Gå til innhold

Stay on these roads


Roadrunner

Anbefalte innlegg

God morgen. :kaffekopp:

Hvordan har Trekkfuggel'n det i dag? Noen nye planer på gang? Klør det i vingene?

Endret av Sauen Shaun
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mårnings!

Trøtt trekkfuggel i dag :kaffekopp: Var inspirerende og interessant i går, og trekkfuggel'n fikk absolutt litt å tenke på :sukk: men så var det reisefølget da... Ser ut til at det blir vanskelig å få noen med seg i februar/mars, og at eneste sjansen for reisefølge blir rundt påske. Men det synes jeg blir i seneste laget og i tillegg synes jeg påska er grei å ha hjemme, med litt fridager og sosialt. Så nå er fuggel'n i tenkeboksen igjen - nok en gang. Vurderer en treningsferie på egenhånd i stedet, for å bli kjent med nye fjes og utfordre meg selv. Sist jeg bestemte meg for noe sånt så ble jo galskapen avlyst, men jeg har ikke helt klart å legge fra meg tanken (selv om det ikke er like fristende reisemål denne gang). Hadde vært en kjekk opplevelse tror jeg, og noe jeg absolutt trenger :jepp:

Gruble, gruble...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

Mårnings! Torsdag morgen, og fuggel'n er godt i gang med gjespingen :natti:
Gårsdagens ettermiddagsplaner ble avlyst, og jeg kjenner det var heeelt greit. Fikk kjøpt med meg enkel middag hjem etter jobb, spiste litt og landet litt, før jeg endelig fikk gjort litt i heimen. Deilig! Støvsugeren jobbet, vaskemaskinen jobbet, moppen fikk kjørt seg og fuggel'n fikk svettet litt. Og heimen ser MYE bedre ut en tidligere i uka. Gjenstår fremdeles endel jobb om jeg skal si meg helt fornøyd, men i går konkluderte jeg med at alt er bedre enn ingenting. Så får resten eventuelt tas til uka.... For denne uka er fullbooket :jepp:

I dag skal jeg først treffe ei venninne etter jobb, før det er tid for musikalske krumspring med ei anna venninne litt senere. I morgen og lørdag blir det overtidsjobbing, før restaurantmiddag og mer musikalske krumspring i nabofylket på lørdag kveld. Søndag skal jeg... SOVE.... :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag når klokken ringte, så tenke jeg at jeg skulle ønske jeg var syk, for jeg var så trøtt.

Men heldigvis er jeg jo ikke syk, men noen ekstra timer søvn hadde vært noe! :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag når klokken ringte, så tenke jeg at jeg skulle ønske jeg var syk, for jeg var så trøtt.

Men heldigvis er jeg jo ikke syk, men noen ekstra timer søvn hadde vært noe! :Gjesp:

Kjenner veldig godt til følelsen! :natti:

Er småforkjøla i tillegg så en liten del av meg skulle ønske at det bare kunne springe ut så jeg kan bli ferdig med det, mens de øvrige delene av meg veksler på å skrike at jeg ikke vil bli syk, og at det uansett ikke passer denne uka :ler: Men søvn... :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:natti::kaffekopp::natti::kaffekopp::natti:

Vrakfuggel til tjeneste! :opplyser:

En laaang dag i går ble avsluttet med en fin kveld og masse musikalsk input. Men det ble sent gitt, fuggel'n snublet inn døra hjemme rett før 22:30... Tannpuss, roe ned skrotten litt og vips har klokka passert 23 før man nærmer seg søvn. Og når fuggel'n var trøtt i utgangspunktet hjalp det ikke veldig med sen kveld i går. Meeen, jeg er da på jobb og gråter ikke. Og skal bare være her en 13 timer til... Jau!

Variert og fin konsert i går! Vi var heldige og hadde gratisbilletter, og fikk gode plasser. Synes kanskje lyden ble litt vel høy da artistene tråkket skikkelig til, de kunne med hell dempet lyden bittelitt, så hadde også vokalen kommet bedre frem. Sånn som det var i går så druknet teksten litt i alle instrumentene, og det opplevdes mer som støy enn musikk. Men for all del - man koste seg! :nigo:
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skrapsau serverer :kaffekopp: til vrakfuggel. 

Men altså, 13 timer på jobb? På en fredag?

Men altså, nesten rikitg... 13 timer ble oppgitt som gjenstående tid etter å ha vært på jobb en time... Så vi snakker nok om ca 14 timer :opplyser: Ja, også er det på'n igjen i morgen, med ca 8 timer for min del...
:daane:

Meeen, det er helt frivillig, og jeg har selv sagt ja (etter å ha blitt spurt om jeg kunne stille). Det er ikke min vanlige jobb, men noe helt annet, og vi er ca 15 stk som skal jobbe sammen. Så tror det kan bli både hyggelig og effektivt, også gir det jo litt penger i lommeboka reisekassa :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med et bakhode fullt av navn som:
Jamaica
Costa Rica
Tanzania
Thailand
Vietnam
Australia
Florida
Grand Canyon

Såååå, er det vel bare å gripe muligheten når den byr seg ja. :jepp:
Neste utfordring blir da feriedager, og ikke minst reisefølge :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp: 
Mårnings!

Hva skjedde med helga? :klo: Hvordan kan det være mandag igjen allerede?

Jobbingen fredag og lørdag gikk veldig greit, og vi kom i mål med det som måtte gjøres. Laaang dag på fredag, så ble bare en liten halvtime på sofaen da jeg kom hjem før jeg kantet i seng. Lørdag var det tidlig på'n igjen, men etter omtrent 7 timer kunne vi pakke sammen. Satte meg i bilen og dro rett til mine foreldre for en kjas, en rask dusj og videre avsted til restaurantmiddag og konsert. Kjempefin konsert, grei mat og godt selskap! :strix: Men kunne sovnet underveis i konserten, selv om den var kjempebra. Så usigelig trøtt.. Sov ganske godt natt til søndag (koma...), og ble en rolig dag i går. Rusletur med ei venninne i nesten to timer, og middag hos mine foreldre før hjemreise igjen. Landa på sofaen hjemme og slappet av litt før sengetid og opplading til ny uke. Og vips var det mandag igjen.

Denne uka? Ikke planer om samme kjøret som forrige uke :opplyser: Skal trene litt, gjøre litt husarbeid og ellers ta dagene som de kommer. En plan om kino til fredag, ellers ikke mye avtalt gitt. Og det er helt greit :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde ikke sånn kjempe mye planer denne helgen, var kun opptatt lørdagen. Likevel ble rydding og vasking nedprioritert. :sjenert:

Ja, ja jeg har jo  en helt ny uke foran meg til den slags.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fuggel'n har ramla inn på nettsidene til et reiseselskap igjen, og prøver fortvila å lukke nettleseren for å få tankene og drømmene på avstand. :trist: Flott hotell, fin pris, akseptabel flyreise og ok tidspunkt. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor drømmer du deg?

Jeg også drømmer om reiser hele tiden, nå for tiden skulle jeg ønske jeg hadde råd til å reise til Svalbard :strix:, men det blir nok ikke prioritert i 2016. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den store drømmen er nytt safari, men den har jeg lagt bort foreløpig - blir for dyrt og er nok ikke året for det i 2016.
Men så ramler man innom Jamaica og Mexico - og drømmene tar av igjen :sukk: To uker i :sol: og avslappende omgivelser, med god mat, litt trening og litt opplevelser. :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man ramler innom Jamaica og Mexico :fnise: Fort gjort...

Fryktelig fort gjort...

Omtrent like enkelt og fort gjort som å ramle innom en teaterforestilling i Stockholm eller en operaforestilling i Helsinki :opplyser:
 

:ler:

Endret av Roadrunner
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...