Roadrunner Skrevet 14. januar 2013 Forfatter #9541 Skrevet 14. januar 2013 Mårnings! Rise and shine... Trøtt fuggel, men kommet meg i fillene og er igang på jobb. Ingen treningsplaner i dag, men satser på intervallspinning i morra. Tror jeg skal prøve å få handlet litt i dag, og vasket badet samt støvsugd (burde gjort det i helga, men var deilig med sløvings også...). Skal gi skuldrene et par dager til, men blir de ikke noe bedre så skal jeg ta turen innom en massør. Kan ikke gå rundt sånn her... Men virker litt bedre enn det var i helga, så håper det er på retur. Ellers kan det nevnes at fuggel'n tok en tur på vekta på lørdag, og har en plan om å være litt mer systematisk fremover i håp om å se litt resultater. Ikke noe drastiske greier, men litt justeringer på kostholdsfronten, et mer normalisert forhold til Freia, og gode treningsøkter. Så håper jeg det kan pusle seg rette veien.
Sauen Shaun Skrevet 14. januar 2013 #9542 Skrevet 14. januar 2013 God morgen! :fjøskaffe: Høres ut som du kanskje burde hatt en time eller to hos massør ja. Og et normalisert forhold til Freia er det flere som burde hatt. Juleflesket har satt seg godt på Sauen også...
Suzy Skrevet 14. januar 2013 #9543 Skrevet 14. januar 2013 God morgen fuglen! Jadda - det er dessverre justeringstid i hos katta også Mer trening og mindre mat, rett og slett. Kjedelig, men nødvendig Låter som du egentlig burde fått deg en fast massør, som kan holde nakke og skuldre myke jevnt over, syns jeg..? Det fungerer det altså. God mandag!
Daria Skrevet 14. januar 2013 #9544 Skrevet 14. januar 2013 Freia er min venn -er ikke det helt normalt?
Roadrunner Skrevet 14. januar 2013 Forfatter #9545 Skrevet 14. januar 2013 Fast massør hadde vært utrolig deilig! Men føler ikke det står høyt nok på prioriteringslista for øyeblikket er jeg redd. Først en haug faste utgifter (1. kvartal er alltid superfestlig), så ferietur og SÅ kanskje litt rom for andre ting igjen? Blåmandag i dag, skikkelig blåmandag: 1. skikkelig trøtt fuggel 2. det snør ute 3. tekniske problemer på jobb i nesten 4 timer 4. nevnte jeg trøtt fuggel? Jaja, drøye to timer igjen (og masse som må gjøres ferdig som ikke har blitt gjort fordi vi har manglet linje til omverdenen i dag), så handling (billige frukt og grøntgreier på Coop) og så hjem til rengjøring av bad kanskje?
Daria Skrevet 14. januar 2013 #9546 Skrevet 14. januar 2013 (endret) Godt du har noe å glede deg til når du kommer hjem... Har kommet litt snø her også Skal jeg først ha vinterkulde, vil jeg ha snø også, det er noe deprimerende med barfrost... Endret 14. januar 2013 av Daria
Suzy Skrevet 14. januar 2013 #9547 Skrevet 14. januar 2013 Jeg kjente jeg ble dødssur når jeg oppdaget at det har begynt å snø på toppen av grisekaldt vær... Kan det være nødvendig lissom?
Roadrunner Skrevet 14. januar 2013 Forfatter #9548 Skrevet 14. januar 2013 Helt unødvendig med snø nå! *Teller ned - 25 dager igjen! *
Gjest Purple Haze Skrevet 14. januar 2013 #9549 Skrevet 14. januar 2013 25 dager går jo kjempefort! Da slipper du i hvert fall unna snø Snart gjort unna mandagen også, jo! Da kan du ile hjem og vaske bad. Det er jo alltid like artig...
Roadrunner Skrevet 14. januar 2013 Forfatter #9550 Skrevet 14. januar 2013 Har tatt kjapt over badet, spist enkel middag og kantet på sofaen under pledd. Hodepine... Trolig trøtt, ømme skuldre, litt lite vanndrikking i dag og smått sliten. Blir tidlig kveld...
Roadrunner Skrevet 15. januar 2013 Forfatter #9551 Skrevet 15. januar 2013 God morgen! Foreløpig hakket mer våken enn i går, tross litt skral søvn i natt. Stod opp igjen igår kveld for å få i meg litt smertestillende, og sovnet endelig da de begynte å virke. Kom meg opp da klokka ringte, og fungerer foreløpig sånn nogenlunde greit. Blir lang dag i dag, men håper det skal gå greit etter planen. Først full dag på jobb, så hjem til middag og skift, så spinning, og så ut på jobb igjen for overtid. Og til slutt senga igjen. Litt usikker på hva morgendagen bringer av trening eller sosialt, på torsdag blir det trolig trening først og sosialt etterpå, og vips er det helg. Og ikke minst frisørtime! Gleder meg! Nå er det tilnærmet katastrofe her...
Daria Skrevet 15. januar 2013 #9552 Skrevet 15. januar 2013 Jobb - trening - overtidsjobb? Høres ut som en slitsom dag...
Suzy Skrevet 15. januar 2013 #9553 Skrevet 15. januar 2013 Enig med Daria - veldig slitsom faktisk. Du må passe på deg nå da fuglen og særlig på den nakken og de skuldrene, for den høres virkelig ikke helt bra ut.
Sauen Shaun Skrevet 15. januar 2013 #9554 Skrevet 15. januar 2013 God morgen. Det var litt av en dag du har lagt opp til. Stell pent med nakken og skuldrene dine nå.
Roadrunner Skrevet 15. januar 2013 Forfatter #9555 Skrevet 15. januar 2013 Blir en litt texas-dag i dag ja... Og verre har det blitt. For problemene fra i går (som vi trodde var løst rundt 1230, ser ut til å fortsette i dag. I tillegg har det dukket opp et par hastesaker, så nå er det litt armer og bein her. Men jeg prøver å senke skuldrene og gjøre så godt jeg kan uten å bli stresset.
Roadrunner Skrevet 15. januar 2013 Forfatter #9556 Skrevet 15. januar 2013 Lunsj unnagjort, problemene ser ut til å være løst (igjen - lurer på hvor lenge det varer denne gang?), og jeg prøver å få unna så mye som mulig av hastesakene på en fornuftig måte.
Gjest Purple Haze Skrevet 15. januar 2013 #9557 Skrevet 15. januar 2013 Enig med Suzy, ta det litt rolig nå, så du ikke går på en smell. Tro meg, jeg har vært der. En merker det gjerne ikke selv heller, før det er for sent.
mocci Skrevet 15. januar 2013 #9558 Skrevet 15. januar 2013 Heisann Bippe! Long time no seeeeeeee.. Beklager at jeg har vært litt out of it, har vært så dårlig pga huleboer, fikk brekninger hver gang jeg prøvde å nærme meg Pcen. Alt man skal oppleve, har en mistanke om at disse preggis greiene får meg til å gjøre alt mulig rart. Akkurat nå har jeg skikkelig dilla på pinneis, vannis midt på vinteren. Hva har skjedd i livet ditt siden sist da?
vimse Skrevet 15. januar 2013 #9559 Skrevet 15. januar 2013 Et tips: vipp bh-stroppene bort fra nakken sånn inni mellom, så skuldrene får litt "pusterom". Og kanskje arbeidsstedet ditt burde investere i ris- eller rapspute som kan varmes i mikroen??
Roadrunner Skrevet 15. januar 2013 Forfatter #9560 Skrevet 15. januar 2013 Enig med Suzy, ta det litt rolig nå, så du ikke går på en smell. Tro meg, jeg har vært der. En merker det gjerne ikke selv heller, før det er for sent. Dere har nok helt rett, er nok lurt å ta det litt roligere. Ser ut til å bli i meste laget for skrotten. Det kjipe er bare at jeg egentlig ikke føler at jeg stresser SÅ mye eller at jeg har SÅ mye gjøre. Allikevel har det knytt seg litt i skuldre nakke... Spinningsykkel var ikke noe greit i dag, fikk etterhvert ganske vondt i hodet og var stiv i nakken. Så da gikk jeg etter ca 3/4 av timen, tok en rolig dusj, og svingte hjem og tok et par tabletter før jeg dro på jobb. Står på jobb nå, føler meg avslappet, hodet og nakken oppfører seg (pillene eller bare bedre stilling?), og har tenkt å ta det rolig men få gjort litt her i løpet av en time/halvannen. Så får jeg kanskje litt bedre dag i morgen? Heisann Bippe! Long time no seeeeeeee.. Beklager at jeg har vært litt out of it, har vært så dårlig pga huleboer, fikk brekninger hver gang jeg prøvde å nærme meg Pcen. Alt man skal oppleve, har en mistanke om at disse preggis greiene får meg til å gjøre alt mulig rart. Akkurat nå har jeg skikkelig dilla på pinneis, vannis midt på vinteren. Hva har skjedd i livet ditt siden sist da? Mocci!!!! Så koselig å se deg her! Og gratulerer SÅ mye!! Men du lurer ikke meg altså, huleboer'n skal ikke ha skylda for hele ditt fravær Du har da vært borte MYE lengre enn de ukene? I mitt liv? Næh, det meste har du vel sikkert fått med deg på FB tenker jeg (om du har snoket litt rundt der). Ikke så mye med andre ord Et tips: vipp bh-stroppene bort fra nakken sånn inni mellom, så skuldrene får litt "pusterom". Og kanskje arbeidsstedet ditt burde investere i ris- eller rapspute som kan varmes i mikroen?? Bh-stropp er herved ytterst ute på skulderen og jeg koser meg med litt a-ha på øret Ikke vondt akkurat nå! Oppvarmbar pute er sikkert ingen dum ting, men altså... I min jobb er det svært sjelden jeg sitter eller står stille særlig lenge av gangen, og er redd en slik innretning måtte hatt knapper/borrelås eller tape for å sitte fast her. Men takker gjerne ja til en haug timer hos massør betalt av arbeidsgiver
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå