Gå til innhold

Stay on these roads


Roadrunner

Anbefalte innlegg

:veslejenta:

Laaaaang skogstur i dag, på stedvis myrlent og sleipt underlag. Gikk ikke så fort med andre ord, men ble en flott tur uansett. Ca 15 km trasking i godt selskap og over 25.000 skritt. Sliten fuggel har landet på sofaen for kvelden. Vaskemaskinen jobber med joggeskoene, oppvaskmaskinen har jobbet og fuggel'n er mett og nydusja. Skal bare sitte til lading og avslapning før det blir senga senere.

Veldig glad for turen, mye fin natur i sentrale områder! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:kaffekopp:

 

Mårnings!

Mandag morgen, ny arbeidsuke er i gang. Beina er møre og skrotten merker turen i går, men det går i grunn veldig greit. Tror dog at jeg avstår fra trening i dag, og heller lader opp til en god økt i morgen.

 

To møter i dag, og ellers nok å ta tak i ser det ut til. Så satser på at arbeidsdagen går unna :jepp:

 

Men først, mer :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Hei der!

Står til? Alt vel? Har Jerle hatt en fin helg?

Dere har vel vært i Roma nå? Flott tur? :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God formiddag. :kaffekopp:

Jeg er fryktelig imponert over den treninga di altså. :klapper: 

Det er deilig å ha mye fint turterreng i nærområdet. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei der!

Står til? Alt vel? Har Jerle hatt en fin helg?

Dere har vel vært i Roma nå? Flott tur?  :hoppe:

 

Roma var bare herlig!  :rodmer:

Vi hadde gode dager, med masse trasking. Tok hop on - hop off buss, hest og kjerre, spiste masse god mat og is.... ja det vanlige.

Midtveis byttet vi hotell og dro ut av sentrum, da ble det bading, shopping og langturer med leiebil. Og jeg fikk opplevd Pompeii.  :hjerte: Det var bare helt, ja... en drøm gikk i oppfyllelse. Jeg kunne blitt der i flere dager og bare lest og lest og sett og sett. Heldigvis hadde jeg med to snupper som ble fortere lei enn meg, slik vi fikk sett litt mer enn bare ruiner.

Det var i alle fall helt riktig å være der hele uken, da fikk vi sett mye i rolig tempo. *må tilbake om noen år*

Endret av Jerle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 
 

Roma var bare herlig!  :rodmer:

Vi hadde gode dager, med masse trasking. Tok hop on - hop off buss, hest og kjerre, spiste masse god mat og is.... ja det vanlige.

Midtveis byttet vi hotell og dro ut av sentrum, da ble det bading, shopping og langturer med leiebil. Og jeg fikk opplevd Pompeii.  :hjerte: Det var bare helt, ja... en drøm gikk i oppfyllelse. Jeg kunne blitt der i flere dager og bare lest og lest og sett og sett. Heldigvis hadde jeg med to snupper som ble fortere lei enn meg, slik vi fikk sett litt mer enn bare ruiner.

Det var i alle fall helt riktig å være der hele uken, da fikk vi sett mye i rolig tempo. *må tilbake om noen år*

 

Høres ut som en helt herlig tur! :hoppe:

Og at forventninger og ønsker ble innfridd i aller høyeste grad. Var nok lurt å bytte hotell, for å dekke flere behov, og få litt variasjon. Høres helt knall ut! (jada, jeg har fremdeles grønnskjær..).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er nå ikke helt uten flotte reiseopplevelser i år du heller :fnise:

:plystre:

Jammen, det er jo så lenge siden :sjenert:

 

Og uten reiseplaner i sikte så blir man jo litt utålmodig og småfrustrert... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God formiddag. :kaffekopp:

Jeg er fryktelig imponert over den treninga di altså. :klapper: 

Det er deilig å ha mye fint turterreng i nærområdet. :jepp:

Tusen takk, Sauen!

Var godt med frisk luft i går, men ble sannelig langtur :ler:

 

:veslejenta:

 

Rolig ettermiddag her, men fuggel'n er i mål med 4 julegaver :strix: Fotobøker er bestilt, så nå satser jeg på at det ligger i pakke i posten i løpet av et par uker :hoppe: Niese og nevø får hver sin spesialbok (litt tilpasset med flere bilder av mottaker), og så blir det en generell til mine foreldre og en generell til min bror. Også må jeg jo ha en selv :nigo:

 

Lett hodepine, og veldig trøtt, men ellers greit. Satser på spinning i morgen, så da var det greit med avslapning i dag. Og VELDIG godt å bli ferdig med fotobøkene! En ting mindre å tenke på.

 

:natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

 

Tirsdag, foreløpig ganske våken fuggel, og gode treningsplaner i ettermiddag. Ukens beste spinningøkt står for tur :hoppe: I morgen skal jeg på besøk til en kamerat og samboeren, og torsdag er det bedriftsidrett. Og litt sosialt etterpå. Ergo ser det ut til at denne uka går unna den også.

 

Helt skutt i går kveld... Begynner å lure på om det er høsten som virkelig setter inn, for er ekstra trøtt om ettermiddagen/kvelden for tida føler jeg, og har bare lyst til å sove mer. Ikke så ille på morgenen (utrolig nok), men nesten ubrukelig etter kl 19... Jaja, alt ordner seg vel for snille fugler :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp: God morgen eller god formiddag... Alt etter som når man sto opp... :fnise:

 

Rolig ettermiddag her, men fuggel'n er i mål med 4 julegaver :strix: Fotobøker er bestilt, så nå satser jeg på at det ligger i pakke i posten i løpet av et par uker :hoppe: Niese og nevø får hver sin spesialbok (litt tilpasset med flere bilder av mottaker), og så blir det en generell til mine foreldre og en generell til min bror. Også må jeg jo ha en selv :nigo:

 

 

Fotobøker ja... Det har jeg planer om å bestille i julegave til noen jeg og... Burde vel kanskje sette i gang snart... Gruer meg litt, for jeg har aldri laget fotobøker før (bortsett fra i scrapping da). Men det går helt sikkert bra. :jepp:

Hvor bestiller du dine bøker?

 

Helt skutt i går kveld... Begynner å lure på om det er høsten som virkelig setter inn, for er ekstra trøtt om ettermiddagen/kvelden for tida føler jeg, og har bare lyst til å sove mer. Ikke så ille på morgenen (utrolig nok), men nesten ubrukelig etter kl 19... Jaja, alt ordner seg vel for snille fugler :jepp:

 

Er ikke bare fugler som er omtrent ubrukelig om kvelden. Sauer har det på samme måten for tiden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

 

Tirsdag, foreløpig ganske våken fuggel, og gode treningsplaner i ettermiddag. Ukens beste spinningøkt står for tur :hoppe: I morgen skal jeg på besøk til en kamerat og samboeren, og torsdag er det bedriftsidrett. Og litt sosialt etterpå. Ergo ser det ut til at denne uka går unna den også.

 

Helt skutt i går kveld... Begynner å lure på om det er høsten som virkelig setter inn, for er ekstra trøtt om ettermiddagen/kvelden for tida føler jeg, og har bare lyst til å sove mer. Ikke så ille på morgenen (utrolig nok), men nesten ubrukelig etter kl 19... Jaja, alt ordner seg vel for snille fugler :jepp:

Jeg er motsatt, ubrukelig om morgenen og alt for opplagt på kvelden. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kaffekopp: God morgen eller god formiddag... Alt etter som når man sto opp... :fnise:

 

 

Fotobøker ja... Det har jeg planer om å bestille i julegave til noen jeg og... Burde vel kanskje sette i gang snart... Gruer meg litt, for jeg har aldri laget fotobøker før (bortsett fra i scrapping da). Men det går helt sikkert bra. :jepp:

Hvor bestiller du dine bøker?

 

 

Er ikke bare fugler som er omtrent ubrukelig om kvelden. Sauer har det på samme måten for tiden...

Jeg bestiller hos JapanPhoto, via programmet Cewe Fotobok (eller hva det nå heter). Vært veldig fornøyd :jepp: Og hjelper at jeg gjerne har hatt gavekort der etter kamerakjøp eller diverse, så har jeg spart litt. Er forøvrig samme programmet som Elkjøp bruker til sin fototjeneste. Men fortsetter nok hos JapanPhoto siden det har gått smertefritt hver gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er forresten nesten ferdig med alle julegaver.

Jeg kan ikke fordra alt stresset med handling i desember, så jeg er stort sett ferdig før 1.november hvert år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ferdig, Jerle? Helt ferdig? Og vi er bare halvveis i oktober? Wow! Jeg er imponert... (og litt skremt).

 

Synes det kan være koselig med litt handling i desember, men ser helst at bare et par julegaver gjenstår i så fall, og at resten kan være kos og avslapning. Mye hyggeligere med en koselig kafetur, med varm kako og godt selskap, mens man ser på alle som stresser og haster :nigo:

 

:kaffekopp:
Mårnings forresten!

 

Koselig hos vennepar i går kveld, men ble litt sent og fuggel'n er trøtt i dag gitt. Blir lang dag i dag også, med bedriftsidrett etter jobb, før rask dusj og kostymeskift og så rett til byen. Jaja, er koselige aktiviteter da, så skal ikke klage i det hele tatt. Og i morgen er det jo fredag igjen! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du er ferdig, Jerle? Helt ferdig? Og vi er bare halvveis i oktober? Wow! Jeg er imponert... (og litt skremt).

 

Synes det kan være koselig med litt handling i desember, men ser helst at bare et par julegaver gjenstår i så fall, og at resten kan være kos og avslapning. Mye hyggeligere med en koselig kafetur, med varm kako og godt selskap, mens man ser på alle som stresser og haster :nigo:

Jeg har igjen til egne barn + mann. Kanskje noen småting sånn ekstra til noen av de eldste tantebarna + en gave til en på 15 år. Jeg aaaaaner ikke hva han skal få.

Men ja, jeg er tidlig ute i år. Litt pga at jeg hater stresset og mye pga at jeg måtte fordele utgiftene.(Men nå vet jeg at jeg skal jobbe fullt fram til sommeren, så da blir det litt bedre økonomisk. :hoppe: )

Dessuten skal jeg på tur i desember, så da har jeg ikke så god tid til slikt. :nigo: (Og jeg orker ikke å finne noe til andre enn egne barn på tur, det bli bare stress.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

 

Hektisk torsdag er lagt bak oss, og vi skriver atter engang FREDAG! :hoppe:

Fin rundtur etter jobb i går, og en kjapp tur innom hjemme før avreise til byen. Kino med gode kollegaer, litt mat og skravlings - fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...