Suzy Skrevet 28. april 2010 #621 Del Skrevet 28. april 2010 Utrolig hvor mye tull jeg klarer å lire av meg så lenge jeg går inn for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 28. april 2010 Forfatter #622 Del Skrevet 28. april 2010 Tror det er noe som kalles naturtalent... Blomster vannet, tatt over det grøvste på badet, og nå er det tid for epilering. MÅ bare få gjort litt... Kjeeeedelig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 28. april 2010 #623 Del Skrevet 28. april 2010 Tror det er noe som kalles naturtalent... Oh yeah - jeg er gørgod på sånn skviddle-skviddle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 28. april 2010 Forfatter #624 Del Skrevet 28. april 2010 *noterer i CV'en: Skviddle-talent* Leggene er epilert og selvangivelsen levert! Det begynner å komme seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 28. april 2010 #625 Del Skrevet 28. april 2010 *noterer i CV'en: Skviddle-talent* Sjefen min vet det alt - og jeg er veldig rask på det også. Fantastiske kombo det der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 28. april 2010 Forfatter #626 Del Skrevet 28. april 2010 Tror jeg kan skrive det på min CV også... Og når folk heretter kommenterer at jeg klarer meg bra på tomprat, skal jeg parere med å si: Det heter ikke tomprat, det heter Skviddle-skviddle! (eller blir det da Skvidling? ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 28. april 2010 #627 Del Skrevet 28. april 2010 Det heter skviddle-skviddle - og uttrykker komemr fra en tidligere kollega som pleide å bruke det om saker som stort sett besto av tomprat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 28. april 2010 Forfatter #628 Del Skrevet 28. april 2010 Da har jeg lært litt i dag også gitt. Det sier vel sitt når jeg kjenner meg godt igjen i utsagnet: "Hvorfor skal jeg tenke før jeg snakker når jeg ikke aner hva jeg skal si før jeg har sagt det?" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 28. april 2010 #629 Del Skrevet 28. april 2010 Jeg er altfor god på tomt pjatt sjøl, men det er på et vis nyttig også - særlig i jobben min der det stort sett er viktig å komme innpå folk og tomprat nytter i den sammenhengen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 28. april 2010 Forfatter #630 Del Skrevet 28. april 2010 Det vil jeg tro! Men nå får vi jo ukens tema: Luksufellen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 28. april 2010 #631 Del Skrevet 28. april 2010 Får ikke sett den... Sitter jo på jobben lizzom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 28. april 2010 Forfatter #632 Del Skrevet 28. april 2010 *dagens gullfiskminne* Goood samvittighet når jeg ser Luksufellen, vet at det står penger på konto og at selvangivelsen er levert. Stålkontroll! *kremt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 28. april 2010 #633 Del Skrevet 28. april 2010 Øff må oprinte ut bankpapirer også... Nei det blir ikke 25.000 i dag altså... fanken. Lost og selvangivelsen og jobb må prioriteres.. Sukk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 28. april 2010 Forfatter #634 Del Skrevet 28. april 2010 Skal gi deg litt fred jeg, så du kan bli ferdig med jobbinga og komme deg hjem til sofakroken, selvangivelsen og Lost. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 28. april 2010 #635 Del Skrevet 28. april 2010 Fred???? *gira* Nå er jeg helt på hugget her Du har rett - må ta meg sammen her og fokusere. Snakker om barnslig tullehøne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 28. april 2010 Forfatter #636 Del Skrevet 28. april 2010 Fred???? *gira* Nå er jeg helt på hugget her Du har rett - må ta meg sammen her og fokusere. Snakker om barnslig tullehøne Det er godt å se at det finnes flere tullehøner enn meg Skulle i grunn likt å se Mine Innlegg-lista til Suzy akkurat nå. Den tror jeg er gloheit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 28. april 2010 Forfatter #637 Del Skrevet 28. april 2010 Så stille det ble her?!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 28. april 2010 #638 Del Skrevet 28. april 2010 Tror du man blir hyper av for mye Läkerol?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 28. april 2010 Forfatter #639 Del Skrevet 28. april 2010 Tror du man blir hyper av for mye Läkerol?? Det tror jeg helt sikkert er mulig (lavkarbo-rus?) Men er du sikker på at det er Läkerol'en sin skyld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 28. april 2010 #640 Del Skrevet 28. april 2010 Kan det være noe annet da?? *påtatt uvitende* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå