Gå til innhold

Stay on these roads


Roadrunner

Anbefalte innlegg

:fnise:

Misunnelsen er ikke så veldig tilstedeværende sånn egentlig. For all del, litt sol og varme hadde ikke gjort noe, og aller helst fått finværet her hjemme på sommeren. Men jeg er godt kjent med at jeg er priviligert som bare det :sjenert:

Noen vurderer å skulke litt - det må hentes pakke på posten :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stakkars pakke, ligge der ensom og uavhentet... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (4 minutter siden):

Stakkars pakke, ligge der ensom og uavhentet... :fnise:

Nettopp! Dette kjenner du bedre til enn meg tror jeg, og det er jo viktig å redde pakker som ligger uavhentet. Den har lagt der over en halvtime stakkars! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den pakken jeg hentet på posten mandag hadde ligget der siden onsdag - jeg er et oppkomme av tålmodighet (og/eller praktiske begrensninger)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Instruktørvenninne har invitert til spinning kl 10 :nigo: Første test for nykommeren! 

Fikk en times tid hjemme i går før kvalitetstid med bestis, så fikk satt opp det mest grunnleggende. It works! 

Og eierens utgangspunkt er omtrent slik:

Vekt: :grine:

Form: :bond:

Potensiale: 🚀

Treningsmotivasjon: :kaklehone:

Kostholdsmotivasjon: :vetikke:

Litt å ta tak i med andre ord...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utgangspunktet er omtrent det samme her, men jeg trenger ingen dings til å fortelle meg det… :sukk: :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sauen Shaun skrev (4 minutter siden):

Utgangspunktet er omtrent det samme her, men jeg trenger ingen dings til å fortelle meg det… :sukk: :fnise: 

Akkurat statusen har jeg kontroll på selv - dingsen er uskyldig der... Men den kan fortelle meg at jeg har puls, har sovet og at jeg har trent hardt :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har stått opp, ergo vet jeg at jeg har puls og lever. Jeg er trøtt, noe som forteller meg at jeg har sovet dårlig. Og jeg har en kropp i elendig form, som sier klart fra om at jeg ikke har trent. :ler: Jeg trenger ingen til å fortelle meg dette :ler: 

Men kos deg med elektronikken din. :jepp:  Ikke noe er bedre enn at du finner noe som motiverer til videre trening. Jeg er imponert over deg. :klappe: :klemmer: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sauen Shaun skrev (12 minutter siden):

Jeg har stått opp, ergo vet jeg at jeg har puls og lever. Jeg er trøtt, noe som forteller meg at jeg har sovet dårlig. Og jeg har en kropp i elendig form, som sier klart fra om at jeg ikke har trent. :ler: Jeg trenger ingen til å fortelle meg dette :ler: 

Men kos deg med elektronikken din. :jepp:  Ikke noe er bedre enn at du finner noe som motiverer til videre trening. Jeg er imponert over deg. :klappe: :klemmer: 

:fnise:

Tusen takk Sauen! :klemmer:

Du har forsåvidt rett i første avsnittet :opplyser: Men er nå moro med litt elektronikk, statistikk og tall allikevel :nigo: Nerden er happy! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roadrunner skrev (41 minutter siden):

:fnise:

Tusen takk Sauen! :klemmer:

Du har forsåvidt rett i første avsnittet :opplyser: Men er nå moro med litt elektronikk, statistikk og tall allikevel :nigo: Nerden er happy! 

Det er der vi er så forskjellige. Jeg hater sånne ting. :ler:  Jeg får vondt i magen bare jeg må skru på pc’n… 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har folk til slikt - med unntak av vekta blir det meste kommentert, registrert, diskutert og etterspurt med varierende grad av entusiamse, empati og humor :ler: 

Sauen Shaun skrev (59 minutter siden):

Det er der vi er så forskjellige. Jeg hater sånne ting. :ler:  Jeg får vondt i magen bare jeg må skru på pc’n… 

PCen er jeg venn med (eller - jeg var. Den har vørt ute av drift siden januar og jeg har klart meg med ettbrett og telefon. Å få den på reparasjon er en sommerplan...), men ut over det er det fascirende mange tilgjengelige dingser jeg ikke skjønner hvorfor jeg har bruk for. Jeg nerder heller på andre, mer analoge ting :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roadrunner skrev (21 timer siden):

:fnise:

Tusen takk Sauen! :klemmer:

Du har forsåvidt rett i første avsnittet :opplyser: Men er nå moro med litt elektronikk, statistikk og tall allikevel :nigo: Nerden er happy! 

:nigo:

Sauen Shaun skrev (21 timer siden):

Det er der vi er så forskjellige. Jeg hater sånne ting. :ler:  Jeg får vondt i magen bare jeg må skru på pc’n… 

Jamen du trenger ikke skru på en klokke :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp: Trøtt tirsdag, treningstøy står klart i bilen og strikketøy venter hjemme. Sånn rent bortsett fra burde-lista, som bare vokser... :sjenert:

Snart 4 døgn med ny elektronisk kompis på håndleddet, og foreløpig meget fornøyd. Litt uvant å ikke ta på seg pulsbelte til trening, men foreløpig imponert over hvor nøyaktig den ser ut til å måle hånleddspuls. Og GPS-en virker også mye mer nøyaktig enn Polar sin (nå har jeg riktignok ikke testet Garmin på skogstur ennå, kun gatelangs). :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordelen og/eller ulempen med burde er at han er svært tålmodig - han venter trofast uansett hvor lenge du er opptatt med andre ting...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde er en svært hyppig gjest her i huset ihvertfall….

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde må nok fortsette å være burde en stund til. Det ble trening i går, hjem til laksemiddag og så starte så smått med strikketøy. Fluffy garn... En utfordring i seg selv kjenner jeg, når jeg er vant til å strikke med mer ryddig ullgarn. La opp, telte og telte og telte, strikket en snau omgang vrangbord og innså at jeg kom skjevt ut. Forsøkte å rekke opp, men kom bare halvveis før det krøllet seg fullstendig. Jaja, bare å klippe av og begynne på nytt. Nå har jeg heldigvis kommet greit i gang, vrangbord i halsen er snart ferdig, og jeg kan begynne på vendepinner og bærestykke. :jepp:

Men i dag bærer det ut på  middag etter jobb, og regner med det blir smått sent. I morgen må det kanskje trenes igjen? Og fredag skal jeg være sosial igjen. Koselig da! 

Treninga i går ble diverse varianter på tredemølle. Først heeeelt rolig jogging (så sakte jeg ikke visste det var mulig å jogge), litt trask, litt mer jogging og litt trask. Så måtte jeg ha litt variasjon, så da ble det tre runder med 10 x 20 sek intervaller med 15 sek pause mellom hver. Og 2 min pause mellom rundene. Fikk både pustet og svettet gitt! Og pulsklokka syntes visst jeg hadde tatt vel hardt i, for den mener jeg nå trenger 72 timer restitusjon... :sjenert: 48 timer bør vel være innafor? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjempekoselig kveld i går med gode venninner, god mat og en helt nydelig dessert (Gateau Marcel med bringebærsorbet og friske bær ved siden av). Og som antatt ble det i seneste laget. :natti: Vraktrøtt fuggel til tjeneste! :natti:

:kaffekopp: :kaffekopp: :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:juhu: F R E D A G ! ! ! :juhu:

Og det er ikke et sekund for tidlig! 

To timers trask etter jobb i går, gjorde godt for både skrott og hode (skravletrask med venninne). Og været holdt seg nogenlunde anstendig, med gløtt av sol! Rett hjem til overtidsjobbing og en matbit, et par omganger strikk og så dusj og senga. :bond: Og i dag går ferden til foreldre for litt grilling og kjas. Har gått i ett fra morgen til kveld ei stund nå, så kjenner det skal bli godt med lite planer resten av helgen. Trenger litt landing! 

Men det er bare tre dager igjen på jobb før ferie! :bolledeig:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man har vært innom Burde en tur :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å be ham smøre seg med tålmodighet før man låste døren og stakk igjen...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...