Roadrunner Skrevet 5. september 2023 Forfatter #19281 Del Skrevet 5. september 2023 God morgen! Var ganske så våken i går, men i dag er vi tilbake i vanlig tralt igjen. Tirsdagstrøtt. Rolig ettermiddag/kveld i går, mens i dag går ferden til ei venninne for matbit og skravling. Booket spinning i morgen, og så fortsetter uka i sin vante tralt. Jobbmessig er det litt møter, men helt overkommelig. Ikke så mye å melde med andre ord... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 7. september 2023 Forfatter #19282 Del Skrevet 7. september 2023 Ryktene sier at det blir matbit og kjas med @Cata og @Sauen Shaun i ettermiddag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 7. september 2023 #19283 Del Skrevet 7. september 2023 Men så langt er det bare et rykte...? Kos dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 7. september 2023 Forfatter #19284 Del Skrevet 7. september 2023 (endret) Daria skrev (6 timer siden): Men så langt er det bare et rykte...? Kos dere! Ryktet stemte! Kjempekoselig selskap og veldig god mat - finfin torsdag! Endret 7. september 2023 av Roadrunner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 7. september 2023 #19285 Del Skrevet 7. september 2023 Tomme rykter driver vi ikke med… Takk for noen kjempekoselige timer @Cata og @Roadrunner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 8. september 2023 Forfatter #19286 Del Skrevet 8. september 2023 Sauen Shaun skrev (16 timer siden): Takk for noen kjempekoselige timer @Cata og @Roadrunner Takk, i like måte! Finfin torsdag ettermiddag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 9. september 2023 #19287 Del Skrevet 9. september 2023 Takk for at dere ble med @Sauen Shaun og @Roadrunner . Både mat og selskap var av det gode slaget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 11. september 2023 Forfatter #19288 Del Skrevet 11. september 2023 God morgen! Mandag, valgdag (man har forhåndsstemt), skikkelig gråvær og treningstøyet står klart i bilen. Helgen ble fin, stille og rolig. Fredag ble det sofakveld med ferske reker og focaccia på menyen, lørdag ble det trening og hjemmesysling og søndag ble det mer hjemmesysling og deilige timer på veranden i nydelig sommerhøstvær. Mye av utemøblene er trygt plassert i boden for sesongen, høyttrykkspyleren har flyttet inn i kjelleren (frostsikkert) og vinduene er (var) relativt rene utvendig. Gjenstår en jobb innvendig, men det fristet ikke i finværet i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 11. september 2023 #19289 Del Skrevet 11. september 2023 Grått og vått og valgdag (overraskende nok ) her også, jeg skal ut og stemme etter hvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 11. september 2023 #19290 Del Skrevet 11. september 2023 Her har man også forhåndsstemt. Så valgdagen kan tilbringes tørt hjemme. Det ventes middagsgjester, så mye av dagen vil nok bestå av kokkelering Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 11. september 2023 Forfatter #19291 Del Skrevet 11. september 2023 Kaputt fuggel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 11. september 2023 Forfatter #19292 Del Skrevet 11. september 2023 Hadde visst feil sokker på... #gnagsår #solideblemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 11. september 2023 #19293 Del Skrevet 11. september 2023 Roadrunner skrev (1 time siden): Hadde visst feil sokker på... #gnagsår #solideblemmer AU… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 12. september 2023 Forfatter #19294 Del Skrevet 12. september 2023 God morgen! Tirsdag morgen og smått stivbeint fuggel Men foreløpig bedre enn fryktet, og håper det ikke blir noe særlig verre enn det er nå. Da skal det gå fint dette! Ingen planer i ettermiddag, men tror jeg skal få handlet et par ting etter jobb, og kanskje svingt støvsugeren? Begge deler trengs... Tror det er lurt med treningsfri i dag, og så blir det også naturlig treningsfri i morgen siden jeg har andre ettermiddagsplaner. Men torsdag blir det nok styrketrening igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 14. september 2023 Forfatter #19295 Del Skrevet 14. september 2023 En masete start på torsdagen, men nå er lunsj unnagjort og jeg håper det verste maset også er unnagjort. Treningstøyet står klart i bilen, og ser ut til at timen nesten blir fullbooket. Folk begynner å trekke inn igjen når gråværet kommer? Lårene har vært ganske møre på fremsiden etter løpetimen mandag, men etter to treningsfri dager er det på tide å bruke kroppen litt igjen. Booket spinning lørdag og satser på løpetime igjen mandag. Begynner å ligne en plan? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 18. september 2023 Forfatter #19296 Del Skrevet 18. september 2023 Boka var i ferd med å forsvinne til side to under Mine Innlegg! Bare en ting å gjøre da... Trøtt mandag, siden jeg fremdeles ofte våkner altfor tidlig. I dag var klokka ca 05:15 da jeg slo øynene opp, mulig det var regnværet som vekket meg rett og slett. Det øsregnet! Nå har det vært litt roligere vær noen timer, men for litt siden var det i gang igjen. Greit med innejobb og inneaktivitet... Helgen har vært fin, og som vanlig gått altfor fort. Men føler virkelig at jeg har fått gjort noe i helgen, og det har vært deilig. Fredag ganske sløv kveld på sofaen, godt etter ei lang uke. Lørdag var det trening, dusj, lunsj og så avsted til naboby for happening, videre til mine foreldre for middag og skravlings og så hjem til sofaen for overtidsjobbing. Vips var det sengetid! Søndagen ble brukt til støvsuging, tre maskiner klesvask, kjøring av oppvaskmaskin, litt rydding (pakke bort grill og solseng for sesongen), en rusletur (optimisten stilte kun i t-skjorte - det var meget friskt!) og litt strikking. I dag er det tid for trening igjen, tøyet står klart i bilen og appen melder at løpetime er booket Det kommer til å gjøre vondt og være TUNGT i dag også, ikke i tvil om noe annet... Har funnet noen andre sokker da, så får se hvordan det går. Feiler det i dag også, vurderer jeg sterkt å prøve ute-skoene neste mandag, og eventuelt gå til innkjøp av et par nye løpesko om alt skulle krølle... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 18. september 2023 #19297 Del Skrevet 18. september 2023 Det var regnvær til å våkne av i 5-tiden her også, men jeg sov en stund til etterpå. Jeg tror vi kan kalle det høst og anta at t-skjortesesongen er over nå... Jeg spår strømpebukser i min nære framtid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 18. september 2023 #19298 Del Skrevet 18. september 2023 Våkna av regnværet i 5-tida jeg og… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 18. september 2023 Forfatter #19299 Del Skrevet 18. september 2023 Om det var sokkene som var problemet på løpetimen? Nei... AUU! #pånigjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 19. september 2023 Forfatter #19300 Del Skrevet 19. september 2023 Nesten opphold da jeg forflyttet meg til og fra bilen, så kom trygt inn på kontoret uten bruk av paraply. Men nå drypper det godt ute igjen gitt. Og det regnværet som herjet i går ettermiddag da jeg kjørte til treningssenteret! Wow! Det var rett og slett intenst! Trafikken gikk vesentlig saktere enn vanlig, det var store dammer og rett og slett umulig å høre sine egne tanker. Men alle insektslik ble effektivt spylt av frontruta... Løpetimen ble smått amputert da først pulsbeltet krøllet seg helt til (tross nytt batteri), og jeg til slutt bare måtte ta det av. Fikk i gang pulsmåling på selve klokken, men det er langt fra like nøyaktig som ved bruk av pulsbelte. Så begynte gnagsårene å melde at de var tilbake, tross bedre sokker. Og de fikk kjørt seg! Kan jo ikke gå den lange veien til garderoben midt i timen, da hadde jeg mistet altfor mye tid. Så i stedet ble det forsøkt taktikken med å "holde ut", det er bare smerte. Fungerte sånn delvis... Og til slutt, halvveis i timen begynte kneet å gi beskjed om at det ble belastet mer enn vanlig. Så da var det bare å sette ned farten (ikke det at den var så høy i utgangspunktet... ) og gå noen minutter til jeg kjente at irritasjonen slapp. Heldigvis gikk det greit, og jeg kunne jogge litt mot slutten av timen igjen. Men fuggel'n må altså på handletur. Nytt pulsbelte (spørsmålet er om det holder å kjøpe selve "strikken" til 400 kroner, eller om man like gjerne skal gå for både ny sensor og belte, til den nette sum av kroner 900 til sammen), og nye joggesko (vurderer sterkt Hoka, som jeg er veldig fornøyd med, men det betyr at jeg må litt lengre avsted til en butikk i annen kjede med større utvalg. Først vurderer jeg turen innom nærmeste XXL, for å se hva de har og hvordan det passer på mine bein, og så får det heller bli Hoka-prøving til helgen. Men jeg MÅ ha nye sko før mandag... Uteskoene kan kanskje brukes i nødfall, men de begynner å bli ganske slitt, og er egentlig ikke et godt alternativ. Kanskje en plan for ettermiddagen? Sondere litt? Så får jeg kanskje pulsbelte på plass før spinninga i morgen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå