Roadrunner Skrevet 17. januar 2013 Forfatter #9581 Del Skrevet 17. januar 2013 Torsdagsklem er sjelden feil, Sauen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 17. januar 2013 #9582 Del Skrevet 17. januar 2013 Fredagskveld er den aller beste - da er det fri, man har hele helga foran seg og alt erbare fryd og gammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 17. januar 2013 Forfatter #9583 Del Skrevet 17. januar 2013 Snaue to timer igjen, sola skinner (snøfiller i lufta ser ut som bittesmå konfetti) og fuggel'n lader opp til ettermiddagen/kvelden. Ganske stille på jobb i dag, problemene virker som om de har gitt seg for denne gang, og jeg får faktisk gjort litt annet igjen. Slett ikke verst. Smått tendenser til et månedlig besøk (som ikke er så månedlig lenger på grunn av minipillen, men som absolutt ikke er velkommen heller), men håper det gir seg raskt og greit. Fordelen med litt tendenser nå er jo at jeg trolig er langt unna slike tendenser på ferietur Ja, har jeg nevnt at det nå bare er 22 dager igjen? Snart ferdige med 20-tallet jo! Kanskje få tak i en neve dollar ettehvert? Anbefales endel kontanter den første delen av turen, så regner med at jeg må få tatt ut litt reisepenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 17. januar 2013 #9584 Del Skrevet 17. januar 2013 Gurimalla, tida går jammen fort! Tre uker til avreise. Det flyr jo som en vind Ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vimse Skrevet 18. januar 2013 #9585 Del Skrevet 18. januar 2013 Fredag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 18. januar 2013 Forfatter #9586 Del Skrevet 18. januar 2013 T G I F ! ! ! Do I need to say anymore? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 18. januar 2013 Forfatter #9587 Del Skrevet 18. januar 2013 Mårnings! Det er , det er og det er FREDAG! Sistnevnte redder dagen Kjempekoselig kveld i går, men merker at det ble litt senere enn vanlig. Trøtt skrott! Skulle hatt med meg treningstøy i bilen i dag, men rakk det rett og slett ikke (slumreknappen var litt for fristende og da fikk jenta litt dårlig tid og glemte hele greia), men får heller svinge innom hjemme og hente treningstøy. Har fremdeles en plan om en liten treningsøkt i ettermiddag før jeg tar helt helg Men først: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 18. januar 2013 #9588 Del Skrevet 18. januar 2013 T G I F ! ! ! Do I need to say anymore? AMEN!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 18. januar 2013 #9589 Del Skrevet 18. januar 2013 Fredag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 18. januar 2013 #9590 Del Skrevet 18. januar 2013 Joiner fredagskoret: Det er fredag og praktisk talt helg! Ha en strålende dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 18. januar 2013 Forfatter #9591 Del Skrevet 18. januar 2013 Lunstid! Det vil si at fredagen er halvgått plutselig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 18. januar 2013 #9592 Del Skrevet 18. januar 2013 God helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 18. januar 2013 Forfatter #9593 Del Skrevet 18. januar 2013 Er det lov til å ta treningsfri idag også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 18. januar 2013 #9594 Del Skrevet 18. januar 2013 Javisst Det er jo fredag Jeg har planer om sofa og sjokolade, da synes jeg godt du kan fjøre det samme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 18. januar 2013 Forfatter #9595 Del Skrevet 18. januar 2013 Nope, jeg SKAL på trening! Litt/Alt er bedre enn ingenting Hjem og spise bittelitt, ta på treningstøy og komme seg nedover etterhvert. Jeg skal Jeg skal Jeg skal JEG SKAL! *tar meg selv kraftig i nakkeskinnet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 18. januar 2013 #9596 Del Skrevet 18. januar 2013 Bare vær sånn du, kan være latsabb alene jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 18. januar 2013 Forfatter #9597 Del Skrevet 18. januar 2013 Jeg er plutselig hjemme igjen og har inntatt sammen med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 18. januar 2013 #9598 Del Skrevet 18. januar 2013 Joiner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vimse Skrevet 18. januar 2013 #9599 Del Skrevet 18. januar 2013 Og jeg ligger, i kjent stil, foran ovnen Mannen har sagt han skal trene spetakkelet i kveld, så da får jeg turfri også. Kan ikke si jeg er lei meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 18. januar 2013 Forfatter #9600 Del Skrevet 18. januar 2013 Dro da jeg hadde skrevet forrige innlegg, og er veldig fornøyd med en time på tredemølla (mest gange, men også litt jogging og oppoverbakke) - drøye 600 kcal. Hjem til ansiktsmaske, skrubb, hårkur og bodybutter. Og middag! Nå er inntatt og på bordet står gulrøtter og dip. Fremdeles FREDAG!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå