Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Morgen og morgen... :fnise:

:jepp:

Skrevet

:bond:

Fy fader for en fredag :kaklehone:

Flyr lavt her jo!

Og stråler skikkelig fra nakke/skuldre... Herlig! :balltre:

2.5 time igjen *teller*

Skrevet

Bare en og en halv nå. :opplyser:

*hjelper Fuggel'n med tellinga*

Skrevet

Takk, Sauen!

Gått i 110 fra kl 07 i morges, og det merkes. Men nå har det roet seg litt her, og jeg puster nesten normalt. Fremdeles skikkelig ømt i nakke og skuldre, men krysser fingrene for at litt trening hjelper. Og solarium etterpå... Og taco til middag :jepp:

En time igjen til helg, og 4 uker igjen til ferie :hoppe:

Kommer sterkere tilbake i bøker og rundtom!

:klem:

Skrevet

Åh, taco til middag. Det fikk jeg lyst på nå. Men da må jeg i butikken først, og det orker jeg ikke nå. Kanskje i morgen. :sikle:

God helg, Fuggel'n. :klem:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Deilig med helg! Håper trening hjalp på vonde skuldre og nakke? God fredagskveld, snuppa :klem:

Skrevet

:veslejenta:

En liten og grei treningsøkt med altfor mange mennesker som også hadde en plan om fredagstrening (hersens nyttårsforsetter :opplyser: ). Smått kaotisk, mem fikk da svettet litt. Nå er taco spist (godt ja!), kjøkkenet ryddet og sofaen inntatt med strikketøyet i fanget. Sløv kveld står på planen! Skuldrene er heldigvis litt bedre, og skal prøve å få tøyd litt og trent litt i helga tenkte jeg. Kanskje litt færre folk der da? :klo:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Bare vent til litt ut i februar, da faller mange av nyttårstrenerne av lasset, og det blir mer normale tilstander på senteret igjen :ler:

Nyt kvelden! :)

Skrevet

Satser på bedre tilstander nå i formiddag og satser på en liten treningsøkt igjen. Har ikke blitt de tøffeste øktene så langt i år, men alt er bedre enn ingenting! :jepp: Ellerd ingen planer for dagen eller helgen, deilig!

Skrevet

Håper du får en grei treningsøkt i formiddag. :duskedame:

Skrevet

Mye folk i dag også, men ble 50 min på tredemølle med noen 1-2 minutts rolig jogg med gange mellom samt noen 15-20 sekunds løp i 12 km/t med gange mellom. Så godt fornøyd med drøye 5 km totalt. Dusjen venter nå :dusje:

Skrevet

Godt jobba, Fuggel'n. :klappe:

Nyt latskapen resten av dagen. :veslejenta:

Skrevet

Gikk på en smell latskapsmessig... :sukk: Står med hodet i vaskebøtta plutselig. Jaja, blir rent da :nigo:

Skrevet

Både trening og vasking på en lørdag er jo kjempebra innsats det. :jepp:

Kos deg i kveld. :klem:

Skrevet

Gikk på en smell latskapsmessig... :sukk: Står med hodet i vaskebøtta plutselig. Jaja, blir rent da :nigo:

Snublet du - ettersom du fikk hodet i bøtta? Du vet at vaskingen går enklere om du tar hodet ut av bøtta først?

Skrevet

Snublet du - ettersom du fikk hodet i bøtta? Du vet at vaskingen går enklere om du tar hodet ut av bøtta først?

:skratte:

Altså, det føltes veldig som å snuble i bøtta og nærmest ramle oppi den med hele meg (vi vet jo alle at det er heeelt umulig, med mindre det er en veldig stor bøtte - noe jeg ikke har). Skulle bare vaske ei hylle og et par ting som står på hylla... Så sveipa filla borti veggen og ble skikkelig møkkete... Og veggen ble skjoldete. Så da måtte liksom alle kjøkkenveggene og lister vaskes :sukk: Men nå er kjøkkenet rent! :veslejenta:

Skrevet

:hoho:

Flinka!

Fikk tatt et jafs i går jeg også, skjønt!

Skrevet

Klassisk. Du må aldri komme borti større flater på den måten der. Det er som å tørke litt midt på ei skapdør - det fører nesten alltid til at alle skap må vaskes.

Skrevet

Så sant, Suzy. Men samtidig skremmende å se hvor skittent det faktisk var, og godt å ha tatt det. Så ikke helt feil sånn egentlig.

Trening, vims i Dyreparken og nå er sofaen inntatt. Fin søndag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...