Daria Skrevet 20. september #19901 Del Skrevet 20. september Topphemmelige møter forkledd som dating? Eller dating forkledd som topphemnelige møter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 20. september Forfatter #19902 Del Skrevet 20. september Skravla skrev (1 time siden): Hun jobber jo for noe topphemmelig... Daria skrev (53 minutter siden): Topphemmelige møter forkledd som dating? Eller dating forkledd som topphemnelige møter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 22. september #19903 Del Skrevet 22. september Roadrunner skrev (På 16.9.2024 den 10.57): Men er det ikke viktig å få pengene i omløp? Flest mulig skal ha glede av mest mulig penger på kortest mulig tid? Den adopterer jeg! #trengernymobil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 22. september Forfatter #19904 Del Skrevet 22. september Cata skrev (17 minutter siden): Den adopterer jeg! #trengernymobil Foreslår at du tar den av #ødelagtpcbudsjett for den tok jo forsikringa... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 22. september #19905 Del Skrevet 22. september (endret) Roadrunner skrev (17 minutter siden): Foreslår at du tar den av #ødelagtpcbudsjett for den tok jo forsikringa... Akkurat det budsjettet har jeg ikke for jeg pleier ikke ødelegge PC’er (før nå ). Men det kan tas fra #bedrehumør for jeg begynner smått å bli lei av å lade 1,5 ganger om dagen. Litt færre snap’er hadde kanskje hjulpet men er ikke villig til å gå riktig så langt 😉 Endret 22. september av Cata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 22. september Forfatter #19906 Del Skrevet 22. september Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 24. september Forfatter #19907 Del Skrevet 24. september God tirsdag! Helgen kom og gikk, fuggel'n brukte opp alt av energi og overskudd på lørdag formiddag (solid spinningintervall etterfulgt av lang skogstur med venninne) før deilig middag i byen og kulturell input på kvelden. Søndagen ble rolig... Gjorde ingenting annet enn litt klesvask og avslapning. I går var egentlig planen løpetime, men kjente kroppen ikke var helt enig, så avbooket og startet litt støvsuging hjemme i stedet. Kanskje man har lært at det ikke lønner seg å overdrive? Eller kanskje man ikke har lært så mye... I ettermiddag venter koselig skravling og middag i byen. I morgen bør det trenes litt, og så er det jobbreise torsdag og fredag. Og vipps er det helg igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 4. oktober Forfatter #19908 Del Skrevet 4. oktober F R E D A G ! ! ! Trøttesen til tjeneste... Litt sent i seng i går, altfor tidlig våken i dag (men jeg hang opp kokvask 07:10 - DET er jo en bragd ), men skal nok komme meg gjennom fredagen på et vis. Var vesentlig mer våken 05:10 enn jeg er nå... Treningsmessig har uken bestått av en løpetime, en PT-time fullkropp styrke, og en saltime med styrke. I dag blir det treningsfri, og i morgen blir det nok litt fysisk jobbing hos mine foreldre, de har diverse de ønsker litt hjelp med. Søndagen blir ren restitusjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 8. oktober Forfatter #19909 Del Skrevet 8. oktober Litt mør i skrotten, men ellers relativt fungerende. Trøtt, men det er jo absolutt ikke noe nytt. Heimen ser smått rasert ut, etter at det i går bare ble innom for skift og mat, så avsted igjen, og så hjem for dusj, litt avslapning og senga. Jeg trenger ei husmor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 8. oktober #19910 Del Skrevet 8. oktober Roadrunner skrev (10 timer siden): Jeg trenger ei husmor! *sender speil* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 8. oktober #19911 Del Skrevet 8. oktober Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 8. oktober Forfatter #19912 Del Skrevet 8. oktober Cata skrev (2 timer siden): *sender speil* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 9. oktober Forfatter #19913 Del Skrevet 9. oktober Speil ikke mottatt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 9. oktober #19914 Del Skrevet 9. oktober Roadrunner skrev (5 timer siden): Speil ikke mottatt... PostNord.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 9. oktober Forfatter #19915 Del Skrevet 9. oktober Cata skrev (2 timer siden): PostNord.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 10. oktober Forfatter #19916 Del Skrevet 10. oktober "I made a huge to do list for today. I just can't figure out who's going to do it" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 10. oktober #19917 Del Skrevet 10. oktober Hvis speilet fra Cata ikke har kommet ennå, så kan jeg anbefale selfie-funksjonen på mobilkameraet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 10. oktober Forfatter #19918 Del Skrevet 10. oktober Daria skrev (4 minutter siden): Hvis speilet fra Cata ikke har kommet ennå, så kan jeg anbefale selfie-funksjonen på mobilkameraet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 10. oktober #19919 Del Skrevet 10. oktober Daria skrev (3 timer siden): Hvis speilet fra Cata ikke har kommet ennå, så kan jeg anbefale selfie-funksjonen på mobilkameraet Genialt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 10. oktober #19920 Del Skrevet 10. oktober Litt lærer man av å observere tenåringsjenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå