Gå til innhold

Stay on these roads


Roadrunner

Anbefalte innlegg

Jeg er da aldri ufin... :engel:

Prøver bare å sette ting litt i perspektiv...
Problemet mitt er at jeg ikke har nærmet meg noen tur i nevneverdig grad, jeg som pleier å ha neste vinters tur klar allerede i april/mai... Nå er vi i NOVEMBER og jeg aner ikke hva februar/mars bringer :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den store drømmen er nytt safari, men den har jeg lagt bort foreløpig - blir for dyrt og er nok ikke året for det i 2016.
Men så ramler man innom Jamaica og Mexico - og drømmene tar av igjen :sukk: To uker i :sol: og avslappende omgivelser, med god mat, litt trening og litt opplevelser. :pls:

Foreldrene mine er på Safari nå. Og fikk jeg bli med? :sukk: :icon_frown:

Jeg har litt planer for 2016 klar, i alle fall sommerferien. Dessuten skal jeg til Sopot i desember, så sånn sett har jeg jo litt planer. Men drømmer om både Dublin og Reykjavik i 2016, en av de burde jeg i alle fall få til.

Drømmer som Mexico og Jamaica får jeg ta igjen når kidsa betaler sjøl eller ikke gidder bli med. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreldrene mine er på Safari nå. Og fikk jeg bli med? :sukk: :icon_frown:

[...]

Drømmer som Mexico og Jamaica får jeg ta igjen når kidsa betaler sjøl eller ikke gidder bli med. :ler:

Det var kanskje sånn foreldrene dine tenkte også? :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det var sånn mine foreldre tenkte også... :ler: 

Nå skal det sies at de ikke har fartet så fryktelig mye da, jeg leder nok...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp: 
Mårnings! Trøtt fuggel er installert på jobb, og prøver å sparke  igang dagen. Tror jeg sov veldig tungt da klokka ringte i morges, for var nesten umulig å flytte skrotten ut av senga. Men her er jeg, og gråter ikke (foreløpig).

Ganske rolig ettermiddag i går, først litt handling etter jobb (kjøleskapet var ganske så tomt gitt), så hjem til middagslaging og litt avslapning før rusletur i ca halvannen time med ei venninne. Veldig koselig! Hjem til sofa og Truls på tv'n, og så tusle i seng etterhvert.

I dag er planen intervallspinning og klesvask, og i morgen er planen litt mer husarbeid og styrketrening. :trene: Så blir det kino på fredag og vips er det HELG :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var kanskje sånn foreldrene dine tenkte også? :fnise: 

 

Ja det var nok det, de begynte å reise alle mulige eksotiske plasser så snart vi ikke skulle være med lenger. :fnise:

Og jeg unner de det, bare så det er sagt. De fortjener å kose seg nå når de er pensjonister og fortsatt friske. Men når meldingen kom om ar de hadde vært på gudstjeneste med Desmond Tutu og til og med snakket med han, vel da... ja da ble jeg litt sånn grønnskjæraktig i huden. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grønnskjær kjenner jeg ikke noe til :plystre:

En bekjent kom akkurat hjem fra ca 8 uker på Fillippinene, og en kollega reiser til Florida på  mandag. Grønnskjær? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Full fart så langt i dag, og faktisk fått gjort endel også. Nå nærmer det seg lunsj, og så blir det et par møter etter lunsj. Vips er det helg :strix:

Mye vær her i natt, våknet flere ganger av både vind og regn. Rundt kl 05 pisket det skikkelig (det gjorde det forsåvidt rundt 01:30 også), men da jeg gikk ut hjemmefra før 07 var det nesten vindstille og stjerneklart. Fascinerende! Nå skinner sola ute og det er så vidt det er bevegelse på flagget. Interessant... Lurer på hva helgen bringer av vær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

Mårnings!
Mandag og ny uke, og ute er det :regn: . Fuggel'n er våken og igang med dagen, og tar ting som de kommer. Har brukt opp et kne i løpet av helgen, så har smurt inn med Ibux Gel, og halter rundt her. Sånn er det når gamle damer skal traske avsted i timesvis på sleipt og vått underlag... Kneet krøller i utgangspunktet, men med et nestenfall og en solid strekk/vridning, så ble det ikke akkurat bedre :sukk: Au! Stivt og vondt, men fungerer faktisk greit å stå oppreist, så glad jeg har muligheten for det på jobb. Er mer vondt å bøye benet, så trapper er ikke noen høydare. Jaja, får ta en time av gangen her og krysser fingrene for at det raskt blir bra igjen. Har en liten tanke i bakhodet om en spinningøkt i ettermiddag, kan nok være lurt å få beveget seg litt. Men får se hvordan dagen går først...

Ellers? Rolig helg, masse avslapning, sosialt og koselig. Tipp topp rett og slett!
Kino på fredagen, rusletur og avslapning på lørdag, og lang rusletur i finværet i går (ca 13 km - halvparten før knestrekk og halvparten med knestrekk), før avslapning på sofaen. Hadde en plan om å få gjort litt i heimen, men hodepine lørdag ettermiddag og knevondt i går ettermiddag satte en aldri så liten stopper for det. Så da er det som det er hjemme :flau: Godt man ikke venter folk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp: 
Tjobing!

Bra utvikling på kneet - mindre smerter og ikke så stivt. Fremdeles ikke bestevenn med trappene, men så avgjort vesentlig bedre enn i går. Me like! Avlyste trening i går, og tok det i stedet rolig på hjemmefronten. Tror det var lurt gitt. Så da satser jeg heller på trening i dag, får ta det litt rolig og se hvordan det går.

Ellers? Tja...
:kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde en følelse allerde da jeg våknet i natt og måtte et ærend på do, og nå er jeg ikke lengre i tvil kan du si.

HERSENS HORMONER! :kjefte: :trist::sukk::murvegg:

Mest lyst til å gå hjem og legge meg og komme frem igjen om et par dager...

Endret av Roadrunner
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

Hump-day og midtuke, det betyr i det minste at man er i ferd med å cruise mot helg igjen :hoppe:

Ble en liten tur på treningssenteret i går - forsøkte meg på en aldri så liten spinningtime. Konklusjonen må vel bli at det gikk ok, var litt sårt/ømt, og ble vel verken bedre eller spesielt verre etterpå. Men var godt å få trent litt, tror jeg trengte litt avreagering i går... :sjenert:

I ettermiddag skal jeg besøke ei venninne som ble mamma i høst, og i morgen skal jeg muligens treffe ei anna venninne (men så er det møte i borettslaget som jeg har glemt, men som jeg trolig bør gå på - så må se hvordan jeg kan stokke litt eventuelt).

Ellers? Litt reisefrustrert, litt konsertabstinenser, litt sliten (trenger ferie...), men tror det i grunn ikke er så veldig mye å klage så veldig høyt om. Hormoner kommer og går, tanker kommer og går og frustrasjon går i bølger. Ganske normalt for denne :kaklehone: med andre ord.

Endret av Roadrunner
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Frk.Hormonella er vel mer Cruella de Hormonella enn en simpel frøken.... :sukk:
Et par ganske gode dager, men i dag er det litt slitsomt i toppen igjen. Godt det er fredag i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

Overlevde gårsdagen på mirakuløst vis, og var veldig lettet da jeg kunne ta turen hjemover etter jobb. Sliten etter å ta forsøkt å ta meg sammen i drøye 8 timer... Hadde et par planer på ettermiddagen/kvelden, både sosialt med ei venninne samt møte i borettslaget. Må innrømme at jeg avlyste med venninna, og unnlot å gå på møtet. :sjenert: I stedet senket jeg skuldrene i eget selskap, satte på litt god musikk og fikk rengjort heimen til akseptabelt nivå. Det var på høy tid! Nå er bad og gjestebad rene, gulvene støvsugd og veddunken fylt til randen. Med andre ord er alt klart for en fin inngang på helgen, med fyr på peisen og avslapning i sofakroken. Men før den tid - en treningsøkt rett etter jobb. :jepp:

Første morgen med nullføre i dag, småglatt og kaldt. Ser ut til å bli en kjølig helg - spørs om ikke vinteren er i anmarsj nå... :fryser: Utfordringen er at det fremdeles er altfor varmt på jobb, så for øyeblikket står vinduet åpent (som det har gjort hver dag de siste 3 ukene). Jaja, frisk luft skader vel ingen. Og nå er det jo faktisk litt effekt i åpent vindu, i og med at det er så kaldt ute. Rundt 22,5 grader inne i dag - det nærmeste "normalt" vi har vært på lenge. Deilig! Håper det fortsetter rundt der!

Litt mindre Cruella-fakter i dag, håper hun har reist for denne gang. Og at det blir lenge til vi sees igjen! :opplyser:

Men dere? Det er

F R E D A G ! ! !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...