Gå til innhold

Stay on these roads


Roadrunner

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sjauing av ved må vel også kunne regnes som trening?

Er ikke snakk om så veldig store ved-mengdene, men vedsjauing er absolutt innafor som trening :jepp:

Og skal bli godt å vite at det er i hus - en ting mindre å tenke på! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mårnings!

 

Litt lettere i snuteområdet i dag, så satser på at det var falsk alarm i går, og at basillene holder seg unna. :jepp: Tok det ganske rolig i går, men fikk puslet litt hjemme og fikk svettet litt da veden kom i hus. Boden er full, så nå er det bare å fyre i vei :hoppe:

 

I dag er det spinning-tid, og i morgen satser jeg på styrketrening. Så er det bedriftsidrett på torsdag, og vips er det fredag og helg igjen :bolledeig: Ikke særlig glad i helger jeg... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kaffekopp:

 

Mårnings!

Gårsdagen forsvant bare, med seminar, hektisk på jobb og huslige sysler på kvelden. Vips var det sengetid jo! I dag er det bedriftsidrett, og i morgen er det fredag :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppendeglad: God morgen! :hoppendeglad:

 

Det er F R E D A G ! ! !

 

:strix:

Herlig!

 

Ingen store planer for helgen, annet enn lang tur i skog og mark på søndag (om det lar seg gjennomføre etter alt regnet. I kveld satser jeg på ferske reker, sofa, og avslapning, og tror ikke det skjer så mye i morgen heller. Kanskje få ferdig årets første julegaver? Har noen fotobøker i produksjon, og det nærmer seg mål :nigo:

 

Våt og kald fuggel kom trygt hjem etter bedriftsidrett i går, og en varm dusj og god middag gjorde underverker. Ble en lang prat med ei venninne over telefonen, fikk sett Okkupert i opptak, og ellers bare slappet av og ladet opp til fredag. Slett ikke dumt!

 

:kaffekopp: er servert og ønsker alle gjester en flott avslutning på uka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiiiin lørdag! :hoppe:

Koselig kafédate med ei god venninne jeg ikke har sett på lenge, med god samtale og deilig mat. Skiltes lag etter nesten tre timer, og på vei mot bilen er det ei anna venninne som kommer løpende etter meg. Hun og ei venninne satt på en kafé jeg gikk forbi på min vei, og lurte på om jeg ikke kunne slå meg ned sammen med de litt. Endte med nærmere halvannen time i godt selskap - ergo masse kvalitetstid med gode venninner i dag. Sånt blir man glad av :bolledeig:

Nå er det litt veksling mellom landskamp og sjakk-vm på tven, og rolig sofatid med fyr på peisen. Lader opp til lang tur i bymarka i morgen - gleder meg!

:veslejenta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heavy Metal er ikke akkurat kjent sjanger her i gården, men guri så gode flere av artistene i Stjernekamp er i kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig med folket i at Celine var rett å sende hjem i dag, alle var så gode,men synes de andre var hakket bedre. 4 igjen :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig. Det var den svakeste som ble stemt ut i kveld. :jepp:

Men jeg vet jammen ikke hvem jeg synes var best. Men holder kanskje en knapp på Trine i kveld... eller kanskje Knut Erik... :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vanskelig å velge favoritt, høyt nivå og veldig bra låtvalg. Moro når det spisser seg i toppen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det vært teater eller konsert på tre scener i dag. Med skravling og mat i mellom. Heftig avslutning på kvelden med stykket Klassen vår. Veldig stekt og fysisk vondt å se det.

Nå sitter jeg på jernbanestasjonen og venter på gjest. Buss for tog på flytoget var ikke med i beregningen. Godt det finnes kaffe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ikke sett Stjernekamp i går. Trodde det gikk i reprise i dag, men det har visst måttet vike for VM i sjakk og kongelig dåp i Sverige- jeg sitter selvfølgelig benket for å se sistnevnte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...