Roadrunner Skrevet 4. august 2023 Forfatter #19181 Del Skrevet 4. august 2023 Daria skrev (Akkurat nå): Kortere arbeidsuke kan som regel ordnes - ulempen er at det har visse følger på lønnsslippen... Det tror jeg ikke konsertgjengeren og flyfilla er helt enig i at er en grei løsning... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 4. august 2023 Forfatter #19182 Del Skrevet 4. august 2023 LItt mer værrelatert musikk... Kan visst bli en fuktig og "opplyst" ettermiddag/kveld ⛈️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 4. august 2023 Forfatter #19183 Del Skrevet 4. august 2023 Det har i grunn ikke helt gått opp for meg at det faktisk er fredag i dag, og bare 45 minutter igjen Helg! Ingen store planer, men har en halvveis avtale med ei venninne om en labbetur i skog og mark (om værgudene vil). Og det står ferske reker på menyen i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 4. august 2023 Forfatter #19184 Del Skrevet 4. august 2023 Denne startet autoavspilling rett etter Thunder Road (lenge siden jeg har hatt bakgrunnsmusikk på jobb gitt! Ikke dumt...). En av favorittene ja - nydelige pianopartier! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 4. august 2023 #19185 Del Skrevet 4. august 2023 Roadrunner skrev (4 timer siden): Det tror jeg ikke konsertgjengeren og flyfilla er helt enig i at er en grei løsning... Da var vi tilbake til dette med pose og sekk, valg og prioriteringer og sånne kjedelige ting - eller satse på å vinne i lotto En kollega vant tosifret antall millioner, så det går an... Jeg har for øvrig jobbet 80% et par år, og konklusjonen var at god økonomi betyr mer enn den ekstra fritiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 4. august 2023 Forfatter #19186 Del Skrevet 4. august 2023 Daria skrev (23 minutter siden): Da var vi tilbake til dette med pose og sekk, valg og prioriteringer og sånne kjedelige ting - eller satse på å vinne i lotto En kollega vant tosifret antall millioner, så det går an... Jeg har for øvrig jobbet 80% et par år, og konklusjonen var at god økonomi betyr mer enn den ekstra fritiden. Takk for påminnelse, har en uke igjen på eksisterende lottokupong... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 5. august 2023 Forfatter #19187 Del Skrevet 5. august 2023 God morgen! Man har startet lørdagen effektivt. Opp rett over kl 07 (våknet av meg selv ca 0645), og begynte med å ta sengetøy av senga og hive det i vaskemaskinen sammen med håndklær. Nå henger alt ute og venter på at sola skal komme rundt og gi det en god tørk. Det meste av heimen er støvsugd, frokost er spist, og man er godt i gang med en ny klut på pinnene. Om en liten time har jeg time til en solid vask av bilen, og da blir det enten litt ærend mens jeg venter, eller en gåtur. Vi får se. Kledd for gåtur, så regner med at det blir planen. Venninne skulle egentlig møtt meg for en labbetur, men hun har avlyst, så da står jeg plutselig helt uten planer. Kjenner det er helt greit i grunn. Det er jo og lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 5. august 2023 #19188 Del Skrevet 5. august 2023 Lørdag kan jeg gå med på, effektivt er et ukjent begrep og sol har vi ikke sett... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 6. august 2023 Forfatter #19189 Del Skrevet 6. august 2023 Slækk søndag så langt... Men fin lørdag i går! Det ble labbetur mens jeg ventet på bilen, så litt handling og hjemom til en matbit og en dusj. Så bar turen noen mil avsted hvor jeg stalket @Cata og ei venninne litt Veldig hyggelig! Så var det på tide å svippe til mine foreldre, siden de hadde invitert på grilling. Veldig koselig med litt kjas, god mat og trivelige timer. Og VELDIG hyggelig overraskelse å bli overrakt noen bonuskroner (siden paps hadde lovet å hjelpe min bror med ny hvitevare, så drypte det tilsvarende på fuggel'n også ). Ble helt satt ut! Men er det da et tegn fra oven at det ligger en rabattkupong hos XXL i innboksen min, som også gjelder pulsklokke? Og at Polar aldri får finger'n ut og får fikset og returnert klokka mi? Jeg har abstinenser og smådyre lyster... What to do? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 6. august 2023 Forfatter #19190 Del Skrevet 6. august 2023 Jeg KAN sette pengene på reisekontoen... Eller som ren sparing... Burde vel også vurdere å kjøpe ny støvsuger etterhvert, siden min 22 år gamle Miele ikke er i sin sprekeste alder lengre. Men det er så kjedelig å bruke penger på støvsuger! Jeg kan jo spare pengene, og så bruke "egne" penger på pulsklokke? For det har jeg jo tenkt på en stund uansett. Skulle bare gi serviceverkstedet en sjanse... Men KAN det gi ekstra motivasjon til treningen med ny pulsklokke? Jeg mener svaret er ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 6. august 2023 Forfatter #19191 Del Skrevet 6. august 2023 Hamdlekurven er tømt/slettet (ikke bestilt), og jeg skal legge en liten slagplan tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 6. august 2023 #19192 Del Skrevet 6. august 2023 *venter spent på fortsettelsen i historien om Fuggel’n og pulsklokka* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 6. august 2023 Forfatter #19193 Del Skrevet 6. august 2023 Sauen Shaun skrev (9 minutter siden): *venter spent på fortsettelsen i historien om Fuggel’n og pulsklokka* To be continued... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 7. august 2023 #19194 Del Skrevet 7. august 2023 Puls(klokke) er er must! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 7. august 2023 Forfatter #19195 Del Skrevet 7. august 2023 Cata skrev (14 minutter siden): Puls(klokke) er er must! I know! Og jeg aner ikke når min dukker opp igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 7. august 2023 #19196 Del Skrevet 7. august 2023 Jeg har puls (noen ganger mer enn andre) og jeg har klokke (flere, om jeg leter) - holder ikke det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 7. august 2023 Forfatter #19197 Del Skrevet 7. august 2023 Daria skrev (2 minutter siden): Jeg har puls (noen ganger mer enn andre) og jeg har klokke (flere, om jeg leter) - holder ikke det? Holder ikke litt for denne fuggel'n... Har trolig puls jeg også, men ingen klokke for øyeblikket. Klokkeskillet på håndleddet er nesten helt borte også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 7. august 2023 #19198 Del Skrevet 7. august 2023 Har både puls, klokke og klokkeskille jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 7. august 2023 Forfatter #19199 Del Skrevet 7. august 2023 Sauen Shaun skrev (1 minutt siden): Har både puls, klokke og klokkeskille jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 8. august 2023 Forfatter #19200 Del Skrevet 8. august 2023 God tirsdag! Litt optimistisk kledd i capri og t-skjorte i dag, det ER jo fremdeles sommermåned Men 12 grader var småfriskt da jeg gikk til bilen, spesielt i den vinden. Men jeg er trygt innendørs igjen, og i gang med dagens gjøremål. Ble sløv ettermiddag etter jobb i går, og unnet meg take away middag på vei hjem fra jobb. Strikking, tv og sløvings på en mandag rett og slett. I dag er planen å kjøre en vaskemaskin, og så er jeg spent på hvor varmt det er hjemme når jeg kommer hjem. Har satt ovnen i kjelleren på ganske god temperatur i dag (siden det er minuspris på strøm) for å få tørket opp litt skikkelig. Det har blitt mye bedre etter at jeg satte en ovn der på litt varme, men greit å få tatt en skikkelig runde med tørk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå