Gå til innhold

Stay on these roads

Roadrunner

Anbefalte innlegg

:veslejenta:

Den firbeinte overnattingsgjesten :hund: har reist og jeg kjenner at det ikke blir en veldig sen kveld... Stølheten i beina begynner å bli litt bedre, etter svært stivbeint gange i et par dager. Den meget moderate styrketimen på torsdag ble visst ikke så moderat allikevel. :kaklehone: Men jeg har gått langtur på drøye 8 km i formiddag, samt et par småturer. Godt fornøyd! Ellers sløv lørdag. 

Men jeg sitter her og kjenner at jeg muligens gleder meg litt til en treningsøkt i morra... #skremt Hva skjer? :bond:

Endret av Roadrunner
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Roadrunner skrev (11 timer siden):

Men jeg sitter her og kjenner at jeg muligens gleder meg litt til en treningsøkt i morra... #skremt Hva skjer? :bond:

Du har blitt smittet av samme virus som meg :opplyser: :ler:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

God mandag! 

Siste dagene i august er i gang, og september nærmer seg i rakettfart. 

Fin helg er unnagjort og arbeidsuka er i gang. Satser på en gåtur etter jobb i dag, og litt rydding hjemme. I morgen kommer noen venninner på sofaskravling, onsdag er det spinning og torsdag satser jeg på styrketrening og pakking. Så forsvinner kommende helg i teambuilding, reiser rett fra jobb på fredag og er hjemme søndag formiddag/tidlig ettermiddag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble en liten gåtur etter jobb, og så tok jeg turen innom XXL og fant meg ny treningstights. :nordvesta:Så en veldig fin en som jeg hadde veldig lyst til å prøve - helt til jeg så prisen. Fant i stedet en av samme merket som jeg kjøpte sist (bestilte da på nett, og var dum og beholdt den selv om jeg var i tvil om størrelsen. Den var for stor og den er for stor), til en mye hyggeligere pris. Take-away til middag, litt rydding, og snart natta... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror treningstøy må være det eneste klesrelaterte temaet hvor du har større entusiasme enn meg :fnise: Jeg kjøper mine ikke-egentlig-treningstights i 2-pakning på H&M...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (På 28.8.2023 den 20.40):

Jeg tror treningstøy må være det eneste klesrelaterte temaet hvor du har større entusiasme enn meg :fnise: Jeg kjøper mine ikke-egentlig-treningstights i 2-pakning på H&M...

Det er vel kanskje den eneste klesshoppingen jeg gjør med en viss entusiasme? :sjenert:

Eller, egentlig sitter det langt inne å kjøpe klær uansett, det er mye jeg ikke liker, mye som ikke passer og mye som ikke egner seg på denne skrotten. Derfor er kanskje gleden ekstra stor når man faktisk trenger noe OG finner det man trenger til en fornuftig pris :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:natti::kaffekopp:

Hvorfor skal det være så vanskelig å få sove igjen etter at man har vært våken på natta? Blitt lite søvn siden 04:25, og det merkes. Var jo allerede stuptrøtt i går etter en litt sen kveld på tirsdag. Og noe sier meg at det ikke blir overskudd med søvn i helgen heller... 

Ellers god spinningtime i går, og treningstøyet står klart i bilen til ettermiddagens styrketime. :trene: Så må det pakkes, vannes blomster og kanskje vaske en maskin klær? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste at du skulle plukke blomster og ble litt overrasket over at det var et punkt på gjøre-lista... :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (5 minutter siden):

Jeg leste at du skulle plukke blomster og ble litt overrasket over at det var et punkt på gjøre-lista... :fnise: 

:fnise: Spesielt når man skal være bortreist i helgen... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her våknet jeg også kl 6, men sovnet igjen og våknet rett før 8. Ting tyder på at kroppen har kommet seg etter dårlig søvn en ukes tid. 

Her er det sløving og siste rest av pakking - ting man kommer på midt i natten. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (47 minutter siden):

Medbragt gave til vertskapet...? :ler: 

Teambuilding på hotell? :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du ikke at de i resepsjonen hadde satt pris på det...? :fnise: Jeg fikk hestehov av en liten førsteklassing på biblioteksbesøk en gang, det er jo et av mine finere jobbminner (da jeg jobbet på folkebibliotek - så vi snakker 6-åring, ikke 16-åring. Skjønt, jeg hadde nok smeltet minst like mye om det hadde vært en 16-åring :ler: ). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:natti: :natti: :natti:

To netter med drøye 5 timer søvn setter sine spor... #vrakfuggel

Var heldig og fikk kjøre med kollega i morges, så slapp å vente på bussen i formiddag. Deilig å være hjemme nesten 2 timer før bussen skulle dra fra hotellet! Ikke det at jeg har gjort stort... Måtte ha en cowboystrekk på sofaen, så ble litt slumring til og fra i formiddag. Men nå er kofferten tømt, oppvaskmaskinen tømt og middag spist. Mer skjer ikke i dag, annet enn sofa, tv, strikking og etterhvert senga. Ikke veldig klar for jobb i morgen kjenner jeg! Kunne trengt ei real helg etter helgen... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (13 minutter siden):

Fortsatte resten av helgen som bussturen begynte...? :skål::fnise: 

Ikke så gale for min del, bare et par glass vin til maten. Mens enkelte andre ikke har vært edru siden fredag ettermiddag... Dog blitt unormalt sene kvelder (for min del) og våknet rett over 06 i går morges og 05:40 i morges.  :natti:

Første kvinne/mann til frokosten i morges, nydelig stillhet! Fikk selskap etterhvert, men rolig og fin start på dagen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å få en stille start på dagen er godt. :jepp: Hilsen Sauen som har starta hver dag i ferien med kaffe og sjokolade før Eselet sto opp.. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt slumring i går formiddag, og historisk tidlig i seng i går "kveld" (sov nok rett over kl 20...). 

Over 9 timer søvn i natt, og man er et nytt og bedre menneske! :strix:

Nå er det heldigvis snart lunsj, for fuggel'n er suuuulten! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...