Gjest Purple Haze Skrevet 19. januar 2013 #9601 Skrevet 19. januar 2013 Håper du har en fin lørdagskveld
Roadrunner Skrevet 19. januar 2013 Forfatter #9602 Skrevet 19. januar 2013 Koser meg på sofaen hjemme hos mams og paps. Fått deilig middag og nyter skikkelig vedfyring. Gradestokken ute viser 16 blå grader - KALDT i disse trakter! Håret er klippet og farget, og jeg tar det rolig.
Sauen Shaun Skrevet 20. januar 2013 #9603 Skrevet 20. januar 2013 God morgen. Regner med at du har en rolig søndagsmorgen hjemme hos mor og far. Kos deg.
Roadrunner Skrevet 21. januar 2013 Forfatter #9605 Skrevet 21. januar 2013 Mårnings! Hektisk fra start i dag, men satser på at det roer seg ganske kjapt. Ute er det og vind, inne er det en småtrøtt fuggel. En helt normal januarmandag med andre ord. 18 dager igjen (teller jo ikke med dagen i dag) og jenta er godt over gjennomsnittet klar for tur! Som jeg egentlig har vært noen uker/måneder Ellers, av dirty details kan det nevnes at jeg har fått tidenes byll i froten av heller private områder, og det er vondt! Vondt å bevege seg rett og slett. Kan bli en interessant tid frem til den sprekker. Sånn, nok om det (måtte bare få det ut ). Planer om å teste en ny time på treningssenteret i kveld, og håper jeg får tatt litt oppvarming/trening i helsestudio først, samt kanskje litt solarium? Ellers ingen store planer...
Daria Skrevet 21. januar 2013 #9606 Skrevet 21. januar 2013 (endret) Byllepest! Smittefare! Svartedauden er tilbake!! Alarm!!! ALARM!!!!! Ikke? Neivel, da... Endret 21. januar 2013 av Daria
Suzy Skrevet 21. januar 2013 #9608 Skrevet 21. januar 2013 Men alvorlig talt - det hørtes grusomt vondt ut. Ingen ide og gå å få skjært den opp...?
Roadrunner Skrevet 21. januar 2013 Forfatter #9609 Skrevet 21. januar 2013 Sånne pleier å gå seg til etter et par intense dager, og ikke sikker på hvor trivelig det er med kutting i den akkurat nå. I ferd med å gå fra dyp rød til litt mer blålig i senter, så det nærmer seg vel noe Glad for at den ikke sitter enda mer strategisk plassert... Men får vel finne frem et par bomullspads og legge klar i veska, for aner meg at det må demmes opp litt når det går hull. Men det var da skrekkelig interessant tema jeg har klart å dra opp av hatten i dag Snart møtetid, så gjøre siste rest på jobb, så innom bilforhandleren og bytte ei pære, og så hjem til litt middag kanskje? Ikke fornøyd med klippen denne gang, men lite å fikse opp i siden endel er klippet for kort... Ser nok ikke helgalt ut, men jeg merker det selv.. Prøve å være flinkere til å forklare neste gang kanskje? Eller legge om til annen sveis?
Suzy Skrevet 21. januar 2013 #9610 Skrevet 21. januar 2013 Jeg ble litt sånn ved tanken på den derre dingsen... Au.... Nuvel. Klippes i dag jeg og. Ny frisør og spent!
Daria Skrevet 21. januar 2013 #9611 Skrevet 21. januar 2013 Ikke tenk så mye, Suzy - det er det tryggeste
vimse Skrevet 21. januar 2013 #9612 Skrevet 21. januar 2013 Men kan du ikke legge en pad med aloe vera på eller noe?? Høres ikke godt ut
Suzy Skrevet 21. januar 2013 #9613 Skrevet 21. januar 2013 Ikke tenk så mye, Suzy - det er det tryggeste Prøver veldig hardt.....
Roadrunner Skrevet 21. januar 2013 Forfatter #9614 Skrevet 21. januar 2013 ikke meningen å rote til tankegangen din Suzy!
Roadrunner Skrevet 22. januar 2013 Forfatter #9616 Skrevet 22. januar 2013 Mårnings! Tirsdag, fuggel'n våknet veeel tidlig (tissetrengt, våknet 30 min før vekkerklokka, altså ca 0515...), men har fått en lang og rolig morgenstund. Klar for å møte tirsdagen og gjøre det som må gjøres. Treninga i går var en litt så som så time, men fikk da gjort litt og ble riktig så svett/varm og sliten. Men hoftene er fremdeles ikke veldig glad i treningstimer hvor det blir mye fokus på bevegelser i nettopp hofteleddet, så jeg må nok se om jeg kan finne noe annet enn akkurat den timen. Men artig å ha forsøkt! I dag blir det den vanlige tirsdagsøkten, intervallspinning Kan ellers melde at vekta foreløpig viser -1,3 kg i løpet av ca 10 dager. Greit fornøyd med det Har ikke noe forbud, men forsøker å holde fokus og være litt flink. Håper det fortsetter!
mocci Skrevet 22. januar 2013 #9618 Skrevet 22. januar 2013 Byller, helt ukjent fenomen for meg, aldri hatt det. Høres ikke ut som jeg har gått glipp av noe.
Suzy Skrevet 22. januar 2013 #9620 Skrevet 22. januar 2013 Så flink du er! Min vekt hopper opp og ned for hver dag som går (ja jeg veier meg hver dag), men jeg er nok ned i allefall 1,5 kg og det er ganske bra på ca 20 dager. Det går litt saktere med meg... Også forsøker jeg å holde meg og ikek spørre om byllepesten.... men det greier jeg ikke
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå