Gå til innhold

Stay on these roads

Roadrunner

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Daria skrev (2 timer siden):

Du innså at du hade tapt? :nigo: :ler: 

DET ble første innlegg på side 1000 i boka mi? 

@Daria sitt hovmod? 

:grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (3 minutter siden):

:rulle: Gleden er åpenbart på min side...

Men gratulerer med milepæl :roser:

:fnise:

Takk takk! Har ventet ei stund på den, det har gått sakte men endelig var målet nær. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bond:

Forrige uke og helgen ble omtrent akkurat så hektisk og hyggelig som jeg hadde trodd. Travelt men kjekt på jobbreise, og flyreisen hjem gitt heldigvis etter skjema. Innom fem minutter hjemme for å sette fra meg baggasje og skifte, og så avsted for venninnemiddag og julekonsert. Fantastisk mat (lammeskank) og nydelig og stemningsfull konsert :strix: Hjem til tømming av koffert og rett i seng - ganske så trøtt og sliten ja. Våknet lørdag litt slækk, så kom meg aldri på trening. Fikk puslet litt hjemme, før det bar avsted til foreldre. Planen var egentlig å overnatte til søndag, men fikk pratet litt og de så hvilken tilstand jeg var i, så ble det retur på kvelden. Så kom de heller en tur på besøk i går. Veldig koselig, og godt med et par netter i egen seng igjen. 

Tross litt dårlig søvn i natt så kom jeg meg på trening i morges, dog ikke den mest effektive eller harde økten. Men alt er bedre enn ingenting! :trene: Godt å være hjemme igjen til vante rutiner, og satser på å holde ettermiddagene åpne til huslige sysler som må gjøres før jul. Får besøk til helgen, og skal rett videre på besøk fra 23.desember, så kommer til å gå i ett fra og med helgen og noen dager fremover. Koselig å treffe store og små familiemedlemmer igjen da :nigo:

Endret av Roadrunner
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kaffekopp:

Man har trent og fortjent, tuslet inn på treningssenteret 05:57 :nigo: God samvittighet? Så absolutt! Og jeg kjenner at dette morgen-opplegget begynner å passe meg bra :jepp: Det blir tidlige kvelder, men de var nå ikke så allverdens sene i utgangspunktet, så ingen stor forandring. Det er lite folk på treningssenteret, mulighet til å gjøre det man ønsker å gjøre, ikke bare det som er ledig, og man får ettermiddagene litt mer åpne. Me like :trene:

Etter jobb i dag går turen til byen for et par små ærend og en middag med god venninne. Koselig! 

Og så må det gjøres litt av hvert på hjemmefronten før helgen. Men tror jeg har nogenlunde kontroll. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roadrunner skrev (På 28.11.2024 den 20.40):

:nigo:

Det er veldig enkelt! Man tar en gammel glassform, setter den i stekeovnen på ca 200 grader i 15-25 minutter, flytter innholdet over på tallerken, og uten å tenke setter formen i vasken og fyller med kaldt vann. Et par subtile knekkelyder senere, og det går sprekk tvers over hele forma. :ide: Det må sies at den har fulgt meg siden hybeltilværelsen, den hadde et gang et lokk (som led tilsvarende skjebne for noen år siden), og jeg er ikke veldig lei meg. :sjenert:

Kan nevne at dagens nødløsning, en gammel paiform som knapt har sett innsiden av en stekeovn, viste seg å ikke være særlig ildfast... Åpnet stekeovnen etter drøye kvarteret, og der var en paiform blitt til tre store biter. Jaja, man får ryddet i kjøkkenskapet på denne måten da... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (1 time siden):

Du er i det destruktive hjørnet for tiden? :fnise:

Jepp :lur:

Gjør kanskje ryddingen litt morsommere? :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan melde at dagen blir skrekkelig lang når man er våken fra 03:30... :natti:

Har tatt meg i å tenke at det var lenge lyst i dag (sola har jo ENDELIG snudd!), trodd jeg har dårlig tid og selvfølgelig vært trøttesen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tannlege og frisør er besøkt de siste dagene, ergo burde man være ganske klar for jul. Alle gaver er klare og levert dit de skal, gjestelisten er mer enn halvert (sykdom), så det blir stille og rolig i jula. Nå gjenstår hjemmekontor i morgen, så avreise til foreldrehjemtraktene for noen dager juleferie der. Regner med retur kvelden 25.desember, men vi får se.

Spinningtime i dag, ellers ganske sløvt med strikking, klesvask og småpusling hjemme. Deilig! :strikker:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:natti:

Trygt hjemme etter rolige og koselige dager hos foreldre. #takknemlig

Resten av besøket uteble grunnet sykdom, så det har vært oss tre med lav puls. En runde på kirkegårdene for krans og tenning av lys, før Disneykavalkade, god mat og koselig skravling. Gavene inneholdt blant annet bukse (fra Ninepine - helt nydelig på!), flere varianter dusjsåpe, maskara, keramikkbolle og myggspray (man skal på tur snart...) Lang trask med venninne i formiddag, mer mat og snop og så Flåklypa på tv (verdens beste film spør du meg :nordvesta:). Dro hjem etter Flåklypa og har tømt kofferten og er øyeblikkelig klar for senga. Rolig og fin jul :strix: Savnet flokken, men lite å gjøre med sykdom dessverre. 

Planen er trening i morgen (spørsmålet er om det blir styrke på formiddagen eller apinning på ettermiddagen...), ellers ganske rolig. Jobb igjen fredag (hjemmekontor), så godt med en fridag hjemme først. 

:natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du har hatt ei fin jul, selv om det ble sykdom i flokken. :jepp: 

Og jeg er imponert over den treningsiveren din. Bøyer meg i støvet. :pls: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Sauen Shaun skrev (På 26.12.2024 den 17.09):

Høres ut som du har hatt ei fin jul, selv om det ble sykdom i flokken. :jepp: 

Og jeg er imponert over den treningsiveren din. Bøyer meg i støvet. :pls: 

Absolutt en fin jul, og sykdom er det ikke noe å gjøre med dessverre. Og greit å unngå smitte der det er mulig, og hvor det er usikkert hva som egentlig herjer. 

Treningsiveren er jeg i grunn litt imponert over selv også, og nyter så lenge det varer. Nå er det bare tre uker til det er på'n igjen med fast treningsopplegg, så får bare fortsette den gode trenden. :trene:

Litt jobbing nå i formiddag, og så blir det fullt fokus på siste forberedelsene før kvelden. Det meste er gjort, men har litt småtteri som gjenstår, samt en runde med støvsugeren. Det meste av julepynten er pakket bort, kun juletreet får stå en dag eller tre til. Godt å komme tilbake til "normalen" etter en måned med røde duker og nisser :jepp:

Årets siste dag :sjokkert:

Takk for året som har gått! 

Og de beste ønsker for året som kommer :jepp: Måtte 2025 bli et knakanes bra år! :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...