Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Komme seg hjemover nå kanskje? :klo:

:natti:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Komme seg hjemover nå kanskje? :klo:

:natti:

Ja, det synes jeg. :jepp:

Skrevet

På jobb så lenge??

Defintivt på tide å komme seg hjem da ja!!

Skrevet

Dere har nok helt rett, er nok lurt å ta det litt roligere. Ser ut til å bli i meste laget for skrotten. Det kjipe er bare at jeg egentlig ikke føler at jeg stresser SÅ mye eller at jeg har SÅ mye gjøre. Allikevel har det knytt seg litt i skuldre nakke... Spinningsykkel var ikke noe greit i dag, fikk etterhvert ganske vondt i hodet og var stiv i nakken. Så da gikk jeg etter ca 3/4 av timen, tok en rolig dusj, og svingte hjem og tok et par tabletter før jeg dro på jobb. Står på jobb nå, føler meg avslappet, hodet og nakken oppfører seg (pillene eller bare bedre stilling?), og har tenkt å ta det rolig men få gjort litt her i løpet av en time/halvannen. Så får jeg kanskje litt bedre dag i morgen?

:klemmer:

Mocci!!!! :daane:

Så koselig å se deg her!

Og gratulerer SÅ mye!!

Men du lurer ikke meg altså, huleboer'n skal ikke ha skylda for hele ditt fravær :opplyser: Du har da vært borte MYE lengre enn de ukene? :klo:

:fnise:

Hmm nei kan vel ikke legge all skyld på huleboeren stakkars, når jeg tenker meg om så har jeg vel vært fraværende siden sommeren..... :sjenert:

Skrevet

God morgen!

Håper du har en litt mer stressfri dag i dag og at nakken er bedre.

Gjest Purple Haze
Skrevet

God morgen :kaffekopp:

Nå må du passe på deg selv, så du ikke brenner deg helt ut. Ikke overtid i dag også, håper jeg? Ha en fin onsdag :klem:

Skrevet

:kaffekopp:

Regner med at dagen i dag også kommer til å gå smått i ett, men ingen hodepine nå, og ikke aller verst i nakke/skuldre (kjenner det litt, men helt overkommelig). Ingen planer for ettermiddagen annet enn å få støvsuget, ryddet litt og ellers slappet av tror jeg. Har lyst til å trene, men tror jeg skal vente til i morra og heller ta en økt før jeg skal ut og spise med gode venninner. Avpasse farten litt til forholdene :ler:

Trøtt, litt oppgitt men ellers ok her. Var hjemme rett før halv ti i går kveld, og gikk rett på badet for tannpuss og stell. Stupte under senga, leste i 5 minutter og sovnet ganske greit tror jeg. Oppe og tisset en gang i natt, ellers koma.

Halvveis i uka i det minste! :pls:

Skrevet

Avpasse farten litt til forholdene :ler:

Det høres ut som en god plan. :jepp:

God morgen! :kaffekopp:

Har du noen anelse om hvordan sommerferien ser ut for din del? Sauen planlegger nemlig en tur til Fuggelland første uka i juli. :bolledeig:

Skrevet

:kaffekopp:

Sommerferien? Hmmm... Ikke satt meg opp på noe ennå, men mistenker at jeg er på jobb første uka i juli. Hvis jeg skal følge normalen så vil jeg anslå at jeg har ferie fra rundt 19. juli. Men at jeg jobber betyr jo bare at jeg er i by'n! :hoppe: Og har ettermiddager og sikkert helger fri :nigo: Ikke for det, mistenker vel at Sauen får litt av hvert å holde på med på sin ferietur :lur:

Lunsj unnagjort, tre timer igjen, og foreløpig henger det meste på greip her. Få unna et møte til, litt feilsøking og litt smådill, så kanskje vi ser en ende på dagen? :klo:

Skrevet

Jeg var jo mest bekymret for at du kanskje var ute på reise den uka jeg da... Har jo veldig lyst til å treffe Fuggel'n igjen. Så at du jobber den uka er godt nytt for meg. :jepp: Og vi kan jo håpe at vimse kanskje er i de traktene også denne gangen...

Og ja, jeg får nok litt av hvert å holde på med i ferien. Men jeg ser for meg at det kan være godt med en pause eller to fra bleier, søskensjalusi og kaptein Sabeltann også... :ler:

Skrevet

Flott!

Tror forøvrig det er større sannsynlighet for at jeg er skikkelig på farten i februar (de siste 3-4 årene) enn i begynnelsen av juli :fnise: Er ikke februar feriemåneden over alle? :klo:

Skrevet

For min del blir det mars som blir feriemåneden i år :lur:

:hoppe:

Skrevet

Hvor går turen, vimse? *nysgjerrig*

Skrevet

Tenerife :nigo:

Ah! Deilig! :nigo:

En uke? To uker?

Og du, hvordan går det med jobbsituasjonen din?

Skrevet

God morgen! :kaffekopp:

Torsdag, det nærmer seg helg (og frisørtime! :strix: ) og fuggel'n er på beina i dag også. :opplyser: Har en plan om å få i meg et par knekkebrød etter jobb i dag, og så tusle avsted til treningssenteret. Aner meg at det kan bli en heller interessant opplevelse, men jeg skal forsøke :jepp: Så bærer det avsted til byen for å treffe gode venninner til nydelig middag og skravling. Blir koselig! Og så er det heldigvis fredag i morgen! :hoppendeglad:

Skrevet

God morgen!

Nå er det virkelig ikke langt til helg - jeg ser frem til den!

Skrevet

Jeg ser også frem til helg, virkelig!

Kanskje spesielt fredagskvelden, ingen planer bare slappe av og legge meg tidlig. Må nok ha vekkerklokke på lørdagen (for å være sikker på at jeg ikke forsover meg), og regner med å dra avsted senest kl 10. Litt usikker på om jeg skal overnatte hos mine foreldre fra lørdag til søndag, men antar at jeg kommer til å gjøre det. Tar i alle fall med klær/ting til ei overnatting, så får vi se. Tar en dag av gangen for tida.

Lønning i morgen, fredag i morgen - jepp, da skal nok torsdagen gå greit! :jepp:

Skrevet

Svinser innom med en torsdagsklem. :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...