Roadrunner Skrevet 29. januar 2010 #1 Del Skrevet 29. januar 2010 Ny bok, nytt nick og masse nye muligheter! Får sette frem litt og se om noen rusler innom. God helg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thumbalina Skrevet 29. januar 2010 #2 Del Skrevet 29. januar 2010 Wihuu! Jeg var først!!! Gøy for meg på en fredag! God helg Bippe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 29. januar 2010 #3 Del Skrevet 29. januar 2010 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanei Skrevet 29. januar 2010 #4 Del Skrevet 29. januar 2010 Hello you! Tar gjerne en med deg når som helst Ha en topp fredag! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 29. januar 2010 #5 Del Skrevet 29. januar 2010 (endret) Ny Booook og nick og alt!! Gratulerer! Gleder meg til å følge deg her Bippe Let the show begin Ha en fortreffelig fredagskveld! EDIT: p.s. Takk for Endret 29. januar 2010 av fairygirl 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 29. januar 2010 #6 Del Skrevet 29. januar 2010 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 29. januar 2010 #7 Del Skrevet 29. januar 2010 Regner med du er den jeg tror du er Du som har sendt privat melding? Var sendt imorges av bruker som nå er slettet, så fikk ikke sett hvem den er fra, men regner med det er deg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 29. januar 2010 Forfatter #8 Del Skrevet 29. januar 2010 Herlige dere er!!! Nå smiler jeg fra øre til øre, var så koselig å komme inn i boka igjen med masse koselig besøk! Fikk bare ordnet nick og bok i full fart i ettermiddag, etterpå gikk det i ett. Nå har jeg akkurat kommet hjem fra venninnebesøk, og skal snart tenke på å finne senga. Trøtt gitt! Tror nok du har helt rett, Chica Husarbeid i morra (og KG ), så en solid treningsøkt, og så venninnebesøk. Og garantert høy joggebuksefaktor på kvelden! Ha en superduper helg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 29. januar 2010 #9 Del Skrevet 29. januar 2010 Retter opp nicket ditt så du kommer deg inn i bloggen min igjen jeg da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 29. januar 2010 #10 Del Skrevet 29. januar 2010 Jeg joggebukser! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 29. januar 2010 Forfatter #11 Del Skrevet 29. januar 2010 Retter opp nicket ditt så du kommer deg inn i bloggen min igjen jeg da Tusen takk Vil gjerne få vimse innom og se hvordan det går med deg vettu! Jeg joggebukser! Jeg også! Har kjøpt noen helt fantastiske noen, som jeg virkelig kunne bodd i døgnet rundt. Überfantastische! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thumbalina Skrevet 29. januar 2010 #12 Del Skrevet 29. januar 2010 Joggebukser ja... jeg har jo bodd i joggebuksa siden november jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 30. januar 2010 #13 Del Skrevet 30. januar 2010 Høres deilig ut thumbalina! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 30. januar 2010 #14 Del Skrevet 30. januar 2010 Hopper i joggebuksa så fort jeg kommer hjem om dagene jeg nå. Faktisk er det ei gammel bukse jeg bruker, treningsbukse fra HM som oppbrettbart liv - funker kjempebra som mammabukse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 30. januar 2010 Forfatter #15 Del Skrevet 30. januar 2010 Jeg fant ei Röhnisch-bukse i romjula som jeg definitivt kunne gått i konstant. Sort, enkel, rette bein, snøring nederst, strikk i livet og verdens beste stoff. Holder fasongen superbra! Dagens plagg Vaskemaskinen er i gang med sengetøyvask, og snart er et nykokte egg til "frokost" (sent men godt). Så får jeg gjøre litt i heimen før jeg må komme meg avsted Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 30. januar 2010 #16 Del Skrevet 30. januar 2010 Navnet på dagboka di får meg i sangmodus hver gang Ha en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 30. januar 2010 #17 Del Skrevet 30. januar 2010 Morning, og gratulerer med ny bok Ha en fin lørdag1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 30. januar 2010 Forfatter #18 Del Skrevet 30. januar 2010 Navnet på dagboka di får meg i sangmodus hver gang Ha en fin helg! Men det er da ikke dumt! Og nynner gjerne et par strofer når jeg ser tittelen jeg også Fiiiin sang! Morning, og gratulerer med ny bok Ha en fin lørdag1 Takk, takk vidvandre! Koselig å se deg innom nye boka Fin lørdag blir det garantert! Vaskemaskin nr 2 er i gang, senga er redd opp med rent sengetøy, kjøkkenet er ryddet og oppvaskmaskinen er i full gang. Gjenstår i grunn bare å få igang denne skrotten også Litt småstiv i ryggen i dag, så ting går litt sakte. Men skal da få unna det verste! Og så er det jo en liten ting jeg helt har glemt å nevne i dag: Dagens tall er.... 9,6!! Still there! Huff, litt småkvalm på sukkerfri nå.. Dustejente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 30. januar 2010 #19 Del Skrevet 30. januar 2010 Men det er da ikke dumt! Og nynner gjerne et par strofer når jeg ser tittelen jeg også Fiiiin sang! Tenker vi snart er et helt kor jeg Og så er det jo en liten ting jeg helt har glemt å nevne i dag: Dagens tall er.... 9,6!! Still there! Huff, litt småkvalm på sukkerfri chocolat.gif nå.. Dustejente! laught.gif Sjokisen er deg ihvertfall vel unt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thumbalina Skrevet 30. januar 2010 #20 Del Skrevet 30. januar 2010 Oisann her går det unna med husarbeidet! Tenkte jeg skulle vralte meg ned på vaskerommet og sette på en vaskemaskin i alle fall.. Lykke til på sykkelsetet i dag da! Går nok unna det skal du se!! Og grattis med 9,6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå