrlige sukk...) Siste kontordag i utlandet for denne gang, og foreløpig ganske rolig start på dagen. Tirsdagen var ganske hektisk fra starten, mens i går hadde vi ganske lang dag på kontoret (tilbake på hotellet ca 18:10, kjapt innom og snu før avsted til middag), og i dag håper jeg det blir mer normal dag. Hele morgendagen går med til reiseaktivitet, så da blir det bare frokost, utsjekk og flyplass. Kjempetrivelig på tur, og gleder meg til å komme hjem igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå