Roadrunner Skrevet 9. september Forfatter #19881 Del Skrevet 9. september Daria skrev (14 timer siden): Hvis det er din versjon av å sløve, kan du gjerne komme og sløve litt her også... Er redd jeg må eskalere sløvingen litt innendørs her... For det er rart hvor mye "morsommere" det er å gjøre sånne forefallende ting utendørs, kontra det å finne frem støvsuger, støvfille, mopp og ryddelyst... Og det var virkelig en ganske sløv søndag i går, å tørke over fire stoler, ei solseng, et lite plastbord og ytre overflate på grillen tok ikke allverdens med tid. Utebordet ble flyttet i boden på lørdag (fikk bærehjelp), så da var liksom prosessen i gang. Det tar lengre tid (og myyyye mer motivasjon/virketrang) å få gjort et realt slag innendørs... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 12. september Forfatter #19882 Del Skrevet 12. september Det ble en ganske innholdsrik dag i går, og litt for sent i seng. Merker det i dag... Men treningstøyet står pakket og klart i bilen, og styrketime er booket. Kroppen må jo forberedes til moroa som kommer de neste par månedene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 13. september Forfatter #19883 Del Skrevet 13. september September, og fredag Man har planer om å traske tur med venninne i morgen, ellers ikke allverdens på tapetet i helgen. Nyte finvær, få gjort litt i heimen, slappe av og kose seg? Plan? Neste helg starter den kulturelle høsten, så da er det bare å begynne fra en kant i billettbunken... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 13. september #19884 Del Skrevet 13. september Pass på å begynne fra riktig kant, da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 13. september Forfatter #19885 Del Skrevet 13. september Daria skrev (32 minutter siden): Pass på å begynne fra riktig kant, da... Et nyttig og klokt råd å ta med på veien... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 14. september Forfatter #19886 Del Skrevet 14. september Jeg hadde en avtale med venninne i dag - labbetur og skravling. Skulle bare avklare når og hvor... Men denne fuggel'n hadde jo ikke lest den opprinnelig meldingen skikkelig, for det var neste lørdag Så da har man plutselig en ganske åpen helg da jo! Skal innom et bagasjeromsmarked for å treffe et par venninner, ellers ingen planer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 14. september Forfatter #19887 Del Skrevet 14. september Ser på dokumentaren "Leo og de farlige" på NRK. Anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 14. september #19888 Del Skrevet 14. september Roadrunner skrev (8 timer siden): Ser på dokumentaren "Leo og de farlige" på NRK. Anbefales! Har sett første episode, og har tenkt å se resten også. Veldig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 14. september Forfatter #19889 Del Skrevet 14. september Sauen Shaun skrev (1 time siden): Har sett første episode, og har tenkt å se resten også. Veldig bra. Ble ferdig med siste episode litt tidligere i dag, tankevekkende og bra serie! Leo funker som programleder for denne type dokumentarer - jeg er imponert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 15. september Forfatter #19890 Del Skrevet 15. september Man har trent, bakt, vasket klær, ryddet litt og slappet av. Fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 16. september Forfatter #19891 Del Skrevet 16. september Mandagen starter med booking av flybilletter og hotell til den utsatte konsertturen neste sommer (har delvis glemt det litt, delvis utsatt det). Det blir ingen billig tur... Men, godt for alt som er gjort! Og hotell betales ikke før vi er på plass (og kan kanselleres frem til 14 dager før ankomst), så får fordelt kostnadene litt. Har jo bare en liten tur i vinter som også tar litt penger... 💸 💸 Men er det ikke viktig å få pengene i omløp? Flest mulig skal ha glede av mest mulig penger på kortest mulig tid? Akkurat på det punktet tar jeg i alle fall ansvar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 18. september Forfatter #19892 Del Skrevet 18. september God lillelørdag! Man har trent/beveget seg 4 dager på rad, og det merkes gitt. Lørdag ble det labbetur, søndag spinning, mandag ellipse og i går PT-time med helkropp-styrke. Det ligger an til treningsfri i ettermiddag (og trolig i morgen, grunnet andre planer). Legg til fullmåne og litt ruskete søvn de siste par nettene, så kan man konkludere med at det har vært mer energiske og våkne dager i fuggel'ns liv. Men godt å kjenne at kroppen er brukt skikkelig - det gjør jo godt med litt press fra en PT. Og jeg kan fremdeles gå! Dog smått preget, men hva annet er å forvente? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 18. september #19893 Del Skrevet 18. september Roadrunner skrev (2 timer siden): Og jeg kan fremdeles gå! Et post-treningskonsept (og -mål) jeg på det sterkeste kan anbefale. Det blir fort så mye styr ellers... Hvor høyt scorte PTen på sadist-skalaen? Ikke at jeg har yrkesrettede fordommer eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 18. september Forfatter #19894 Del Skrevet 18. september Daria skrev (3 minutter siden): Et post-treningskonsept (og -mål) jeg på det sterkeste kan anbefale. Det blir fort så mye styr ellers... Hvor høyt scorte PTen på sadist-skalaen? Ikke at jeg har yrkesrettede fordommer eller noe Siden det var første time, og jeg hadde ytret litt om et par potensielt småkranglende knær, så ble ikke sadist-skalaen toppet denne gang. Jeg har vært borti myyyye verre Men, han skjønte etterhvert at jeg tålte godt å bli pushet og utfordret, så det gikk seg til (eventuelt ble verre). Og "flink pike" fikk fylt på med skryt på innsats, teknikk og intenstitet. De gangene han ikke pushet hardt nok, så viste jeg han hvordan det skulle gjøres. Nå vet han litt mer hvor landet ligger, så jeg mistenker at neste time kanskje ikke blir like snill... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 19. september Forfatter #19895 Del Skrevet 19. september (endret) Kan vi snakke litt om søvn? Av og til går denne kroppen i en liten vranglås hva gjelder søvn, og det blir bare krøll og tull. Enten våkner jeg på natta og får ikke sove igjen, eller så blir det altfor sent før jeg får sove, og så våkner jeg unødvendig tidlig. Som denne uka. Tendenser til lakenskrekk på kvelden, og så være lys våken fra 05:30. Helt unødvendig når vekkerklokka normalt er satt til 06:15. I dag har jeg en timeavtale på formiddagen og starter dagen på hjemmekontor. Ergo stod vekkerklokka på 07:15... Men ingen fare, den indre vekkerklokka tok ansvar slik at jeg våknet 05:30 også i dag. Vraktrøtt, men... Hvorfor??? Og ja, jeg har en mistenkt denne uka... Fullmåne i går 🌕 Endret 19. september av Roadrunner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 20. september Forfatter #19896 Del Skrevet 20. september Fire restaurantbookinger kommende uke Ser absolutt ikke noe feil i det? Halvparten er sågar påspanert middag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 20. september Forfatter #19897 Del Skrevet 20. september Roadrunner skrev (3 timer siden): Fire restaurantbookinger kommende uke Ser absolutt ikke noe feil i det? Halvparten er sågar påspanert middag Glemte å telle med morgenens middag. Så da blir det 5 restaurantbesøk på 8 dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 20. september #19898 Del Skrevet 20. september En følge av intensivert innsats på tinder? *sprer grunnløse rykter og spekulerer skamløst for egen underholdning* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 20. september Forfatter #19899 Del Skrevet 20. september Daria skrev (26 minutter siden): En følge av intensivert innsats på tinder? *sprer grunnløse rykter og spekulerer skamløst for egen underholdning* Selvfølgelig! *ser ingen grunn til å avkrefte underholdende og grunnløse rykter* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 20. september #19900 Del Skrevet 20. september (endret) Daria skrev (1 time siden): En følge av intensivert innsats på tinder? *sprer grunnløse rykter og spekulerer skamløst for egen underholdning* Hun jobber jo for noe topphemmelig... Endret 20. september av Skravla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå