Gå til innhold

Stay on these roads


Roadrunner

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:veslejenta:

Fredagen ble rolig og fin - men rekene ble skrekkelig dyre i går... Ramla på ei Bergans kåpe på veien :sjenert: Plommefarget og fiiin :nigo:

I dag har jeg hatt besøk av snille foreldre, fått hjelp med å henge opp et par nye lamper, og sannelig er ikke håret nyfarget også. :hoppe: Sofatid nå og snart senga. Ut på søndagstur med venninne i morgen - blir bra! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

 

Mårnings!

Det ble en fin tur i finværet i går, skravlet og koste oss. Snaut 8 km i variert terreng, god stemning og strålende :sol: Umulig å klage på sånt :bolledeig:

Men tror jeg aldri har sett så mye biler på parkeringsplassen en helt vanlig søndag. Fullstendig kaos jo! :daane. Måtte kjøre et par runder for å prøve og finne en parkeringsplass, og til slutt fikk jeg satt bilen fra meg på en grei plass. Men tydelig at finværet skulle nytes, for flere enn oss....

 

Vel hjemme ble det en matbit og litt avslapning, før jeg fikk båret ned 6 utestoler (hadde tatt de inn og tørket av de før rusleturen). Så fikk jeg endelig samlet meg nok til å få stablet om veden i boden (den tok for mye plass slik den var satt, så jeg måtte ut med halvparten av sekkene for å få et annet system. Men det ble veldig bra til slutt, og jeg fikk plass til utestolene i tillegg. Herlig! Nå gjenstår bare tre stoler og et bord, så er utearealene klare for årstiden vi har i vente...

 

Får komme i gang med å lage en kurspresentasjon jeg skal holde på torsdag...

:kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Gjesp: I dag er en av de dagene jeg skulle være så flink å komme meg på jobb tidlig, det ble bare 20 min senere enn jeg hadde tenkt. Og da fikk jeg beskjed om sykdom, så i dag skal jeg gjøre en jobb jeg ikke er så veldig flink til, litt kjipt at jeg gruer meg til å åpe telefonen. :sjenert: Ja, ja da lærer jeg kanskje noe nytt i dag.

Ha en strålende dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morn-morn Fuggel'n :kaffekopp:

 

I går var jeg en anelse misunnelig på dere som var ute i finværet. Kjedelig å være syk på sånne fine dager. :sur: Og innedag blir det på meg i dag også. Formen er mildt sagt elendig. :forkjola:

Så den planlagte banketten vår i ettermiddag må nok utgå. :trist: Jeg har ikke sjanse til å klare en bytur i dag...

 

:Gjesp: I dag er en av de dagene jeg skulle være så flink å komme meg på jobb tidlig, det ble bare 20 min senere enn jeg hadde tenkt. Og da fikk jeg beskjed om sykdom, så i dag skal jeg gjøre en jobb jeg ikke er så veldig flink til, litt kjipt at jeg gruer meg til å åpe telefonen. :sjenert: Ja, ja da lærer jeg kanskje noe nytt i dag.

Ha en strålende dag! :)

 

Å lære noe nytt er bra vet du. :jepp: Lykke til :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:Gjesp: I dag er en av de dagene jeg skulle være så flink å komme meg på jobb tidlig, det ble bare 20 min senere enn jeg hadde tenkt. Og da fikk jeg beskjed om sykdom, så i dag skal jeg gjøre en jobb jeg ikke er så veldig flink til, litt kjipt at jeg gruer meg til å åpe telefonen. :sjenert: Ja, ja da lærer jeg kanskje noe nytt i dag.

Ha en strålende dag! :)

Håper du får en positiv opplevelse tross nye arbeidsoppgaver!

Kan være ganske brutalt å bli kastet i det sånn, men heldigvis går det gjerne bra :hoppe:

 

Håper du får en fin mandag du også! :blomster:

 

Morn-morn Fuggel'n :kaffekopp:

 

I går var jeg en anelse misunnelig på dere som var ute i finværet. Kjedelig å være syk på sånne fine dager. :sur: Og innedag blir det på meg i dag også. Formen er mildt sagt elendig. :forkjola:

Så den planlagte banketten vår i ettermiddag må nok utgå. :trist: Jeg har ikke sjanse til å klare en bytur i dag...

 

 

Å lære noe nytt er bra vet du. :jepp: Lykke til :klem:

:klem:

Ikke tenk på middagen vår, den tar vi bare igjen senere. Ingen kan gjøre noe med sykdom når det treffer, så det viktigste du kan gjøre er å pleie kroppen og ta vare på deg selv. :troest:

Riktig god bedring! Håper basillene reiser snart, men enn så lenge får du bare slappe av og la alt annet være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

Ikke tenk på middagen vår, den tar vi bare igjen senere. Ingen kan gjøre noe med sykdom når det treffer, så det viktigste du kan gjøre er å pleie kroppen og ta vare på deg selv. :troest:

Riktig god bedring! Håper basillene reiser snart, men enn så lenge får du bare slappe av og la alt annet være.

 

Takk. :klem: 

Satser på at basillene stikker sin veg snart ja... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

 

Mårnings!

Trøtt fuggel da klokka ringte i morges, ville bare dra dyna over hodet og sove videre. Men kom meg til slutt opp, spiste frokost og kom meg avsted. Tung i beina i dag, etter ei tung spinningøkt i går. Ny spinningøkt er planlagt i dag, men så mistenker jeg at det ikke blir så skrekkelig mye mer trening denne uka. Kanskje ei økt til helga? Vi får se. Får besøk fra fredag til søndag, gleder meg veldig!

 

Bilen er vinterskodd, og fuggel'n er klar for langtur på torsdag. I dag og i morgen blir det vanlige arbeidsdager, mens torsdagen blir mye kjøring. Blir sikkert greit det også :jepp: Treffe nye folk er sjelden feil :nigo:

 

Men først, mer :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir greit å møte kollegaer jeg ikke har hilst på tidligere (skal besøke et annet kontor enn vanlig), men utover det tror jeg ikke det er så skrekkelig spennende. Fuggel'n skal drive litt opplæring og overvære en overgang til ny teknisk løsning. Satser på at det går knirkefritt og blir en hyggelig (men lang) dag. :jepp:

Endret av Roadrunner
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

 

Mårnings!

 

Snev av vrakfuggel i dag... Var rett og slett sinnsykt tungt på trening i går, og kroppen spilte ikke på lag i det hele tatt. Beina var som bly, jeg hostet, snørret og peste. Men trøstet meg med at det var bedre med en tung spinningøkt uten å klare max ytelse, enn å sitte på sofaen og ikke yte NOE... Men instruktørens mål var å nå ca 90% av makspuls på hver intervall i går (8 intervaller totalt), mens fuggel'n slet med å komme opp til 84-85% av makspuls... Jau...

 

Uansett, fikk vasket en maskin klær og hengt opp, vannet blomster, skrubbet dusjen og sløvet litt på sofaen. Og vips var det leggetid... Tok litt tid før jeg sovnet, men da jeg først sovnet tror jeg det ble mer komalignende tilstander.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må bare si at jeg synes du er super flink å trene. Det er ikke jeg, når der først er tid blir sofaen ofte prioritert. :sjenert:

Tusen takk, Jerle. Det går lit opp og ned, og innimellom blir det bare sofapotet her også. Men prøver å få beveget meg litt, har en skrott og en rygg (og et sjokoladesug - som dessverre ofte ender i kaputilasjon) som krangler, så bevegelse er et must. Men i dag blir det husarbeid, i morgen blir det lang reisedag med jobb, og fredag får jeg venninnebesøk (som blir til søndag ettermiddag). Krysser fingrene for at det kanskje blir en liten økt i helga, ellers blir det nok ikke noe særlig trening å snakke om før neste uke igjen. Men alt er bedre enn ingenting :jepp:

Og jeg har jo ingen andre å ta hensyn til - så da er det ikke like vanskelig å prioritere trening.

 

:kaffekopp:

Trening? :klo: Hva er det? :vetikke::sjenert:

Kan ligne dette:

:kaklehone:

:trene:  Ergo var du inne på det her: :vetikke:

 

:nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Kan ligne dette:

:kaklehone:

:trene:  Ergo var du inne på det her: :vetikke:

 

:nigo:

 

:hoho:

 

Jeg løfter jo dessuten tekoppen titt og ofte, samt en bok her og en sjokoladebit der - se, jeg trener også :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:natti::kaffekopp::natti::kaffekopp::natti:

 

Vil hjem... Under pledd.... Soooove....

 

Trøtt fuggel etter laaaaang dag i går. Dro hjemmefra ca 06:20 og var hjemme igjen 21:30. Ca 560 km kjørt, passert ørten bomstasjoner (Vestfold er virkelig flinke til å krydre veistrekninger med bomstasjoner) og spist halvparten av en kjip vaffel på ferja. Innholdsrik dag, der det meste som kunne gå galt gikk galt sånn rent teknisk (det begynte med at gps-en min tok kvelden, så rakk vi strømbrudd, nedetid på systemet, nedetid på nettverk og i tillegg at en leverandør rotet til så vi fikk nedetid på eksterne systemer i tillegg. Ooooo du herlige galskap...), men var hyggelige folk og det ble sånn sett en hyggelig dag. Men vel hektisk...

 

Veldig glad det er fredag i dag kjenner jeg! Skal hente besøket på flyplassen senere, men ellers tror jeg ikke at det skal skje så skrekkelig mye. Må handle etter jobb, rydde et par småting og kanskje ta en bitteliten cowboy-strekk? :sjenert:

 

Men først:

Fylle vannmugga og servere :kaffekopp: til gjestene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, fikk i meg mer enn en halv vaffel :jepp:

Litt frokost, litt lunsj, ei pølse på bensinstasjon på vei hjem, og litt snop innimellom. Men noe sunt og balansert kosthold kan jeg ikke skryte på meg... Og gleder meg til vaffel etter lunsj i dag - nystekt og varm :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...