Gå til innhold

Stay on these roads

Roadrunner

Anbefalte innlegg

God morgen!

Duh er du klar over at du står som mann på profilen som vises ved siden av innleggene dine?? Oppdaget det akkurat nå og måtte le litt :hoho:

Har du kommet deg opp igjen på morgenkvisten?

Var det godt med spinning igjen og går det bra med karboavvenning?

Serverer en :kaffekopp: for sikkerhets skyld ;)

God morgen!? :klø:

Ikke rart at dagen har gått i ball, her er jo til og med "kjønn" feil! :fnise: Tror det skal være rettet nå :sjenert:

Dagen har vært hektisk og småfrustrerende så langt. Men det går jo det også! Føles som om jeg har vært på jobb i en evighet, og så viser klokka at det bare har gått to timer... :sukk:

Spinninga gikk bra! Var litt tungt å komme igang igjen, men det var vel ikke annet å vente. Klar for intervallspinninga igjen imorra, og gleder meg! Karboavvenninga går også ganske bra, var streng og flink i går! Resultatet var ned 1,4 i dag morges (jepp, vet at det er vann og vas, men moro lell!). Gått opp altfor mye de siste ukene, så virkelig på tide med skjerpings igjen. En stund til 9-tallet igjen for å si det slik... Men det skal gå!

:kaffekopp: trengs for å komme i mål i dag tror jeg...

God morgen :goodbye:

Håper også både spinning og lavkarbo gikk greit igår :jepp:

Her har dagen begynt tregt men godt.

Ha en fin dag :klem:

Takk for det, fairy! :vinke:

Gårsdagen gikk bra :jepp:

Føles tyngre i dag, men skal nok klare det også! :jepp: Ingen treg dag her (annet enn meg..), heller hektisk og styrete. Men men, jeg henger på!

Kos deg du også! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan er det mulig at klokka bare er 13:30???

Jeg har jo vært her i en evighet!!! :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare et kvarter nå! :bond:

Om jeg kommer herfra i nærheten av vanlig tid. :sukk:

Litt vasedag dette her, må innrømme det. Tror jeg står over treninga idag, lader opp til spinninga i morra. Så får jeg handlet litt i dag, bakt og puslet hjemme. Og slappet av litt...

Gruffe-tirsdag på en onsdag da gitt!

:veslejenta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom fra jobb nærmere 1630, og mulig jeg må jobbe litt i kveld også (krysser fingrene for at jeg slipper). Fikk handlet litt på vei hjem, og nå blir det litt pusling hjemme tenker jeg. Og litt sofatid rett og slett! Trøtt og sliten i toppen. Men bare to dager igjen, så er det helg :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du slapp ekstrajobb i dag - så kjedelig.

Jeg har klappet sammen i sofaen og glaner på tv - to dager til fri og utrolig hvor fort tiden går når man har det travelt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flink du er som kommer igang igjen! Det er det vanskeligste syns jeg, å komme tilbake til hverdagen og være flink! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

Bortsett fra et par kjappe telefoner så slapp jeg jobbing i går kveld. Deilig! Fikk endelig epilert leggene (ellers måtte jeg vel investert i produkter spesielt beregnet for pels-stell... :sjenert: ), bakt ny runde solsikkeruter (med både solsikke, gresskar, linfrø og sesamfrø) og strikket litt. Smårolig kveld med andre ord. Tok lang tid før jeg sovnet, men tror jeg har sovet ganske tungt i natt. Var i alle fall laaangt inne i drømmeland da klokka ringte! :natti:

I dag blir det spinning, og så må jeg finne på noe godt til middag. Aner meg at blomkål er involvert, enten som mos eller ris. Vi får se! En liten sjokoladesprekk i går :flau: men den er herved nevnt og glemt. Vekta litt nedover igjen i dag, så fortsetter skjerpingsen!

Tør ikke tenke på hvordan arbeidsdagen i dag kommer til å arte seg... Så får ta en time av gangen! Er stygt redd for at galskapen fra igår kan fortsette utover dagen... :sukk:

Snart helg!

Torsdags- :kaffekopp: er servert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig at det er så stress for deg om dagen.. det er ikke bra med så mye styr på jobb.

Det blir sikkert deilig med spinning - om det er blomkål som er tingen anbefaler jeg deg å kikke på den LCHF-bloggen jeg lenket til en gang - den har en grateng jeg har veldig lyst til å prøve en dag snart.

Lagde forresten den fiskegratengen på mandag og har hatt mat hele uka hittil :ler: Den var kjempegod!

Drit i sjokoladesprekk - så lenge du er på rett kjøl går det fint :)

Håper det blir en god dag tross stress og styr - og i morra er det tross alt fredag :hug:

Endret av Suzy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er tross alt fredag i morgen ja! :danse:

Har et par blomkål, så tenkte kanskje at jeg burde finne på noe smart der. Vimsa innom LCHF-bloggen, og der så jo den blomkål- og bacongratengen skrekkelig god ut da! :wow: Men det betyr i så fall at jeg må innom butikken igjen... *gruble* Kanskje jeg heller skulle notere litt på handlelappen til neste butikkrunde, og slippe butikktur i dag? Så minker jeg risikoen for sjokoladesprekk også... :sjenert: Men kanskje det blir en mellomting? Hmmm...

Foreløpig litt roligere dag i dag enn i går, og timene har gått litt raskere. Håper det fortsetter slik, og at jeg kommer avsted kl 15 i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns den gratengen så supergod ut - planlegger å teste den i helga faktisk, for den ser ut til å fungere sammen med f.eks entrecote eller noe slikt :spise:

Den bloggen er forresten helt genial - jeg er innom der stadig for å hente inspirasjon og har vært stort sett veldig fornøyd med det jeg har laget derfra.

BRA det er mindre stress. For min del er det mindre fokus :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går fokuseringa Suzy? Og har formen kommet seg litt? Sånne dager er bare forferdelige...

Her har det gått jevnt og trutt i dag, men på langt nær så hektisk som i går. Deilig! Og timene har gått i et mer normalt tempo også! Bare 20 minutter igjen jo, og alt tyder på at jeg skal klare å komme herfra til vanlig tid i dag. Sånt liker vi!

Hey! En liten avbrytelse og plutselig er det 2 minutter igjen! Det er jo ingenting :danse: Da tror jeg at jeg skal få pakket sammen her og komme meg avsted. Hjem til litt middag og etterhvert spinning.

Enjoy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror jeg må komme meg på jobb grytidlig i morgen skal dette her gå sammen :sukk: Jeg har slitt med å tenke klart i dag og har slitt med å holde meg på nett, så jeg tror jeg bare gir meg nå og heller leverer i morgen tidlig....

Ha en fin efta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen!

Eller? :sukk: Vraket har kommet seg på jobb, men i hvilken tilstand? Fatter ikke det er mulig jeg. Eneste tanken min i morges da klokka ringte var: "Takk og lov det er fredag!!"

Hadde ikke klart en morgen til tror jeg. :sove:

Men, fredagen er i gang! Hektisk fra første sekund her, men håper det roer seg litt utover. Regner med det bare blir en tur hjem for å spise, slappe av litt og stelle seg, før jeg skal ut med tre venninner i kveld. Gleder meg! Men akkurat nå skulle jeg gjerne krøpet godt under dyna igjen altså.

Serverer :kaffekopp: og ønsker en strålende fredag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

Våken men litt stressa her - skulle ha levert fra meg et stykke arbeid i går, som jeg bare ikke ble ferdig med, så det MÅ jeg få sammen nå.

Og helst i går...

Men det er fredag :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fredag, tross alt!

Vet at jeg ikke skal si dette høyt (for da går det bare i ball), men kunne jo kanskje se på muligheten for å gå tidlig i dag... En times tid kanskje? *drømmer*

Strålende :sol: her da det hjelper! Og langtidsvarselet er ikke dumt det heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet at jeg ikke skal si dette høyt (for da går det bare i ball), men kunne jo kanskje se på muligheten for å gå tidlig i dag... En times tid kanskje? *drømmer*

Du må ikke jinxe det ved å si det høyt!

Virker som en krevende jobb du har, syns du ofte jobber overtid... Men på en fredag må det være lov å gå litt tidligere, eller iallefall til tida :hoppe:

Fredag! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjobing!

Lunsjen er spist, og nå løfter vi blikket opp og frem :sol:

Bare litt ettermiddagstimer igjen nå jo!

Jobben er nok generelt ikke mer krevende enn andre jobber, men den varierer endel. I perioder er det ganske rolig og greit, mens andre ganger koker det. Har vært ganske mye nå i år på grunn av endel omstrukturering, og det merkes. Kjenner jeg blir litt sliten av å holde det gående slik i lengre tid, så håper det roer seg litt nå. Er jo vår og greier! Men i dag SKAL jeg gå senest på tida, og aller helst kl 14 (jepp, vet det er idiotisk å si slikt høyt... Men jeg har ikke sagt det høyt her på huset, bare hvisket det på KG :fnise: ).

Ulempen er kanskje at jeg begynner å tenke litt rundt studiebiten om dagen. Siden jeg ikke har allverdens overskudd og samtidig føler jobben tar mye energi. Sånt gjør at man går litt i tenkeboksen: er dette så lurt? Vil det gå? Hva om jeg stuper rett i veggen? Samtidig kjenner jeg at jeg ikke har lyst til å bli gammel i denne type jobb.. Er helt greit, men ikke helt meg... :sukk:

Nei, bort med slike tanker på en fredag!

Gleder meg til jentekveld i kveld, med show og middag etterpå. Blir garantert koselig! :jepp:

:sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får du huske på at når du gjør noe du liker, får du energi :klem:

Fredagskveld med show og middag med venninner; Det høres koselig ut!! :danse::skravle:

:sol:

p.s. Jeg er sikker på at hvisking på KG = Magi!! :)

Endret av fairygirl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...