Daria Skrevet 19. september 2023 #19301 Del Skrevet 19. september 2023 Og så sier de at løping er den billigste treningsformen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 19. september 2023 Forfatter #19302 Del Skrevet 19. september 2023 Daria skrev (1 time siden): Og så sier de at løping er den billigste treningsformen... I know... Trenger nye spinningsko også, de jeg har går i oppløsning (men nå er de vel drøye 15 år gamle også, og relativt godt brukt). Tror de rett og slett må settes på ønskelista til jul, og så får jeg holde øyne og ører åpne rundt BlackWeek... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 19. september 2023 #19303 Del Skrevet 19. september 2023 Begynner å innse at min trening i grunnen er billig. Et par sko, en tights og ei T-skjorte - og knappe 300kr i måneden i treningsavgift. Trenger ikke mer enn det… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 19. september 2023 #19304 Del Skrevet 19. september 2023 Teknisk sett burde vel en del av kaféturene mine også føres på treningsbudsjettet (men til gjengjeld har jeg ikke betalt noe for selve treningen siden januar...). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 19. september 2023 Forfatter #19305 Del Skrevet 19. september 2023 Sauen Shaun skrev (2 timer siden): Begynner å innse at min trening i grunnen er billig. Et par sko, en tights og ei T-skjorte - og knappe 300kr i måneden i treningsavgift. Trenger ikke mer enn det… Er egentlig ikke så galt her heller. Hadde det ikke vært for litt løpetimer så hadde skoene jeg har vært mer enn gode nok i lang tid ennå. Men de egner seg tydeligvis ikke til lang trask eller jogging/løping. De spiser hæl... Men 5-6 år siden jeg kjøpte de jeg nå bruker (de er Asics Kayano New York Marathon 2018 Edition...), og tidligere innesko har blitt konvertert til utesko når jeg har trengt nye, så de lever ganske lange og gode liv (og brukes opp). Flere av tightsene jeg bruker har jeg hatt i rundt 15 år, så at jeg har kjøpt et par nye i år er ingen stor overraskelse. Og det samme for spinningsko. Relativt beskjedent utstyrt vil jeg si. Ok da, så er pulsklokka med pulsbelte og sensor en liten utgift, men HALLO! Jeg FIKK jo ny pulsklokke Billigere med ny sensor/nytt belte, enn ny klokke Treningsavgiften er en del dyrere enn hos deg, men klager ikke stort der heller... Daria skrev (2 timer siden): Teknisk sett burde vel en del av kaféturene mine også føres på treningsbudsjettet (men til gjengjeld har jeg ikke betalt noe for selve treningen siden januar...). Finfin trening det! Kunne også gjerne regnet Pascal-kake som trening... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 19. september 2023 Forfatter #19306 Del Skrevet 19. september 2023 Hvorfor kan ikke avisene få til at man kan betale for tilgang til en enkelt artikkel? For å lese en artikkel fra A Magasinet til Aftenposten må jeg registrere meg. Riktignok kan jeg prøve Aftenposten i 1 måned for kun 1 krone, men da må jeg si det opp igjen for å ikke gå over på automatisk abonnement til nærmere kr 300... Jeg tror oppriktig at avisene hadde gjort lurt i å ha mulighet for å kjøpe enkeltartikler! Eller er det bare meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 19. september 2023 #19307 Del Skrevet 19. september 2023 Jeg har også ønsket meg den muligheten av og til - jeg har mer enn nok abonnementer, men en enkeltartikkel her og der kan være av interesse. (Men A-magasinet har jeg abonnementet på, så der kan det være vi kan finne en løsning... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 19. september 2023 Forfatter #19308 Del Skrevet 19. september 2023 Daria skrev (12 minutter siden): Jeg har også ønsket meg den muligheten av og til - jeg har mer enn nok abonnementer, men en enkeltartikkel her og der kan være av interesse. (Men A-magasinet har jeg abonnementet på, så der kan det være vi kan finne en løsning... ) Sendte en PM jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 20. september 2023 Forfatter #19309 Del Skrevet 20. september 2023 God morgen! Onsdag, midtuke, hump-day. Og trøtt-fuggel-dag... Treningstøyet står pakket og klart i bilen, med ny bryststropp til pulssensoren (tok sjansen på at det holdt med ny stropp, er tross alt litt billigere enn kombinasjonspakken med stropp og sensor). Nye joggesko ble det ikke i går, da jeg forlot både en og to sportsbutikker relativt frustrert. Service, hva er det? Fire ansatte på jobb, knapt en kunde i sikte (meg...), men allikevel er det viktigere å pusle med andre ting og kjase litt. Jeg gikk til og med innom et par andre butikker før jeg returnerte til samme butikk for å se om det var noe bedring. Da var det riktignok flere kunder (og noen fikk hjelp!), men etter ørten minutter til uten bistand snudde jeg på hælen og gikk. Min tålmodighet var ikke av det mest langvarige i går, så etter et par steder til med irritasjon, så pakket jeg sammen og dro hjem. Det får være grenser... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 20. september 2023 #19310 Del Skrevet 20. september 2023 Jeg blir så irritert av sånt. Særlig de gangene jeg faktisk trenger hjelp, men også av prinsipp hvis personalet er åpenbart uoppmerksomme. Kan jeg bare gå gjør jeg gjerne med, men noen ganger har man jo ting man må få unna. Jeg gikk en gang på leting etter ansatte på Lindex og fortalte to som skravlet og brettet klær innerst i lokalet at Vi er flere som står ved kassen gjerne vil betale (ørlite spisst og demonstrativt) og fikk til svar at hun som sto i kassa nok var blitt opptatt med en kunde. Jaha, og...? Det er vel deres ansvar å passe på, ikke mitt...? Kunder trumfe rydding og andre oppgaver, alltid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 20. september 2023 Forfatter #19311 Del Skrevet 20. september 2023 Daria skrev (6 minutter siden): Jeg blir så irritert av sånt. Særlig de gangene jeg faktisk trenger hjelp, men også av prinsipp hvis personalet er åpenbart uoppmerksomme. Kan jeg bare gå gjør jeg gjerne med, men noen ganger har man jo ting man må få unna. Jeg gikk en gang på leting etter ansatte på Lindex og fortalte to som skravlet og brettet klær innerst i lokalet at Vi er flere som står ved kassen gjerne vil betale (ørlite spisst og demonstrativt) og fikk til svar at hun som sto i kassa nok var blitt opptatt med en kunde. Jaha, og...? Det er vel deres ansvar å passe på, ikke mitt...? Kunder trumfe rydding og andre oppgaver, alltid. Nettopp! Det er helt krise rett og slett. Har selv hatt jobb i ulike butikker, og kundeservice har stått øverst over alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 20. september 2023 #19312 Del Skrevet 20. september 2023 Det burde jo være åpenbart. For ikke å snakke om mobiltelefoner i kassa - jeg tror jeg nådde bunnpunktet den gangen hun som sto i kassa og hadde en helt åpenbart privat samtale sukket tungt da jeg tillot meg å snakke til henne heller enn å bare la betalingen foregå kommunikasjonsløst. Hun beklaget til den hun snakke med, før hun aller nådigst ga meg litt oppmerksomhet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 21. september 2023 Forfatter #19313 Del Skrevet 21. september 2023 Vi nærmer oss helg igjen! Torsdag, treningstøyet står igjen pakket og klart i bilen (styrketime i ettermiddag), og noen må ta unna litt handling på Trippel Trumf i dag. Diverse varer må fylles opp i heller slunkent kjøkken. Bra spinningtime i går, og pulsbeltet fungerte finfint! Endelig stabil måling igjen, og ikke plutselige dropp eller fullstendig tap av tilkobling. På mandag steg frustrasjonen i takt med at "pulsen" sank dramatisk i følge pulsklokka. Når den dro langt under hvilepuls var det bare å kneppe av seg hele beltet og la det stå til. Sånn kan vi ikke ha det! Men stabilt og fint i går, så da gjenstår bare nye løpesko før mandagens time. Og der har man en liten plan allerede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 21. september 2023 #19314 Del Skrevet 21. september 2023 Her blir det dårlig med trening denne uka. Sår hals og altfor mye på timeplanen sier meg at det vil være dumt å skvise inn trening i tillegg… Men Trippel Trumf skal man straks få med seg. Passer godt det når det står masse baking på programmet framover. Og hva passer bedre enn å prøve en helt ny kakeoppskrift (med stor risiko for at kaka må bakes om igjen) i dag? Fant ei oppskrift på krydderkake med kefir i. Og det må jo bare bli godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 22. september 2023 Forfatter #19315 Del Skrevet 22. september 2023 F R E D A G ! ! ! Endelig! Gikk sakte i morges, alt fra å komme seg opp av senga, gjennomføre nødvendig stell på badet til å få i seg mat og komme seg ut døra. Men jeg er i gang med dagen og klager ikke. Ute ligger tåka nede i dalen, mens blå himmel og sol ( ) ser ut til å starte værdagen. Deilig etter noen heller fuktige dager denne uka.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 22. september 2023 Forfatter #19316 Del Skrevet 22. september 2023 Man har nye løpesko! Og kan konkludere med at løping ikke er billig trening... Men de var utrolig gode på, har nydelig demping og jeg fikk god service! Nesten så man gleder seg til mandagens time... Men først er det spinning i morra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 22. september 2023 #19317 Del Skrevet 22. september 2023 Roadrunner skrev (5 minutter siden): Nesten så man gleder seg til mandagens time... Skal jeg minne deg på dette på mandag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 22. september 2023 Forfatter #19318 Del Skrevet 22. september 2023 Daria skrev (1 minutt siden): Skal jeg minne deg på dette på mandag? Det kan nok være lurt. Hilsen støl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 23. september 2023 Forfatter #19319 Del Skrevet 23. september 2023 Ferdig trent fuggel denne uken. Man noterer 4 økter, drøye 5 timer, ca 2800 kcal og mør skrott. Samt en gåtur (og kanskje en til i morgen). Meget fornøyd! Nå jobber vaskemaskinen (trenger rent treningstøy!), beina ligger bortover sofaen og Stjernekamp surrer på tv-en. Vært våken siden 05:30, så blir nok tidlig kveld her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 23. september 2023 Forfatter #19320 Del Skrevet 23. september 2023 Jeg sa det ble tidlig kveld... Lese litt og så sovner jeg nok ganske kjapt. Og vil gjerne sove LITT lengre enn 05:30 i morgen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå