Gå til innhold

Stay on these roads


Roadrunner

Anbefalte innlegg

:kaffekopp:
Tjobing!
Småtrøtt fuggel med litt kranglete skrott ønsker god morgen og god mandag til de som måtte svinge innom.

Plan om trening i kveldinga i dag, og så må jeg få unna et par småting før den tid. Ellers håper jeg skrotten snart begynner å oppføre seg bra (fremdeles litt vondt i kneet i trappegang, ryggen er stiv/småkranglete og har vært det siden lørdag og i hodet er det bomullstendenser og forkjølelse). Men men, man funker da sånn passe - så skal ikke klage så veldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tirsdag.... :natti:

Ble en ganske bra treningsøkt i går, selv om jeg roet ned litt på slutten. Da var skrotten sliten gitt. Hjem til sofa og etterhvert senga, ikke så veldig spennende med andre ord. Og veeeeldig trøtt da klokka ringte i morges! Ville bare sove mer... :pls::natti:

Fremdeles litt uvel form, småkvalm, bomull og feberfølelse i toppen og rett og slett litt sliten og lei. Jaja, er vel ingen som har tatt skade av det, så får bare ta en dag av gangen og gjøre det beste ut av det. Har litt jeg MÅ få gjort på jobb i dag og i morgen, så får bare brette opp ermene. Meeeen, er det ikke helg snart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe:

Aldri feil å nærme seg helg :strix:
Litt hosten og surklete i dag, men blir fremdeles ikke noe verre, så satser på at det snart bare siger bort. Ble en god treningsøkt i går og landet på sofaen med nest siste episode av Broen etterpå. Fin tirsdagskveld det :jepp:

I dag skal jeg rusle tur med ei venninne, ellers bare rydde litt og vanne blomster. I morgen blir det trolig en ny treningsøkt og fredag burde jeg fått kjøpt meg nye joggesko (men har veldig lite lyst til å oppsøke butikker akkurat den dagen...). Fredag kveld reiser jeg til mine foreldre og blir der ei natt eller to. Skal besøke vennepar lørdag kveld, og på rundtur med mine foreldre lørdag formiddag. Blir nok en bra helg! Tror kanskje jeg reiser rett fra venneparet og hjem til meg selv lørdag kveld, så kan jeg få søndagen hjemme til litt pusling.

:kaffekopp: er servert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp: 
I dag kan vi si at i morgen er det fredag! :bolledeig:
Fuggel'n vurderer en bysleng i kveldinga i dag, er en kundekveld hos en butikk jeg kunne tenke meg å svinge innom. Kanskje få ordnet litt julegaver i samme slengen? :klo: Kanskje Sauen kunne hatt lyst til å joine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen. :kaffekopp:

Sauen har veldig lyst til å joine deg i kveld, men jeg tror ikke hun kan. Skal passe unger i ettermiddag. Og da er det vel ikke så mye energi igjen etterpå... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sauen kan være ganske spontan hun, så det er ikke noe problem med kort frist såfremt det ikke allerede står noe på programmet... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

F R E D A G !

Og det er slett ikke feil :nigo:
Ble ingen trening på fuggel'n i går, men ble i stedet noen timer i byen i kveldinga. Vant ingenting på et lotteri jeg deltok i, men jeg ruslet rundt litt og fikk handlet resten av årets julegaver. Jepp - jeg er ferdig! :strix: Nesten litt vemodig... Men også veldig godt! Nå kan jeg lene meg godt tilbake og bare slappe av. :jepp: Og nyte adventstiden :tree:

Men første fokus er fredag og helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julegaver, ja - det skal jeg begynne med snart... :ler: Jeg liker å handle julegaver i adventstiden - det er jo en del av juleforberedelsene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kunne nok ventet litt jeg også, men kom igang tidlig på grunn av et fotobok-prosjekt, og da var liksom driven der. Ser at jeg sikkert kunne spart en hundrelapp eller to på å heller handle noe av det i dag for eksempel, men jeg har rett og slett ikke lyst til å utsette meg for galskapen i dag mer enn høyst nødvendig. Og tror redusert stressnivå er verdt en hundrelapp eller to... :sjenert: Ellers ikke så mange gaver som skulle kjøpes, og hadde ganske god kontroll på det som skulle handles. Litt rabatt her og litt salg der, og vips :nigo: Men skal nok få kost meg i adventstiden allikevel :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kun noen småting igjen og forholdsvis god peiling på hva jeg skal handle. Men det hører med å vandre rundt i Oslo etter jobb med gater og vinduer opplyst med julepynt. :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å være ganske effektiv når jeg først kommer i gang - i fjor tror jeg at jeg kjøpte halvparten av gavene - noe planlagt og noe uplanlagt - i løpet av en halvtime i den lokale bokhandelen. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nærmer meg heldigvis enden på julegavehandelen for i år jeg og. :jepp:

God morgen :kaffekopp: Håper Fuggel'n får en finfin lørdag. :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp: 
Mårnings!
Mandag og ny uke, og siste dagen i november. Den er i ferd med å blåse bort, men tror det skulle gi seg litt i løpet av formiddagen. Sovet litt urolig i natt på grunn av været, men er på jobb og gråter ikke. Men var kaldt inne i morges... Fyrte i ovnen i går, men glemte å starte varmepumpa igjen da jeg gikk og la meg. I tillegg hadde jeg skrudd ned varmen på badet før helgen, siden det var så mildt og jeg skulle reise bort. Jau... :fryser: Ingen spesielt varm start på dagen kan du si. Men er lunere på jobb da, så har fått varmen igjen nå (første dagen jeg har vært takknemlig for at det er heller litt varmt enn kaldt inne på jobb). Dog ikke så galt i dag, blir vel lunere utover i uken.

Helgen har vært fin - den har bare gått altfor fort.
Fredag dro jeg hjem og pakket litt før jeg var innom kjøpesenteret for å prøve sko. De var ikke på salg, så fant ut at jeg ikke gadd å stå i evighet i kø når jeg ikke trengte. Fikk ordnet et par andre småting før jeg dro mot hjemtraktene. Svippet innom et annet kjøpesenter på veien, og endte med to nye bh-er og en treningstopp, og var i grunn riktig så fornøyd. Resten av fredagskvelden ble rolig i sofakroken, med god mat, snop og kortspill. Fin kveld :jepp:

Lørdag gikk i grunn i ett, men veldig fin dag det også. Kjøretur til idylliske steder, god mat og godt selskap. Rakk å farge håret også, før jeg besøkte et vennepar på kvelden. Lang dag, men veldig fin! Dro rett hjem etter besøket hos venneparet, så våknet i egen seng i går. Søndagen gikk med til rydding, pynting og pusling hjemme, før jeg landet i sofaen med strikketøy og serieopptak på tv-en. Stearinlys, fyr på peisen og god stemning. Slett ikke dumt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp: 
Påfyllet smakte i går, Sauen, rakk bare ikke innom for å takke :nigo:

Teite fuggelhodet trøblet i går, så dro fra jobb med hodepine. Tok det rolig da jeg kom hjem, spiste litt og fikk i meg et par tabletter. Dro til treningssenteret i god tro, men etter litt superlett oppvarming i helsestudio før spinning, fant jeg ut at jeg ikke hadde noe på spinning å gjøre. Så ble med 30 min lett tråkking på sykkelen, før jeg vendte nesa hjemover igjen. Kjipt! Lå på sofaen frem til leggetid og var i seng ganske tidlig. Det aller kjipeste? At hodet fremdeles murrer i dag... :murvegg: Holder jeg meg nogenlunde i ro så er det ikke mye jeg kjenner, men skal visst ikke for mye opp og ned eller styre rundt. Jau.... Kan bli en laaaang dag. Og er litt viktig at jeg er på jobb i dag, litt som skjer her. :sukk: Drømmer om spinning i ettermiddag, og krysser fingrene :pls:

Ramlet over et par artikler på Aftenposten, og fikk flirt litt :fnise:
Brannmann Sam
Postmann Pat

Ellers, vi skriver 1.desember og årets siste måned er i gang :sjokkert: Strømmen er avlest, søpla er kastet (lukta møtte meg da jeg forlot soverommet i morges :kvalm: Det meste i rute med andre ord...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...