Roadrunner Skrevet onsdag kl 09:18 Forfatter #19941 Del Skrevet onsdag kl 09:18 Skikkelig tung treningsøkt i morges, og skrotten er mør. Hang nesten ikke sammen på slutten, og skal vel ikke skryte på meg at jeg fullførte med stil, men jeg fullførte... Og samvittigheten er i toppsjiktet hva gjelder trening for øyeblikket - deilig! Er det snart lunsj? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet onsdag kl 12:14 #19942 Del Skrevet onsdag kl 12:14 Her er det lunsj omtrent nå, men jeg mistenker at jeg er på en litt annen dagsplan enn deg... *hadde ikke morgentrening* *frokost 9.30* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet onsdag kl 12:23 Forfatter #19943 Del Skrevet onsdag kl 12:23 Daria skrev (8 minutter siden): Her er det lunsj omtrent nå, men jeg mistenker at jeg er på en litt annen dagsplan enn deg... *hadde ikke morgentrening* *frokost 9.30* Drøye halvannen time siden lunsj her - var godt gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå