Gå til innhold

Stay on these roads

Roadrunner

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skravla skrev (1 time siden):

Hun jobber jo for noe topphemmelig... 

:ninja:

Daria skrev (53 minutter siden):

Topphemmelige møter forkledd som dating? Eller dating forkledd som topphemnelige møter?

:plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roadrunner skrev (På 16.9.2024 den 10.57):

Men er det ikke viktig å få pengene i omløp? Flest mulig skal ha glede av mest mulig penger på kortest mulig tid?

Den adopterer jeg! #trengernymobil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cata skrev (17 minutter siden):

Den adopterer jeg! #trengernymobil

Foreslår at du tar den av #ødelagtpcbudsjett for den tok jo forsikringa... :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roadrunner skrev (17 minutter siden):

Foreslår at du tar den av #ødelagtpcbudsjett for den tok jo forsikringa... :nigo:

Akkurat det budsjettet har jeg ikke for jeg pleier ikke ødelegge PC’er (før nå :kjefte: ). Men det kan tas fra #bedrehumør for jeg begynner smått å bli lei av å lade 1,5 ganger om dagen. Litt færre snap’er hadde kanskje hjulpet men er ikke villig til å gå riktig så langt 😉

Endret av Cata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kaffekopp:

God tirsdag! 

Helgen kom og gikk, fuggel'n brukte opp alt av energi og overskudd på lørdag formiddag (solid spinningintervall etterfulgt av lang skogstur med venninne) før deilig middag i byen og kulturell input på kvelden. 

Søndagen ble rolig... Gjorde ingenting annet enn litt klesvask og avslapning. I går var egentlig planen løpetime, men kjente kroppen ikke var helt enig, så avbooket og startet litt støvsuging hjemme i stedet. 

Kanskje man har lært at det ikke lønner seg å overdrive? Eller kanskje man ikke har lært så mye... :sjenert:

I ettermiddag venter koselig skravling og middag i byen. I morgen bør det trenes litt, og så er det jobbreise torsdag og fredag. Og vipps er det helg igjen :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

F R E D A G ! ! ! 

:kaffekopp: :kaffekopp: :kaffekopp:

Trøttesen til tjeneste... :natti:

Litt sent i seng i går, altfor tidlig våken i dag (men jeg hang opp kokvask 07:10 - DET er jo en bragd :opplyser:), men skal nok komme meg gjennom fredagen på et vis. Var vesentlig mer våken 05:10 enn jeg er nå...

Treningsmessig har uken bestått av en løpetime, en PT-time fullkropp styrke, og en saltime med styrke. :trene: I dag blir det treningsfri, og i morgen blir det nok litt fysisk jobbing hos mine foreldre, de har diverse de ønsker litt hjelp med. Søndagen blir ren restitusjon :veslejenta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt mør i skrotten, men ellers relativt fungerende. Trøtt, men det er jo absolutt ikke noe nytt. 

Heimen ser smått rasert ut, etter at det i går bare ble innom for skift og mat, så avsted igjen, og så hjem for dusj, litt avslapning og senga. Jeg trenger ei husmor! :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cata skrev (2 timer siden):

*sender speil*

:sjokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"I made a huge to do list for today. I just can't figure out who's going to do it"

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis speilet fra Cata ikke har kommet ennå, så kan jeg anbefale selfie-funksjonen på mobilkameraet :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (4 minutter siden):

Hvis speilet fra Cata ikke har kommet ennå, så kan jeg anbefale selfie-funksjonen på mobilkameraet :opplyser:

:bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (3 timer siden):

Genialt!

:rulle: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...