Roadrunner Skrevet 13. november Forfatter #19941 Del Skrevet 13. november Skikkelig tung treningsøkt i morges, og skrotten er mør. Hang nesten ikke sammen på slutten, og skal vel ikke skryte på meg at jeg fullførte med stil, men jeg fullførte... Og samvittigheten er i toppsjiktet hva gjelder trening for øyeblikket - deilig! Er det snart lunsj? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 13. november #19942 Del Skrevet 13. november Her er det lunsj omtrent nå, men jeg mistenker at jeg er på en litt annen dagsplan enn deg... *hadde ikke morgentrening* *frokost 9.30* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 13. november Forfatter #19943 Del Skrevet 13. november Daria skrev (8 minutter siden): Her er det lunsj omtrent nå, men jeg mistenker at jeg er på en litt annen dagsplan enn deg... *hadde ikke morgentrening* *frokost 9.30* Drøye halvannen time siden lunsj her - var godt gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 16. november Forfatter #19944 Del Skrevet 16. november Dette mørket gjør meg smått skrullete kjenner jeg. Er det leggetid snart? Svaret er nei, klokka er tross alt bare 19:15... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 18. november Forfatter #19945 Del Skrevet 18. november Arbeidsdagen nærmer seg endestasjonen, og jeg lurer på om jeg skal en liten svipp innom byen på vei hjem eller ta strake veien. Skulle ordnet et lite ærend kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 19. november Forfatter #19946 Del Skrevet 19. november Det ble strake veien hjem i går, og ærend er utsatt nok en gang. Til slutt MÅ man jo, så det ordner seg nok. Ellers skinner sola, det er kaldt, tørt og god stemning. Trøtt (det ER tirsdag tross alt), men det er ikke noe nytt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 20. november Forfatter #19947 Del Skrevet 20. november Nok en solid treningsøkt i morgentimene, og spesielt armer/skuldre klynker litt for øyeblikket. Men sååå deilig! Og skikkelig vemodig at kurset går mot slutten. Jeg trenger mer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 21. november Forfatter #19948 Del Skrevet 21. november Good morning! Man har startet dagen med å blåse opp ballonger og glede en kjær kollega med en liten gave og ballongbukett. Fin start på dagen! Nå venter litt møteaktivitet og trolig smått hektiske jobbtimer, og så skal jeg treffe god venninne i ettermiddag for en matbit og kjas i byen. Altfor lenge siden sist, så blir helt sikkert veldig koselig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FlowahPowah Skrevet 21. november #19949 Del Skrevet 21. november Roadrunner skrev (6 timer siden): Good morning! Man har startet dagen med å blåse opp ballonger og glede en kjær kollega med en liten gave og ballongbukett. Fin start på dagen! Nå venter litt møteaktivitet og trolig smått hektiske jobbtimer, og så skal jeg treffe god venninne i ettermiddag for en matbit og kjas i byen. Altfor lenge siden sist, så blir helt sikkert veldig koselig. For en fantastisk start på dagen, og, heldig kollega😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 21. november Forfatter #19950 Del Skrevet 21. november FlowahPowah skrev (4 timer siden): For en fantastisk start på dagen, og, heldig kollega😍 Ja, det ble en veldig fin start på dagen! Rørt og glad kollega Og så fikk jeg brått en veldig koselig og fin tilbakemelding fra en annen kollega litt senere på dagen, og da var det min tur til å bli rørt. Tross hektisk og masete dag ble den veldig fin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 22. november Forfatter #19951 Del Skrevet 22. november F R E D A G ! ! ! Og bikkjekaldt Hjemmestrikket ullgenser er på, og det vurderes en tur bort til den fancy kaffemaskinen for litt varmende drikke. Varm sjokolade? Sjokodream? Kaffe mokka? Wiener Melange? (nei, det er verken pølser eller smør involvert...). Har drømt så mye virkelighetsnært i natt, at jeg fremdeles sliter litt med å skille mellom hva som var drøm og hva som faktisk er virkelighet. Da jeg våknet var jeg helt sikker på at jeg hadde hatt meldingsutveksling med bestis, og ble ganske lang i maska da jeg ikke fant igjen meldingene. Jeg har jo ikke slettet de, så da må det være en drøm, sant? Drømte også at jeg spiste sjokolade (nevnte jeg at Jula selger stooor Toblerone til 69,90?) og var frustrert da jeg våknet fordi jeg ikke klarte å holde meg unna lengre enn snaue to uker. Men finner ikke rester av sjokoladen, ei heller emballasje, så da kan nok det også skrives på kontoen for drøm. Glad for den siste da! Pulsklokka er fremdeles ikke videre imponert over stressnivået mitt nattestid (skjønner ikke hvorfor jeg stresser, for føler meg ikke spesielt stressa...), men body battery er heller skralt og har vært skralt ganske lenge. Men men, jeg virker jo, så får bare fortsette å gjøre riktige valg. Men man kan vel konkludere med at sjokolade ikke var den store synderen Helgeplaner? Foreløpig ikke noe større enn at jeg må få inn ei treningsøkt (det kjenner jeg faktisk at kroppen ønsker, og hadde jeg orket å planlegge litt og ta ei økt i dag så hadde nok det vært lurt. Men i går var den tanken meget fjern, orket ikke tanken på å vurdere trening en gang.). Ja, og så MÅ jeg være husmor. It's a never ending story... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 22. november #19952 Del Skrevet 22. november Sånne drømmer er så merkelige, når det kan sitte i nærmest en form for uvirkelighetsfølelse i mange timer. Jeg har også våket og lett etter ting på telefonen eller vært klar for å søke opp noe på nett, før jeg innser at det faktisk ikke finnes... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 23. november Forfatter #19953 Del Skrevet 23. november Man har rent sengetøy på senga Man har fått frisk luft i selskap med bestis Man har kjøpt og montert flere julelys ute Man har funnet husmora, og har store planer om å fortsette i morgen Men nå: og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 25. november Forfatter #19954 Del Skrevet 25. november God mandag! God samvittighet etter morgenens økt, og smått mør i skrotten. Kommer til å savne disse faste avtalene, selv om det skal bli godt å gjøre noe annet også. Og kanskje sove bittelitt lengre, spesielt på mandagen. Selv om jeg i dag våknet 45 minutter før vekkerklokka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 28. november Forfatter #19955 Del Skrevet 28. november Heia Norge! Etter en hektisk dag på jobb (den begynte pent, men det tok seg sannelig opp!), rett på styrketreningstime (ukas tredje ), hjem til laksemiddag (og effektiv ødeleggelse av ildfast form... På den positive siden slipper jeg å vaske den...), innpakking av julegaver, rydding og vasking av bad (måtte gjøres) var det sannelig godt å finne sofaen til håndballkampen! Nå skal det landes litt her, og lades opp til fredag. Det er HELG i morgen! Planen er litt huslige sysler i morgen også, ellers sofakveld og ferske reker. Lørdag venter spinning før det blir besøk av mine kjære foreldre fra lørdag til søndag. Blir koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 28. november #19956 Del Skrevet 28. november Det hadde jeg jo glemt *bytter kanal* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 28. november #19957 Del Skrevet 28. november Vil jeg forresten vite hvordan man ødelegger en ildfast form...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 28. november Forfatter #19958 Del Skrevet 28. november Daria skrev (1 minutt siden): Det hadde jeg jo glemt *bytter kanal* Daria skrev (Akkurat nå): Vil jeg forresten vite hvordan man ødelegger en ildfast form...? Det er veldig enkelt! Man tar en gammel glassform, setter den i stekeovnen på ca 200 grader i 15-25 minutter, flytter innholdet over på tallerken, og uten å tenke setter formen i vasken og fyller med kaldt vann. Et par subtile knekkelyder senere, og det går sprekk tvers over hele forma. Det må sies at den har fulgt meg siden hybeltilværelsen, den hadde et gang et lokk (som led tilsvarende skjebne for noen år siden), og jeg er ikke veldig lei meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 28. november #19959 Del Skrevet 28. november Det var ikke med vilje, men et svært heldig uhell? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 28. november Forfatter #19960 Del Skrevet 28. november Daria skrev (7 minutter siden): Det var ikke med vilje, men et svært heldig uhell? Høres ut til å være ganske nær sannheten Har andre (slitne) ildfaste former også, men jeg må nok få tak i noe tilsvarende denne igjen. Lokket var genialt å bruke som form til laks og annet for 1 pers, og forma dugde også bra. De andre blir litt store til en-kvinnes-middager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå