Gå til innhold

Stay on these roads


Roadrunner

Anbefalte innlegg

Man skal ikke undervurdere livets små gleder... :fnise: Mener å huske fra sist rygget klikket at det å kunne snu seg i senga uten å grue seg på forhånd og planlegge hver bevegelse også var ganske stas...

For ikke å snakke om luksusen det er å kunne tørke seg bak etter nødvendig ærend... :sjenert:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:kaffekopp:

 

God mandagsmorgen!

Litt trøtt, litt uggen i formen, litt støl og litt vond rygg, ellers skal jeg ikke klage så veldig. Holder på planen om en treningsøkt i kveldinga, og har også med handlelappen og har en god tanke om å få handlet litt. Var ikke så veldig mye spennende i kjøleskapet i morges :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk, Supra!

 

Ryggen har hatt godt av å stå og bevege seg litt i dag, så den er heldigvis bedre. Fremdeles optimistisk rundt trening i kveldinga, og handleplanene står ved lagt. Bør bli bra :jepp: Underarmene er nesten brukanes de også (støl), så kan bli artig med litt solid styrketrening.

 

Ellers, gråvær her i dag, dårlig luft inne og vært ganske hektisk mandag. Men 20 minutter igjen, så... :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke bare inne det er dårlig luft i dag. Det er fryktelig lummert og trykkende både inne og ute. *svett*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:natti:

 

Mårnings...

 

Jau... Vet ikke helt hva jeg skal si, har definitivt hatt bedre netter og morgener, men det kan vel bare gå en vei nå? Ryggen var tilnærmet bra i går kveld, og treningen gikk fint. Deilig! Har visst klart å gjøre noe riktig siden ryggen kom tilbake på rett spor såpass raskt. Men... Snev av hodepine i hele går, men det ble liksom ikke noe mer en lett murring, så lot det bare være. Ble verre i løpet av treninga, men roet seg litt igjen etter trening. Så optimisten tenkte at en god natts søvn sikkert ville gjøre underverker. Dusten unnlot derfor å ta paracet før sengetid, tenkte at det jo ordnet seg. Realisten innså i løpet av natten at årsaken til at det ble lite og oppstykket søvn trolig skyldtes en vedvarende murring i hodet. Så kl 04:06 måtte jeg bare stå opp og finne noe smertestillende. Lå frustrert og oppgitt og ventet på at tablettene skulle virke, og da hodepinen endelig dro avsted, var det en halvtimes tid til vekkerklokka skulle ringe. Ingen vits i å sove med andre ord. Trenger jeg å si at jeg er fullstendig vrak i dag? Småkvalm, tung i hodet, trøttere enn trøttest og ikke akkurat full av energi og overskudd. Herlig... Holder hodepinen seg unna (foreløpig hjulpet av paracet - har også med meg i veska), så skal jeg nok komme greit gjennom arbeidsdagen, men blir det verre får jeg heller ta med pc-en hjem. Lei og frustrert kjenner jeg, men ikke så mye å gjøre med. Får bare ta time for time og dagen som den kommer.

 

:kaffekopp: :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

Mårnings!

Plutselig er det torsdag jo! Betyr at det er fredag og helg i morgen :nigo:

Kom meg gjennom tirsdagen på et vis, og fikk faktisk gjort litt rent på ettermiddagen. Hybelkaninene flyttet inn i støvsugerposen og det ble ryddet litt. Deilig! Heldigvis ikke like vrak i går, fungerte nesten på jobb og var ganske effektiv. Hjem til litt mat og avslapning før høstens første intervallspinning. :trene: Svett og sliten fuggel fullførte timen med stil og kom seg trygt hjem igjen. Skikkelig slit å sparke skrotten igang igjen, men deilig også... Hjem til en rask dusj og litt kveldsmat, før en drøy halvtimes overtidsjobbing. Er så godt når noe man antar skal ta laaaang tid og sikkert skape litt utfordringer, ender med å gjøre det stikk motsatte. Raskt, effektivt og smertefritt :bolledeig:

 

I dag går turen til hjemtraktene etter jobb, skal spise middag hos mine foreldre. I morgen er det jeg som skal være vertskap, og lørdag er det tid for litt kulturelt igjen, med god middag etterpå. Føler jeg igjen trenger mer timer, helger og fritid altså... :sjenert: Er så mye som skjer, og så mye mer jeg gjerne skulle vært med på!

 

Men først: :kaffekopp: og ønske om en fin torsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stemmer for at alle skal få mer fritid til å gjøre kjekke ting! Litt usikker på hvordan det skal løse seg praktisk men... :fnise: Snart er det helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alt for mye fri for tiden, jeg jobber jo i grunn deltid, det er bare at jeg så sjeldent har gjort det det siste året. Så når jeg nå da har fri 50% av tiden, så blir jeg bare sur. Har ikke fått gjort noe fornuftig, blir helt apatisk. Heldigvis har jeg Netflix. :fnise:

Er på jobb i dag da, det er derfor jeg snart er oppdatert her. :sjenert:

 

Ha en flott helg når den kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stemmer for at alle skal få mer fritid til å gjøre kjekke ting! Litt usikker på hvordan det skal løse seg praktisk men... :fnise: Snart er det helg!

Herlig - da har vi i alle fall to stemmer! :hoppe:

 

Jeg har alt for mye fri for tiden, jeg jobber jo i grunn deltid, det er bare at jeg så sjeldent har gjort det det siste året. Så når jeg nå da har fri 50% av tiden, så blir jeg bare sur. Har ikke fått gjort noe fornuftig, blir helt apatisk. Heldigvis har jeg Netflix. :fnise:

Er på jobb i dag da, det er derfor jeg snart er oppdatert her. :sjenert:

 

Ha en flott helg når den kommer!

Kjenner til den utfordringen også... :sjenert:

De dagene jeg har lite planer nå, så ender jeg gjerne i sofaen, med mobilen i handa og tv-en på i bakgrunnen. Smått apatisk. Men ikke så veldig sur da :ler:

 

Men jeg stemmer rett og slett for flere fredagskvelder og lørdager. Rom for sosialt liv, åpent i butikker (men gjerne begrenset åpningstid), og at de fleste andre også har fri. Vil derimot ikke ha søndagsåpne butikker - tror vi har godt av en dag uten butikkløping. Nå løper ikke jeg så mye i butikkene på lørdagene heller egentlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

To timer igjen av arbeidsdagen og det er bare å cruise inn mot helg :nigo:

Vært ei litt hektisk uke, men tror jeg har sånn passe kontroll på det meste nå, og satser på at jeg skal få landet resten før klokka blir 15. Kanskje til og med litt før? :lur:

 

Koselig med en liten tur til barndomstraktene i går, god middag og trivelig prat. :hoppe: Gleder meg til sosialt i kveld og gleder meg ekstra til konserten og god middag i morgen. Herlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix::sukk::strix:

En fantastisk konsert jeg har gledet meg lenge til, er over :trist: Men for en fin ettermiddag og kveld det ble! :bolledeig: I byens storstue, med byens store orkester, hovedpersonene selv, bandet og gjesteartister. Tårene satt løst, haken bevret, bet meg i kinnet, smilte bredt og klappet intenst. Åååååå! Skulle ønske det aldri tok slutt. Mektig og flott musikk gjør noe med en altså. Hadde mest lyst til å bli sittende for å få med meg ekstrakonserten også... :sjenert: Og når en av gjesteartistene er en av mine absolutte favoritter blant norske musikere, så er det jo ei perfekt pakke. Jepp, jeg sliter litt med å lande... Og har en liten, lykkelig, men vemodig klump i brystet. :strix::sukk::strix:

Etter konserten ble det nydelig mat i godt selskap, og nå har fuggel'n landet på sofaen og skal finne senga hvert øyeblikk. Trøtt ja, våknet jo altfor tidlig (06:40) i dag...

Endret av Roadrunner
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Var helt knall :strix:

Gjesteartisten skulle ha egen konsert om en drøy måned, og billetter var i hus. Men i går kom beskjeden om at konserten blir avlyst :trist: Hadde gledet meg stort til den jeg... :sukk:

Men foreløpig skal jeg glede meg over det jeg fikk oppleve i ettermiddag :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avlysninger er dårlig gjort...

Det er det!

Oppgitt årsak var sykdom, og hovedpersonen selv var for tiden skadet, så er nok det som er sykdommen. Går forhåpentligvis greit med noen få gjesteopptredener disse dagene, men egen turne blir kanskje i meste laget...

Men... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

 

Mårnings!

Mandag morgen, ny uke, siste dag i august, og dermed starter høsten offisielt i morgen. Fuggel'n var trøtt i morges, måtte benytte snooze-funksjonen et par ganger, men kom meg til slutt opp av senga.

 

Booket styrketime i kveldinga, og vurderer intervallspinning på onsdag. Torsdag er det tid for litt frisk luft, og så regner jeg med at helgen går med til oppussing (lister og møbler). Får besøk av snilleste paps, så vi håper at vi kommer i mål med gjesterommet :hoppe:

 

Men først er det mandag...

Får sende avsted en epost for å få refundert pengene for konserten som er avlyst :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...