Roadrunner Skrevet 16. august 2023 Forfatter #19221 Del Skrevet 16. august 2023 Sauen Shaun skrev (5 timer siden): Det er ihvertfall godt turvær i dag. Er det? Satser på det bare er en styrtbyge som måtte passere, men vurderer litt mer sentral labbing enn skogssti... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 16. august 2023 #19222 Del Skrevet 16. august 2023 Her har det vært skikkelig sommer i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 16. august 2023 #19223 Del Skrevet 16. august 2023 Roadrunner skrev (2 timer siden): Er det? Satser på det bare er en styrtbyge som måtte passere, men vurderer litt mer sentral labbing enn skogssti... Var bare ei lita byge her, og resten av dagen har det vært Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 17. august 2023 Forfatter #19224 Del Skrevet 17. august 2023 Jeg har fått epost fra Polar: Sitat Din servicesak er nå ferdig hos vårt autoriserte serviceverksted og blir nå sendt tilbake til deg. Nesten 6 uker etter at jeg postla den, og 5 uker etter at de bekreftet at den var mottatt er det snart tid for gjenforening med min kjære pulsklokke. Det gledes! De anslår 2-3 dager før den er fremme, så regner med jeg tidligst ser den i neste uke. Men DET skal jeg klare nå som jeg vet den er på vei. #myprecious Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 17. august 2023 #19225 Del Skrevet 17. august 2023 Tålmodighetstrening Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 17. august 2023 #19226 Del Skrevet 17. august 2023 Daria skrev (39 minutter siden): Tålmodighetstrening Det er også trening Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 17. august 2023 Forfatter #19227 Del Skrevet 17. august 2023 Noen har treningstøy i bilen... Men akkurat nå litt moderat treningslyst. Tror kanskje jeg skal legge vekk alt av tanker og bare kjøre innom treningssenteret og ta en liten økt. I morgen blir det ingenting (da er det restaurantmiddag og konsert på planen), og så får vi se i helgen. Trolig planer en av dagene, men det er ikke helt spikret ennå. Værvarselet for lørdagen er jo ikke veldig oppløftende... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 17. august 2023 #19228 Del Skrevet 17. august 2023 Jeg synes du bare skal kjøre innom treningssenteret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 17. august 2023 Forfatter #19229 Del Skrevet 17. august 2023 I'm here! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 17. august 2023 #19230 Del Skrevet 17. august 2023 Roadrunner skrev (42 minutter siden): I'm here! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 17. august 2023 Forfatter #19231 Del Skrevet 17. august 2023 Trent og fortjent (Thai-mat til middag) Tid for Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 17. august 2023 Forfatter #19232 Del Skrevet 17. august 2023 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 18. august 2023 Forfatter #19233 Del Skrevet 18. august 2023 (endret) F R E D A G ! ! ! Jeg fikk servert a-ha på radioen på vei til jobb, jeg har fått melding fra Posten om at de har plan om at klokka mi kan utleveres allerede i dag, jeg skal ut og spise i ettermiddag og videre på konsert med ei nær venninne, og så skal jeg treffe bestis i morgen. Finfin fredag og inngang til helgen med andre ord! Jeg trente i går (selv om lyst/motivasjon/ork var relativt fraværende), men støvsugeren fikk stå i fred. Kanskje i morgen? Rett og slett en meget positiv dag så langt, og har trua på at det skal fortsette inn i helgen. Endret 18. august 2023 av Roadrunner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 18. august 2023 #19234 Del Skrevet 18. august 2023 Man blir jo rett og slett i godt humør av å besøke deg i dagboka di i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 18. august 2023 Forfatter #19235 Del Skrevet 18. august 2023 Sauen Shaun skrev (6 minutter siden): Man blir jo rett og slett i godt humør av å besøke deg i dagboka di i dag. Så bra! Humøret er i grunn veldig bra, og det nytes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 19. august 2023 Forfatter #19236 Del Skrevet 19. august 2023 Finfin helg så langt! Nydelig middag i går, og videre til konsert som virkelig innfridde. Koste meg glugg, sang, rocket og nøt kvelden. I seng altfor sent, våknet altfor tidlig, men det er jo helg. Frokost, trening, dusj, lunsj og så gikk turen til bestis. Finfine timer der med familien, og jeg er vel hjemme varm i hjertet og mett i magen. Sånne helger! I morgen er planen en ganske rolig søndag, litt huslige sysler, og så ta det derfra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 21. august 2023 Forfatter #19237 Del Skrevet 21. august 2023 Mandag, ny uke og foreløpig ganske brukanes vær. Første halvdel av jobbdagen har gått unna, så nå er det bare å stålsette seg for innspurten. Venter fremdeles på min kjære pulsklokke, men nå har den i alle fall ankommet terminalen i byen, og står at den blir videresendt til utleveringssted. Måtte det skje i dag! Treningstøyet står i bilen, så regner med at jeg uansett svinger innom treningssenteret på vei hjem fra jobb. Så får det evt bli klokkehenting etterpå. Har også sendt epost til reiseselskap angående en mulig ferietur til vinteren, så nå gjenstår det snart bare å ta en avgjørelse og legge inn bestilling... Og så må det spares litt penger i høst tenker jeg! 💸 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 21. august 2023 Forfatter #19238 Del Skrevet 21. august 2023 Jeg har fått hentemelding! Tør ikke tenke på hva som evt skjer om de IKKE har gjort noe, eller om den viser seg å være helt kaputt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 21. august 2023 Forfatter #19239 Del Skrevet 21. august 2023 Roadrunner skrev (7 timer siden): Jeg har fått hentemelding! Tør ikke tenke på hva som evt skjer om de IKKE har gjort noe, eller om den viser seg å være helt kaputt... Ingen fare Ny klokke er ladet og trygt festet på armen. Man har trent litt, spist litt, støvsugd litt og konfigurert litt klokke. Snart natta med litt murrende hodpine... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 21. august 2023 #19240 Del Skrevet 21. august 2023 Du kan igjen være sikker på at du har litt puls? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå